با تهیه این برند میتونی حرفه ای رژگونه بزنی !

محو کردن این رژگونه ها روی پوست، زمان بیشتری می برد. به علاوه می تواند نواقص پوست را به خوبی پوشش داده و ظاهری یکنواخت برای آن ایجاد کند که پوست کاملا طبیعی به نظر برسد. بنابراین میتواند از پوست شما در برابر مضرات نور خورشید به خوبی محافظت کند. برای آنکه مطمئن شوید کانسیلر شما صرفنظر از اینکه هوا چقدر گرم و رطوبتی است، سرجایش می ماند، یک فرمول مقاوم در برابر آب را انتخاب کنید. رژگونه ها یکی از اجزای اصلی آرایشی هستند که باعث شکل و فرم دادن به صورت شما می شود. پودر فیکس سیترای یکی از پرفروش ترین محصولاتی است که در حال حاضر خانم ها برای اجرای تکنیک های مختلف آرایشی از آن استفاده میکنند. اگر پوست چرب دارید و یا به آرایش مات علاقه دارید، از یک اسپری فیکس مات کننده استفاده کنید. سپس به آرامی و با ضربه ضربه زدن آرام نوک انگشتانتان کرم را روی محل محو کنید حتی می توانید از یک پودر مخصوص صورت و یا پنکک استفاده کنید که به عنوان یک فیکس کننده عمل می نمایند. این مدل از کانسیلر برای پوست های نرمال، خشک، ترکیبی و چرب مناسب بوده و پوشش خوبی را هم برای پوست ایجاد می کند.

بهترین کرم پودر ها برای پوست های معمولی و خشک کدام است؟ در این بخش از راهنمای انتخاب رژگونه مناسب، به شما خواهیم گفت کدام رنگ مناسب فصل های مختلف است. در فصل های سرد از رژگونه هایی با طیف رنگی هلویی و صورتی و رژگونه هایی متمایل به رنگ قرمز همانند گیلاسی استفاده کنید. همانند همیشه، با همراهی یکدیگر به شدت تاکید بر استفاده از محصولات اصل و با کیفیت در همه ی لوازم آرایشی داریم و رژ گونه نیز از این تاکیدیه مستثنی نیست. از نظر ماندگاری هم می شود گفت کرم پودر فیت می Maybelline ماندگاری خوبی تا ۸ ساعت دارد که بعد از گذشت زمان تنها کمی بر روی صورت برق می افتد که می شود با یک دستمال کاغذی پاک نمایید البته برای همه پوست های چرب طبیعی است. اگر از رژ لب های تیره استفاده می کنید، رژگونه را هم باید پر رنگ تر بزنید. • اگر صورت بیضی شکل و کشیده ای دارید رژگونه را روی نیمه ی بیرونی برجستگی گونه بزنید. اگر در معرض هوای گرم قرار دارید و یا مدت زمان طولانی بیرون از منزل هستید، اسپری فیکس، به دوام آرایش شما کمک می کند. اگر روی پوست خشک کرم بزنیم صورتی صاف نخواهیم داشت، بنابراین قبل از استفاده از کرم پودر حتما از آبرسان مناسب استفاده نمایید.

اگه دنبال یه کرم پودر میگردید که مواد اولیه سالم و طبیعی داشته باشه و کمترین اسیب رو به پوستتون بزنه و از طرفی یه پوست صاف و بی نقص داشته باشید کاملا ادرس رو درست اومدید. زیرساز میکاپ فوراور سه کار مختلف روی پوست انجام میدهد؛ باعث میشود که آرایشتان بی عیب و نقص شود و جلوه بیشتری پیدا کند، رنگ پوست بهبود پیدا کرده و در نهایت جلوه پایانی پوست بهتر میشود؛ قدرت ماندگاری آرایش نیز به شکل قابل توجهی افزایش پیدا میکند. همان طور که از نام این محصول ایوروشه مشخص است، کرمی برای کاهش سرخی و التهاب های پوستی است که البته کارکردی جایگزین پمادهای سوختگی سطح دو و سه ندارد. من ۵ روزه که روی سوختگی گردنم لیزر فراکشنال انجام دادم و به مدت سه روز و هر روز سه بار از دو کرم هیدرودرم و تریامسینولون ۰.۱% استفاده کردم و بعد از سه روز دیگه استفاده نکردم . تیره. بااینحال گاهی دستهبندیهای پوست واقعا پیچیده است و برخی دستههای فرعی مانند خیلی روشن و خیلی تیره را هم به آن اضافه میکنند، اما بهطورکلی رنگ پوست بیشتر افراد را میتوان در همین سه دسته جای داد.

بافت نرم و سبک این کرمپودر پوست شما را طبیعیتر جلوه خواهد داد. کرم پودری دارای بافت کرمی و سبک است که پوست را مات کرده و منافذ پوست را یک دست می کند و نتیجهی نهایی طبیعی دارد. وجود تکنولوژی Micro Flex باعث بهترشدن نتیجهی نهایی پس از استفاده از این کرمپودر خواهد شد. در سال ۱۹۹۲ ، برابر با اواخر دهه ۷۰ شمسی، برند چارم کالر برای افسون کردن دلهای طرفداران زیبایی تاسیس شد. شرکت بادی شاپ در سال ۱۹۷۶ توسط آنیتا رادیک تاسیس شد و در حال حاضر دارای ۲٫۵۰۰ شعبه در ۶۱ کشور جهان میباشد. محصولات ایوروشه جز پربازدیدترین و محبوب ترین محصولات آرایشی و بهداشتی در کل جهان هستند. یکی از محبوب ترین لوازم های آرایشی خانم ها است، رژگونه چهره خانم ها را شاداب تر و جذاب تر نشان می دهد. زمانی که رنگ پوست تان را تشخیص دادید، می توانید متناسب با فصل، رنگ رژگونه مورد نظرتان را انتخاب کنید. خرید اینترنتی محصولات میبلین را می توانید با خیالی راحت از فروشگاه اینترنتی زنونه تجربه کنید. پوشش مناسب و قابل توجهی دارد و برای آرایش های مجلسی گزینه مطلوبی می باشد.

دیور بیشتر به تولیدات عطر و ادکلن معروف است، اما در زمینههای دیگر آرایشی نیز محصولات قابل توجهی دارد. ۳. با تنوع سه طیف رنگی آن برای انواع پوست قابل استفاده می باشدو می بایست با توجه به رنگ پوستتان طیف مناسب آن را انتخاب کنید چون پایه ای کاملا گیاهی داردضد حساسیت و آلرژی پوست است و علاوه بر آن خاصیت درمانی معجزه گری دارد و چه بسا افرادی هم که پوستی کاملا خشک دارند می توانند از این نوع کانسیلر استفاده کنند چون سرشار از مواد نرم کننده و مغذی و رطوبت رسان می باشد و سعی می کند رطوبت طبیعی پوست را حفظ کند. به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه های معتبر جهان، به بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. کرم پودر بورژوا هلتی میکس یکی از بهترین کرم پودر های در حال حاضر در ایران است و دربین خانمهای این کرم پودر طرفدارهای زیادی دارد. ابتدا مژه ها را به تعداد لازم آماده کرده و مقدار اضافی آن را برش دهید ، سپس آنها را یکی یکی بچسبانید و روی پلک قرار دهید.

اگر مژه های پری دارید از ریمل معمولی استفاده کنید، آن هم کم نه طوری که مژه ها به هم بچسبند. رژگونه شاین یکی دیگر از انواع متداول رژگونه است که اگر می خواهید درخشش اضافی روی صورت داشته باشید، باید آن را انتخاب نمایید. می توانید به جای رژگونه، از برانزر برای خوش رنگ تر کردن پوست خود استفاده کنید. ویژگیهای کرم پودر Studio fix مک پوشانندگی بالا ماندگاری بسیار خوب سبک بودن حذف چربیهای پوست نرمکننده و لطیف کننده پوست بافت مخملی حالتدهی مات به چهره دارای پودر مخصوص تنفس پوست معرفی کالا کرم پودر Studio fix مک ازجمله محصولاتی که برند مک در تولید آن بسیار موفق عمل کرده است، کرم پودر Studio fix میباشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است این محصول از پوشانندگی بسیار بالایی برخوردار است و از همه مهمتر، ویژگی ماندگاری طولانیمدت آن باعث شده تا رضایت مصرفکنندگان آن بسیار افزایش یابد. اگر به دنبال مناسب ترین رنگ کرم پودر برای پوستتان هستید که با بافت و رنگ پوستتان متناسب باشد، کرم پودر میبلین بهترین گزینه برای شما است. اگر به دنبال مناسب ترین رنگ کرم پودر برای پوستتان هستید که با بافت و رنگ پوستتان متناسب باشد.

کرم پودر بادوام منهتن که به کرم پودر اندلس استی نیز معروف است دارای ترکیباتی هیدارته می باشد که به دلیل بافت سبکی که دارد به پوست اجازه تنفس می دهد. کرم پودر مات منهتن ، با بافتی نرم و کرمی، پوششی کاملاً طبیعی و مخملی بر روی پوست ایجاد می کند. این کار پوست را برای آرایش آماده میکند. لورال در طول روز پوششدهی بالایی دارد که از ماسیده شدن روی پوست و ترک خوردن جلوگیری میکند. در فرمولاسیون این محصول از موم و روغن استفاده نشده است فاقد روغن و چربی و بدون ایجاد هرگونه اثر ماسیدگی بر روی پوست است و همچنین غیر کامدوژنیک و فاقد بو و فاقد موم و فاقد چربی می باشد. کرم پودر فیت می میبلین شماره ۱۰۵ یک کرم پودر مات و یکدستی است که برای پوست های چرب تا نرمال مناسب است. کرم پودر میبلین «Maybelline» مدل (Fit me) دارای فرمول ایده آل بری پوست های نرمال تا چرب است. نارنجی یا قرمز خنثیکننده تیرگی و کبودی پوست است. اگر رژگونه بیش از حد پر رنگ شده بود، به وسیله برس آرایشی پنکیک آن را کمرنگ کنید و یا انگشت خود را روی گونه های خود بکشید.

اگر به دنبال یک درخشش طبیعی هستید، به شما پیشنهاد می کنیم رژگونه کرمی را امتحان کنید. در غیر این صورت پوست دچار جوش و چین و چروک هایی می گردد. پالت استروبینگ فرمولاسیونی نرم و براق دارد که حالتی ابریشمی و بافتی روشن روی پوست صورت و دکلته ایجاد می کند. این محصول با پوشش دهی عالی و بافت نرم خود به خوبی برروی پوست می نشیند و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. این کرم با بافت فوق العاده لطیف و سبکی که دارد پوششی منحصر به فرد روی پوست شما ایجاد می کند و بدون اثر درخشش روی پوست، صورت را مات و یکدست می سازد. رنگ صورتی سرد هلویی انتخابی است که به این ترکیب چهره می آید و آن را زنده و درخشان می کند. از رنگ های روشن و شاد برای سایه و رژ لب استفاده شود چرا که چهره های لاغر و کشیده با این رنگها باز و زیباتر خواهند شد. چرا که با ترکیب جذابی که دارد، باعث درخشش هر چه زیباتر پوست می شود.

کرم پودر میبلین غیر جوش زا بوده و به پوست اجازه تنفس می دهد. فیت می مخصوص پوست های نرمال تا چرب می باشد. رژگونه های کرمی برای پوستهای نرمال تا خشک و رژگونه های پودری برای پوست های چرب. کرم پودر هلتی میکس با ماندگاری ۱۶ ساعته برای استفاده در طول روز مناسب است به گونهای که اثری از خشک شدن پوست و یا پوسته پوسته شدن و ماسیدگی را نخواهید دید. این محصول با قابلیت آبرسانی به لایه فوقانی اپیدرم، رطوبت پوست را تا ۲۴ ساعت حفظ می کند. کانسیلر مایع تارت بهترین کانسیلر برای انواع مختلف پوست می باشد و نحوه استفاده آن بسیار ساده و راحت بوده و ظاهری مات و بی نقص و صاف بر روی پوست صورت شما ایجاد می کند. اگر در مجموع پوستی صاف (با لکه ها و آسیب دیدگی بسیار اندک) دارید و فقط می خواهید ظاهر صاف تری داشته باشد، از یک کرم پودر مایع یا کرم استفاده کنید که جلای مات داشته باشد.

پس اگر در چند دفعه اول استفاده از هر یک از لوازم آرایشی، نتیجه خوبی نصیب تان نشد، اصلا ناراحت و دل سرد نشوید. کرم پودر یکی از مهمترین لوازم آرایشی برای داشتن صورتی زیبا است. مهمترین دلیل این موضوع آن است که پوست دست به اندازهی پوست صورت در معرض نور خورشید نیست! کرم پودرها با رنگ پوست تطبیق داده میشوند و برای هر پوستی رنگ کرم پودر متفاوت است. کرم پودر مات فیت می توسط پزشکان متخصص از نظر آلرژی تست شده است، و آری از هرگونه حساسیت پوستی است و به همین دلیل بهترین گزینه مناسب برای پوست های حساس است. • کسانی که پوست خیلی چربی دارند می توانند برای دوام بیشتر قبل از زدن کرم پودر با یک پنبه آغشته به الکل سفید رقیق شده با آب، صورت شان را پاک کنند تا چربی پوست شان متعادل شود. برای آرایش روز مقدار کمی از این رنگ ها را روی پوست خود استفاده کنید. قبل از کرم پودر پیشنهاد میشود از مرطوبکننده و پرایمر مخصوص پوست خود استفاده کنید چراکه باعث شده تا آرایشی حرفهای داشته باشید. آیرین شاپ عرضه انواع لوازم آرایشی از قبیل ( کرم پودر های اورجینال، ریمل و سایه چشم، خط چشم، رژگونه، پرایمر و هایلایتر ، رژ لب و …) و لوازم بهداشتی از قبیل شامپو مو، شامپو بدون سولفات، سرم مو، ماسک مو، خمیر دندان و …

اکنون انواع لوازم آرایشی با بالاترین کیفیت در برند نارس تولید و به سراسر جهان عرضه میشود. لورآل با سابقه ای یکصد ساله در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی جزو برندهای محبوبی است که امروزه محصولات خود را در بیش از ۱۵۰ کشور جهان عرضه میکند و حائز رتبه اول جهانی در این صنعت است. با اســـتفاده از برس های بزرگ و حرکات دورانی برجستگی های گونه خود را با رژگونه بپوشانید. وقتی یک محرک برای دستگاه عصبی مورد استفاده قرار می گیرد،یک افزایش مصنوعی و موقت در انرژی ایجاد می شود که می تواند منجر به بی خوابی،عصبی شدن و پیش فعالی شود.همچنین زمانی که اثر آن از بین می رود،از دست رفتن قابل ملاحظه انرژی و احساس خستگی و ضعف مشاهده می شود،هیچ یک از این علائم با مصرف محصول گارسینیا پلاس ایجاد نمی شود. به جای آن می توانید از سایه های پر رنگ تر استفاده کنید و یا رژگونه خود را چندین لایه روی پوست بزنید. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در قسمت کامنتها، به اشتراک بگذارید. لطفا اگر سوال یا پیشنهادی دارید در قسمت نظرات مطرح کنید.

اگر کرم پودر شما کمی تیره تر از رنگ پوست باشد چه باید کرد؟ بسیاری از افراد درک درستی از رنگ پوستشان ندارند و فکر میکنند رنگ پوست یعنی اینکه سفید، سیاه، زرد یا سرخ باشد. رژگونه چسبی مرجانی: اگر لباس سفید، کتان راه راه یا حتی مدل گلدار پوشیده اید، استفاده از رژگونه های مرجانی روی صورت بهترین گزینه برای حفظ درخشندگی آن بدون بر هم خوردن ست لباس های تان خواهد بود. رژگونه مرجانی: اگر لباس سفید، کتان راه راه یا حتی مدل گلدار پوشیده اید، استفاده از رژگونه های مرجانی روی صورت بهترین گزینه برای حفظ درخشندگی آن بدون بر هم خوردن ست لباس هایتان خواهد بود. رژگونه چسبی مرجانی:اگر لباس سفید، کتان راه راه یا حتی مدل گلدار پوشیده اید، استفاده از رژگونه های مرجانی روی صورت بهترین گزینه برای حفظ درخشندگی آن بدون بر هم خوردن ست لباس های تان خواهد بود. این نوع رژگونه ها به خوبی ترکیب شده و در تمام روز ماندگاری خود را حفظ می کنند. اما می توانید برای آرایش لایت از برق لب استفاده کنید. اولین موضوع نوع پوست شماست در صورتی که پوست خشک دارید بهتر است از انواع مایع رژگونه استفاده کنید، که می توانید با استفاده از انگشت آن را روی پوست خود قرار دهید.

برای مبتدیان ، محصولات چوب سنگین ترین بافت را دارند ، آنها معمولاً کالاهایی هستند که بیشترین پوشش را ارائه می دهند. این محصول از بافت بسیار سبکی برخوردار بوده و سرعت جذب بالایی دارد و یک جلوه طبیعی و زیبا برای پوست فراهم می کند. هنگامی که تصمیم به خرید رژ گونه می گیرید، با کمی جست و جو متوجه می شوید که هزاران رنگ برای انتخاب وجود دارد. آنها برای رنگ رژگونه مورد نظرتان به شما چند پیشنهاد خواهند داد، اما زود تصمیم به خرید نگیرید. چطور تصمیم بگیریم که چه زمانی باید از رژگونههای سرد یا گرم استفاده کنیم؟ اگر هنوز نمیدانید کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد؟ اما اگر گردنبند طلایی را آویزان کردید و بعد دیدید که رنگ طلایی شما را زیباتر میکند، رنگ پوست شما گرم است. کرمپودر ۲۴ ساعته Super Stay میبلین با بافت بسیار ساده و سبک می تواند ۲۴ ساعت بر روی پوست شما باقی بماند و با این کرمپودر یک روز تمام را با پوششی حرفه ای سپری کنید. بافت محصول بسیار سبک است و هیچگونه احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمیکند.

به پوست خود دقت کنیم و رژ گونه ای را خریداری کنیم تا با رنگ پوستمان همخوانی داشته باشد . شعار این محصول این است که :” پوست صاف و بدون عیب و نقص فقط برای افراد مشهور و مدل ها نیست” و با این کرم پودر هر فردی می تواند این نوع پوست را داشته باشد و از زیبایی چهره ی خود لذت ببرد. به کمک یک عنصر اصلی در فرمول خود با جذب چربی اضافۀ پوست، بدون ایجاد حس سنگینی، به آن ظاهری نرم، لطیف و مات می بخشد.این محصول را به تنهایی نیز استفاده کرد ویا زیر آرایش. برای محو شدن مرز رژگونه و کرم پودر برس را از بالای پیشانی تا چانه خود بکشید. با نازکترین قلم مو و با استفاده ازپودرهای فشرده به رنگ دودی و مشکی مات خطی باریک و نازک لابه لای مژه های بالاکه گاهی عرض آن نیم سانت هم بیشتر نیست به اندازه ی خود چشم بکشید و سعی کنید این خط چشم از چشم بیرون نزند، نه در قسمت داخل و نه بیرون از آن، بسیار طبیعی به طوری که فقط حالت چشمها را کمی پر رنگ کند . می توانید با نوک انگشتان خود این رژگونه را به آرامی روی گونه های خود پخش کنید.

نکته :این محصول شامل هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان و همچنین ترکیباتی برای محافظت پوست در برابر آلودگی است که علاوه بر پاکسازی پوست آن را مرطوب و التهاب و سوزش پوست را کم می کند. کرم پودر اینفالیبل لورآل دارای پوشش بالا و مقاوم در برابر تعریق ، مناسب پوست های مختلط و چرب می باشد. این کرم پودر پوشش متوسطی را ارائه می دهد که برای خنثی کردن و پوشش دادن نقایص کافی است . اگر مصرف کننده اطلاعات کافی در مورد این مواد نداشته باشد، به پیام های تبلیغاتی بسنده می کند بی آنکه دقیقا بداند کدام محصول برایش مناسب است. اگر پوست تان رنگ روشن دارد، انتخاب سایه رژگونه دشوار است. در حالی که رژگونه های با تناژ رنگ بنفش هم از میزان گرمای رنگ پوست کم می کنند. این نوع رژگونه برای خانم هایی که آرایش ملایم می پسندند و پوستی معمولی نه خیلی خشک، نه خیلی چرب – دارند، مناسب است. چه بخواهید، پوستتان را تیرهتر جلوه دهید؛ چه بخواهید پوست سبزه خود را صاف و یک دست کنید؛ این کرم پودر برایتان مناسب است. همچنین این کرم پودر با وجود سبکی و راحتی بسیار زیاد ماندگاری بالایی هم دارد و دیگر نیازی نیست در نیمه مهمانی و یا قرار هایتان نگران از بین رفتن اثر کرم پودر بر صورتتان باشید.کرم پودر ایوروشه Zero Defuat در دو رنگ بژ (beige) و رز(rose) و طیف های خیلی روشن، روشن، متوسط و تیره در بازار عرضه می شود.با توجه به اینکه رنگ پوست اکثر خانم های ایرانی دارای طیف گندمی روشن می باشد؛ما در اینجا کرم پودرZero Defuat ایوروشه با رنگ بژ روشن را که با رنگ پوست بانوان ایرانی تا حد بسیار زیادی همخوانی دارد ارائه می دهیم.کرم پودر ایوروشه Zero Defuat به صورت کرمی است که مناسب پوست های خشک تا معمولی می باشد و اگر از آن به میزان مناسب با جنس پوستتان استفاده کنید و به طور ملایم و یک دست بر صورت خود پخش کنید متوجه جذب و پوشش فوق العاده این کرم پودر خواهید شد.

اگر پوست شما تیره متمایل به رنگ های گرم است، رنگ های ارغوانی تیره و براق را امتحان کنید و اگر پوست شما به سردی می رود یک نارنجی یا آجری سرزنده را انتخاب کنید. در صورتی که فردی پوست تیره و توناژ سردی داشته باشد بهتر است از رژگونه نارنجی و زرشکی استفاده کند تا گونه های برجسته تری داشته باشد. روزهایی که بیمارید یا ناراحت، پوست شما زرد میشود. کشیدن خط چشم با مداد کمتر از کشیدن آن با خط چشم ژلهای یا مایع، طبیعی به نظر میرسد. کمی خط چشم زیبایی را دو چندان میکند. این قلم بافتی نرم و خامه ای با ماندگاری بالا دارد که پوششی صاف و یکدست با جلوه ای مات و طبیعی بر روی پوست ایجاد میکند و تمام نواقص و عیوب صورت از جمله لکه ها ، جای جوش و چین و چروک های پوستی را به طور کامل پوشش می دهد. ژل های رژگونه بسته به مارکی که خریداری می کنید، ممکن است دارای یک اپلیکاتور برای پخش کردن ژل ها روی گونه باشند.

میزان مصرف کرم پودر بسته به پوست شما است و البته میزان نیاز شما به یکدستی و پوشش دادن صورت است. ته رنگ پوست معمولا در زمینه متعادل نور روز مشخص می شود. رژگونهها و همچنین نحوه استفاده از رژگونه تاثیر زیادی در آرایش چهره و زیبایی صورت دارند.رژگونه هلویی اینلی Inlay blusher peach 3 دارای بافتی نرم و ابریشمی است که باعث رطوبت رسانی به پوست و شفافیت آن می گردد.رژگونه گلدن وود اینلی Inlay golden wood 6 به راحتی توسط برس بر روی گونه ها پخش میشود و جلوه ای زیبا و طبیعی ایجاد می کند.ماندگاری بالا از دیگر مزایای رژگونههای اینلی می باشد. محصول ۱۴ میلی لیتری اصلاح کننده (کورکتور) و محو کننده لکه های تیره ایوروشه ، همان طور که از نامش هم پیداست، محصولی گیاهی بوده و برای پاکسازی پوست بانوان توصیه می شود. رژگونه های مایع راحت تر روی پوست می نشینند و برق بیشتری به پوست می دهند. یک زیرسازی خوب که پوست را یکدست میکند و جلوه زیباتری به آرایش میدهد. چون ممکن است گونههایشان بهشکل طبیعی کمی سرخ شود و در این صورت رژگونه خودش را قرمزتر نشان میدهد.

یک رنگ سرخ انتخاب کنید همراه با مقداری کمی اکلیل. خیلی از خانمها فکر می کنند که اکلیل برای سنین پایین است اما باعث می شود که گونه های شما برجسته تر و زیبا تر جلوه کند. رژگونه هلویی رنگ و لعاب بیشتری نسبت به صورتی دارد که همه از روی عادت مصرف می کنند . به این معنی که مثلاً کانسیلر کرمی برای همه انواع پوست و کانسیلر استیکی فقط برای پوست خشک طراحی شده است. کرم مرطوب کننده هیدرا وژیتال ایوروشه ، همانطور که ازنامش پیداست، ماموریت آبرسانی و هیدراته کردن داشته و در طراحی و ساخت آن از فرمولاسیون گیاهی (عصاره درخت افرا) استفاده شده است که برای تقویت و تغذیه پوست بسیار مفید می باشد. رژگونه هلویی یکی از انواع رنگ های رژگونه است که بسیار پرطرفدار می باشد. رژگونه یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی در بین خانم ها است که باعث برجسته دیده شدن گونه ها می شود. قبل از استفاده از کرم پودر مات فیت می میبلین اول صورت و پوست خود تمیز کرده، زیرسازی­های مورد نیاز را انجام داده و مقدار موردنیاز از کرم را با برس­ و یا پد مخصوص روی پوست خود بهطور یکنواخت پخش کنید. برای مهمانی های طولانی مدت که نیاز به تمدید آرایش دارند مناسب است و با فعالیت زیاد نیز کیفیت خود را حفظ می کند.

در ادامه ۷ نکته برای انتخاب بهترین کرم پودر را بیان می کنیم. پوست روشن: رژگونه با رنگ های صورتی را انتخاب کنید تا پوست طبیعی داشته باشید. اما قبل از استفاده از این نوع محصولات نوع پوست خود را بشناسید که باعث خشکی و یا ماسیدگی روی پوستتان نشود. بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهنتر نشان دهید. آیا باید تمام رنگ های کانسیلر را داشته باشم؟ پس این نکته را یادداشت کرده و جدی بگیرید، کرم پودر برای عروس باید از نوع خشک باشد. از چپ به راست: حاوی ویتامین E به صورت ژل برای پوست های معمولی و ترکیبی، حاوی ویتامین E برای پوست های خشک. این ژل ها برای پوست های تیره و یا پوست های با تناژ رنگ زیتونی مناسب نیستند. به طور کلی باید بگوییم رنگ هایی که رو به گرمی هستند و تناژ گرمی دارند برای افراد با پوست تیره، بسیار مناسب هستند. اما اگر به دنبال راهی سریع برای اضافه کردن رنگ به پوست خود هستید، می توانید از برانزر استفاده کنید. اگر رنگ موهایتان بلوند است، از رنگ های قهوه ای روشن و یا کرم برای رژگونه استفاده کنید.

معمولا افراد با رنگ مو قرمز، قهوه ای و فندقی رنگ پوست گرم دارند در صورتی که افراد با رنگ چشم آبی، سبز یا خاکستری رنگ پوست سرد دارند. قبل از خرید لازم است که حتما تناژ رنگی پوست خودتان را بشناسید. اگر دارای پوستی مناسب با تناژ رنگ صورتی و قرمز هستید، یک رژگونه با رنگ صورتی روشن پوست شما را طبیعی تر جلوه می دهد. اگر رگ دست شما به سبز نزدیک بود، پوست گرمی دارید و اگر به آبی نزدیک بود پوست سردی دارید. در صورتی که فردی پوست روشن و توناژ سردی داشته باشد، نیاز به رژگونه ای خواهد داشت که به صورت وی گرما ببخشد. با شروع فصل گرما و برنزه کردن رنگ بدن بسیاری از خانم ها از این رنگ برای برجسته کردن گونه های خود استفاده می کنند. تونر گل رز بادی شاپ مناسب مصرف روزانه که علاوه بر پاک سازی پوست، موجب آبرسانی و تسکین پوست و درخشندگی و صاف شدن پوست نیز می شود. از کرم پودرها برای ایجاد سطحی صاف و بدون عیب و نقص استفاده میشود که جلوهای طبیعی روی پوست به وجود میآورند. کاپریلیک/کاپیریک تری گلیسیرید Caprytic/Capri Triglyceride : که یک ماده نرم ملایم کننده است و از روغن نارگیل بدست می آید و بدون ایجاد احساس چربی و سنگینی سایر روغن ها، پوست را مرطوب می کند.

معمولا این مشکل پوستی علاوه بر جوش و ناهمواری روی پوست ، باعث قرمز شدن پوست می شود. و روی صورت ماسیده نشده و نه تنها باعث خشکی پوست نمی شود، بلکه آن را آبرسانی کرده و مرطوب نگه می دارد.این کرم به پوست نمایی مات می دهد و برای ارایش های مات گزینه مناسبی است. این کرم پودر لورال اصل فرانسه بوده و قیمت آن همواره در فروشگاه کاج نسبت به سایر فروشگاه ها بسیار مناسب می باشد. رنگ هایی مانند: هلویی، صورتی ملایم و مرجانی مناسب پوست شما هستند. همچنین با مانگاری ۱۰ ساعتی برای انواع پوست مناسب است. رژگونه های کرمی، مناسب پوست خشک تا نرمال است. فرمولاسیون این محصول ترکیبی از میوه های متنوع است که هر یک با خاصیت منحصر به فرد خود، در ایجاد یک ظاهر سالم تاثیر گذار است و مناسب افرادی است که پوست های نرمال و خشک دارند. بعد از اتمام آرایش اسپری را به تمام صورت خود بزنید و صبر کنید تا خشک شود.

با نوک انگشت خود کانسیلر را روی لکهها بزنید. ابتدا صورت را تمیز کنید سپس با استفاده از نوک انگشت یا براش مخصوص مقداری کمی از کرم پودر را در جاهای مختلف صورت قرار دهید و در جهت کناره های صورت پخش کنید. کرم پودر را باید نقطه به نقطه زده و بعد با نوک انگشت یا اسفنج آرایش را به سمت خارج در جهت خط رویش مو پخش کرد. صورت های قلبی شکل: برای صورت های قلبی شکل، رژگونه را زیر سطح برجسته گونه بزنید و آن را در امتداد خط رویش مو محو کنید. • اگر فرم صورتتان به شکل قلب است یعنی فک از استخوان های پیشانی و گونه باریک تر است، رژگونه را با حرکات دورانی بر روی قسمت برجسته گونه به سمت بیرون بزنید. اگر پوستی رنگپریده و روشن دارید، بهتر است از رژگونهای با طیف صورتی کمرنگ استفاده کنید. بااینحال میتوان با انتخابی درست رژگونهای انتخاب کرد که عالی کار کند.

پوست زیتونی واقعا منحصربهفرد است و گاهی یافتن رژگونهای که مناسب آن باشد کمی چالشبرانگیز است. برای پوست های خشک کرم پودرهایی غنی و مرطوب کننده توصیه می شود که علاوه بر پوشاندن عیب های پوست رطوبت لازم برای آن را فراهم می سازد. علاوه بر این، به لطف فرمول غیر comedogenic، منافذ شما را مسدود نمی کند، به پوست اجازه تنفس می دهد که این موضوع برای سلامت پوست بسیار مهم است. با فان همراه باشید و با دو موضوع مهم در آرایش کردن یعنی کانتور و کانسیلر بیشتر آشنا شوید. برند لانکوم برای کسانی که به این موضوع اعتقاد دارند یکی از مناسبترین گزینهها است. توجه شود. در حقیقت اگر قیمت کرم پودر لانکوم انتخابی پایین بود نسبت به اصل بودن آن شک کنید. این کرم پودر به دلیل بافت نرمی که دارد میتواند به راحتی روی پوست پخش شود و حتی اگر پد و یا براش مخصوص پخش کردن کرم پودر نیز در دسترستان نبود میتوانید با دست این کار را انجام دهید. این محصول دارای بافت سبک و مایعی شکل است و دوام و ماندگاری بالایی دارد و برای مصارف روزانه و یا آرایش های طولانی در فصول گرم سال یک انتخاب بسیار ایده آل است.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی آتین استور فعالیت خود را در مرداد ماه سال ۱۳۹۰ در زمینه عرضه محصولات تخصصی مراقبت مو، مراقبت پوست، محصولات آرایشی و بهداشتی و خدمات مشاوره اختصاصی سلامت پوست و مو آغاز نموده است. برند معروف و خوشنام میبلین Maybellin که در سال ۱۹۱۷ برای اولین بار در آمریکا توسط توماس لایل ویلیام به ثبت رسیده است کار خود را با تولید ریمل آغاز کرده بود. جورج کات متولد ۲۴ دسامبر سال ۱۹۸۴ می باشد. عناصر رطوبت رسان موجود در این کرم پودر از ایجاد خشکی روی پوست جلوگیری می کند. در انتخاب رنگ کرم پودرباید دقت داشته باشید، کرم پودری که اختلاف رنگ زیادی با پوست دارد را انتخاب نکنید. نکته ای که همیشه در ارتباط با خرید خط چشم باید در نظر داشته باشید، اصالت و کیفیت مناسب آن است. اگرچه روش زدن رژگونه در حالت کلی به این صورت است که شما آن را تنها بر روی قسمت های برجسته گونه بزنید، اما این توصیه همیشه و برای هر فردی مناسب و کارساز نخواهد بود. نمی توان یک کرم خاص را برای تمامی پوست ها توصیه کرد. در نگاه اول ممکن است قیمت محصولات چارم کالر کمی بالا به نظر برسد اما اگر میخواهید در عین داشتن آرایش، سلامت پوست خود را نیز تضمین کنید، ما خرید محصولات چارم کالر را پیشنهاد میکنیم.لوازم آرایشی چارم کالر (Charme Color) ساخت کشور ایتالیا، در سال ۱۹۹۲ تاسیس و راه اندازی شد و هنوز هم پس از گذشت سالها در صنعت آرایشی پیشتاز میباشد.

اگر آبی/ بنفش است رنگ پوست شما در طیف سرد (متمایل به آبی) قرار دارد. توجه: توجه داشته باشید که این محصول، خاصیت ضد آفتاب ندارد و به لایه داخلی پوست به خوبی نفوذ میکند و چروک های شکل گرفته را در بلند مدت پر میکند. توجه: در طراحی این محصول نیز از فرمولاسیون گیاهی استفاده شده است. طراحی ارگونومیک دسته این محصول، به شما این امکان را می دهد به راحتی کرم و مواد آرایشی را پخش کنید. به عبارت دیگر، کاشن ها پنکیک های مایعی هستند که پوست را آبرسانی می کنند و استفاده از آن برای مصرف روزانه انواع پوست ها مناسب است. این کرم پودر روزانه می تواند بدون پس دادن و ایجاد ماسیدگی بر روی پوست ساعت ها باقی بماند و یک آرایش بسیار ماندگار دو پوست برجای بگذارد. ۲. توکوفرول: منبع خوب ویتامینE است.به نرمی پوست کمک کرده و آن را از درون مرطوب می کند.به علاوه از اکسید شدن فرآورده جلوگیری می کند. هر بسته حاوی ۲۰ عدد دستمال است و در طراحی آن از عصاره گل بابونه بهره گرفته اند، لذا با محصول شیمیایی مرطوب کننده مواجه نیستید. شاید شما نام برند معروف جورجیا ارمانی را بیشتر در زمینه طراحی لباس و عطر و ادکلن شنیده باشید.

پالت کانتور کانسیلر و کورکتور نیکس شامل ۶ رنگ بسیار زیبا برای متقارن سازی و کانتور کردن و کانسیلر زدن صورت میباشد که هر کدان از این ۶ رنگ زیبا و کار آمد برای استفاده مشخصی طراحی و تولید شده اند. این برند تقریبا همه ی انها را تولید می کنند ولی محصولا اصلی لوازم چشمی و رژ لب است . حاوی مشتقات اسید هیالورونیک است که هیدراتاسیون ۲۴ ساعته را فراهم می کند. تونر گیاهی این برند غنی شده با هیالورونیک اسید(آبرسان) و روغن گل رز که علاوه بر رایحه فوق العاده اش، کمپلکس ویتامینه، آنتی اکسیدان و ضد پیری است. رژگونه گیاهی ایوروشه در ۹ رنگ با پیگمنت بالا تولید شده است، که در تولید آنها از جنبه های مختلف گل رز الهام گرفته شده است. این ماده ی مهم برای فعالیت صحیح انسولین لازم است.انسولین هورمونی است که در انتقال گلوکز به داخل سلولها جهت سوزاندن(اکسید شدن) و تولید انرژی نقش مهمی اجرا می کند و موجب کاهش سرعت تبدیل کالری کربوهیدرات به چربی شده، تولید کلسترول واسیدهای چرب را کم می کند، اشتها و مصرف غذای زیاد را کاهش می دهد. برای خرید این محصول جدا از بحث قیمت، مهم است که به چند نکته توجه کنید از جمله نوع پوست، نوع ، برند و رنگ آن.

برای ایجاد درخشندگی طبیعی روی گونه­ ها بهتر است از رژگونه نرم و سبک استفاده شود. برای انتخاب رژگونه بهار و تابستان بهتر است که به سراغ استفاده از رژگونه ای روشن بروید. در انتخاب رژگونه بهار و تابستان از رنگ های روشن، فانتزی و شاد استفاده کنید. این رنگ برای تابستان بسیار جذاب است زیرا نور را به میزان مناسبی برای پوست های تیره، بازتاب می دهد. تمام طیف های صورتی، رنگ سبز چشم ها را مشخص تر می کند اما قهوه ای تیره، حالت مسحور کننده این چشم ها را می گیرد. محصولات بورژوا در فرانسه تولید شده و در لابراتوارهایی ساخته می شوند که استانداردهای کیفی سختگیرانه ای را اعمال کرده اند تا تمام محصولات ارائه شده با نام بورژوا از جمله بهترین های بازار باشد. بخاطر استفاده از تکنولوژی Micro-power در فرمولاسیون این کرم پودر حالت مات به پوست داده و از برق افتادن روی پوست جلوگیری می کند. ابتدا گردنبند نقره ای را به گردنتان آویزان کنید اگر مشاهده کردید که رنگ نقره ای بیشتر به شما می آید پس رنگ پوست شما سرد است.

اگر می خواهید صورت شما نمایی باطراوتتر پیدا کند از رژگونههای روشنتر استفاده کنید. رژگونه کم رنگ با رژ پر رنگ باعث می شود گونه های شما آن طور که باید به چشم نیایند. همچنین با پر کردن منافذ پوست با این کرم پوستی یکدست­تر و صاف­تر خواهید داشت. بد نیست بدانید رنگ رژگونه از دو نوع تشکیل شده؛ یکی رنگ طبیعی پوست را می پوشاند و دیگری رنگ دلخواه را به پوست می دهد. ارائه می شود. در بخش بهداشتی فروشگاه اینترنتی تیروژ نیز محصولاتی نظیر شامپو ، ماسک مو ، بادی اسپلش ، رول ضد تعریق و دئودرانت ، خمیر دندان ، ژل بهداشتی و ضدعفونی کننده ، لوسیون بدن و … در کنار این محصول می توانید از کرم پودر لدورا با پوشش دهی بالا و همینطور پنکیک لدورا با پوشش دهی عالی و بی نظیر نیز استفاده نمایید. این تحقیقات پایه ای محکم برای تعهد علمی بی نظیر Eucerin® است. رژگونه را به مقدار مناسب استفاده کنید، استفاده زیاد از آن جلوه مناسبی ندارد همچنین استفاده کم آن چهره را بی روح نشان می دهد. در واقع می توانید یک کرم پودر با کیفیت اصل را یاز یک فروشگاه معتبر لوازم آرایشی تهیه کنید.

با استفاده از بهترین رژگونه می توانید گونه های خود را برجسته تر کنید و به صورت خود زاویه دهید. این کرم پودر با حجم ۳۰ میلی لیتر ارائه می شود وقیمت کرم پودر فیت می میبلین نیز بسیار مناسب می باشد. در این مقاله از سایت میس و مستر قصد داریم راهنمای کاملی را برای انتخاب رژگونه مناسب پوست به شما عزیزان ارائه دهیم. موس یک مدل کرم پودر برای پوشش دهی پوست و یک گزینه مناسب برای استفاده روزانه است. راهنمای انتخاب رنگ موی مناسب رنگ پوست بژ: افرادی که مانند لوسی لو که از نژاد زردپوست هستند ته رنگ بژ روی پوست خود دارند. که تمام تلاش خود را بر سادگی و راحتی هر چه تمام تر در خرید های اینترنتی لوازم آرایشی قرار داده است تا کاربران عزیز هر چه راحت تر و با کیفیت تر امکان خرید هر محصول آرایشی و بهداشتی را داشته باشد. رژگونه را چه موقع استفاده کنیم؟ ابتدا صورتتان را تمیز کرده و مقدار مورد نیاز را بر روی صورت، توسط براشهای مخصوص یا اسفنج، تا موقع جذب شده به خوبی پخش کرده و ماساژ دهید. با توجه به فرم صورت، چطور رژگونه بزنیم؟

چطور میتوانیم تهرنگ پوستمان را تشخیص دهیم؟ در کانتورینگ با روشن کردن نقاط برجسته ی صورت یا نقاطی که می خواهیم بیشتر به چشم بیایند و با تیره کردن نقاطی که می خواهیم فرو رفته تر و باریکتر نشان داده شوند فرم صورت را به دلخواهمان میتوانیم تغییر دهیم. این محصول دارای لیبل بهداشت بوده و مایخ خط چشم بسیار مشکی و روان می باشید که پوششی بدون بریدگی را ایجاد خواهد نمود. این بار برند بادی شاپ در تونرهای خود از گل رز استفاده کرده است این تونر دارای بافتی ژله ای که از ترکیباتی ارگانیک تهیه شده، این ترکیبات از گلبرگ های گل رز و آلوئه ورا ارگانیک مکزیکی است فرمولی فوق العاده ملایم و بدون الکل، این فرمولاسیون بدون الکل، پوست را تقویت می نماید. زیرا این رنگ ها باعث می شوند چشم های شما تیره تر و بدون درخشندگی به نظر برسند. بهراحتی در آفتاب برنزه میشوید بدون اینکه بسوزید.

برخی افراد تیره چون آگاهی کاملی درباره رنگ پوستشان ندارند فکر میکنند هیچ آرایشی به آنها نمیآید در صورتی که اصلا اینطور نیست و توصیه میکنیم برای اینکه آرایش زیباتری داشته باشند حتما در آرایششان از رنگ مناسبی برای رژ گونه استفاده کنند. توصیه میشود حتما در اسرع وقت پوست صورتتان را بصورت کامل بشویید و خشک کنید تا مواد آرایشی روی آن باقی نماند. استفاده از کرم ترمیم کننده تا ریزش کامل دلمه ها ضروری است . خط چشم ماژیکی مک با ظاهری کاملا متفاوت وارد بازار شده که رنگی بسیار زیبا و پوکه ای شیک(به صورت مدادی که راحت قابل استفاده و خوش دست است) که مورد پسند همه می باشد تشکیل شده است ،کیفیت این محصول بسیار عالی بوده و از مواد کاملا ضد آب ساخته شده است که ماندگاری ۴۸ ساعته واقعی را برای استفاده کننده گان به همراه دارد که دقدقه بسیاری از بانوان را بر طرف می کند ، برای پاک کردن خط چشم ماژیکی مک حتما باید از شوینده ها ویا آرایش پاکن ها مناسب استفاده کرد.

این کرم پودر مناسب انواع پوست می باشد و بسیار سبک می باشد، فرموله شده با کمپلکس مواد معدنی عالی، پوشش بسیار خوبی را روی پوست ایجاد میکند. استفاده از پودر، نه تنها کرم پودر را ست میکند، بلکه به شما کمک میکند تا از شر چربیهای اضافی روی سطح پوست نیز خلاص شوید. وجود این مواد در رژ های لب نه تنها باعث جلوگیری از خرابی محصول خواهد شد بلکه این امکان را به وجود خواهد آورد که بتوان از رژ لب به عنوان یک ضد آفتاب موثر برای پوست حساس لب ها استفاده کرد. نهتنها منافذ را مسدود نمیکند، بلکه باعث ایجاد جوش هم نمیشود. زیرا زیر چشم که از حساسترین و پرتحرکترین قسمتهای پوست صورت است با بافت سبکتر کانسیلر نتیجه بهتری میدهد و معمولا پوسته پوسته و تکه تکه نمیشود. از آنجایی که مانع براق شدن پوست نمیشود ممکن است برای افرادی که پوست چربی دارند خوشایند نباشد. ۳. از آنجایی که این محصول در پشت پلک استفاده میشود و پوست پلک بسیار حساس است بایستی از موادی تشکیل شده باشد که برای چشم حساسیت زا نباشند. اگر پوست خشک دارید، بهتر است از رژگونه های مایع استفاده کنید. اگر تفاوت رنگ در پوست شما زیاد است، از کانسیلرهای رنگی استفاده کنید.

افراد دارای پوست مختلط بهتر است از کرم پودرهای کنترل کننده چربی، بدون چربی و برپایه آب و مات استفاده کنند که چربی پوست را کاهش می دهند. مرحله دوم: (Precision Spot Corrector): به شکل چشم گیری لکه های پوستی، نواقص سطحی و سیاهی دور چشم را تصحیح می کند. کرم پودر Teint Idole Ultra دارای ماندگاری ۲۴ ساعته است.تا حدودی بی نیاز از شارژ کردن مجدد کرم پودر بر روی پوست خواهد شد.این کرم پودر پوششی بسیار عالی در تمامی بخش های پوست صورت دارد و اصلا در پوست احساس سنگینی و چربی وجود ندارد.لازم به ذکر که این کرم پودر به دلیل داشتن ph طبیعی پوست به صورت ۲۴ ساعته ماندگاری دارد.در ترکیبات این محصول منحصر به فرد به خاطر داشتن SFP 15 از اشعه ها و رادیکال های مضر نور آفتاب از پوست صورت محافظت می نماید.جذب شدن سریع در پوست، پوشش کامل عیب و نواقص پوست، ایجاد پوست مخملی، بدون هیچ رایحه ای، مناسب برای همه نوع پوست حتی بسیار حساس و چرب، محافظت کننده از رادیکال های آزاد آفتاب SPF 15، مناسب همه سنین، فاقد چربی.

مای سفورا نمایندگی فروش محصولات برند بادی شاپ در تهران و مفتخر به ارائه این برند با کیفیت می باشد. محصولات اصل و اورجینال مانند کرم پودر کرم پودر گاش معمولا دارای سریال و شناسه مشخص هستند که این علامت ها در محصولات فیک وجود ندارد. به نوشتههای سفید رنگ روی شیشه و سریال حک شده دقت کنید. پیش از رژ زدن، یک تکه یخ را روی لب های خود بکشید تا رژ برای مدت طولانی تر روی لب ها دوام بیاورد. این محصول نیز مانند سایر محصولات برند بورژوا طرفداران خاص خود را دارد. این کرم پودر ساخت کشور فرانسه می باشد که در ایران محبوبیت خاصی پیدا کرده و طرفداران زیادی دارد. محصولات آرایشی سیترای citray با استفاده از مواد اولیه باکیفیت در داخل ایران تولید میشوند. از آنجایی که اصلی ترین هدف این مرکز ارایه بهترین خدمات و جلب رضایت مشتریان بود در راستای تحقق این مهم، فروشگاه اینترنتی لوکس تبریز را به منظور ارایه خدمات غیر حضوری به سراسر ایران در دو بخش محصولات آرایشی و محصولات بهداشتی آغاز نمود. از آنجایی که این محصول به عنوان زیرساز آرایش عمل میکند، در صورت استفاده از انواع نامرغوب آن احتمال بروز حساسیت و مشکلات پوستی وجود دارد.

کرم پودرهای این برند هیچ گونه سنگینی بر روی پوست ایجاد نمیکنند و پوشانندگی خوبی برای انواع رنگ پوست دارند. کرم پودرهای سبک برای استفاده روزمره و کرم پودرهایی با پوشانندگی بالا برای میهمانی ها و مراسم های مهم مناسب هستند. یک نکته بسیار مهم درباره رژگونه های پودری این است که این نوع رژگونه برای افرادی که پوست خیلی خشک و یا خیلی چرب دارند، مناسب نیست. در «زیبایی» این هفته نکته های مهمی را که بهتر است درباره انتخاب رنگ یا فرمول رژگونه بدانید، برشمرده ایم. افرادی که پوست چربی دارند و در مدت کوتاهی پس از آرایش از چرب شدن پوستشان شکایت دارند، بهتر است برای یک بار هم که شده کرم پودرهای استی لادر را امتحان کنند. رنگ های آجری، قرمز، سرخابی، قهوه ای و پرتقالی رنگ های مناسب با این رنگ پوست است. استفاده از این کرم پودر برای پوست چرب و مختلط مناسب است. بهترین رنگ برای هماهنگ شدن با ته رنگ بژ رنگ صورتی کمرنگ است که زردی چهره را برطرف می کند و حالتی زنده و بشاش به چهره می دهد که با تن بژ پوست و موهای تیره هم هماهنگی خوبی دارد. با گذشت زمان نیاز به دسترسی راحت و سریع به لوزم آرایشی معتبر و اصل در میان مشتریان به شدت از طرف مدیریت این مرکز حس می شد.

رنگ پوست را راحت میتوان تشخیص داد، اما تهرنگ آن کمی پیچیدهتر است. پاکساز کننده پوست ایوروشه که آب میسلار ۲ در ۱ نام دارد، محصولی ۲۰۰ میلی لیتری در کالکشن SEBO VEGETAL بوده و گزینه ای عالی و ارزان برای پاکسازی پوست پیش از آرایش به شمار می رود. علت ان هم در فرمولاسیون سبک ان است که بسیار راحت بر پوست نشسته و قدرت پوشانندگی بالا داشته و در عین حال اجازه تنفس به پوست می دهد. قدرت پخش پذیری مناسب و پوشانندگی زیاد این کرم باعث میگردد تا به راحتی اختلاف رنگ پوست، قرمزی، لک و … اگر پوستتان تیره است، از رژگونه سرخابی تند، رنگ توت، قهوهای گرم، قرمز مایل به آبی (رنگ کشمش) و نارنجی برایتان مناسب است. پوست زیتونی : اگر پوست شما مایل به زیتونی است، به جای یک رنگ برای رژگونه باید از دو رنگ استفاده کنید. رژگونه ساده فلورمار ساختاری ظریف داشته و ضمن ایجاد جلوه ای طبیعی در پوست در مقابل رطوبت و عرق مقاوم است. کرم پودر ایر میراکل لانکوم اس پی اف ۱۵، یک کرم پودر مایع با ساختاری منحصر به فرد است.

کرم پودر میراکل لانکوم ظاهری طبیعی و در عین حال براق به پوستتان داده ولی ممکن است نقاط چرب پوست را نیز براق تر کند. به دلیل آنکه در فرمولاسیون گیاهی این محصول، از عصاره الیگو ساکارید استفاده شده، تغذیه پوست به خوبی انجام شده و پوستی درخشان را سبب می شود. رژ گونه یکی از سخت ترین مراحل آرایش است و برای هر سنی یک رنگ مناسب میباشد در انتخاب رنگ دقت کنید رنگ صحیح، پوست شما را شاداب نشان میدهد در حالی که رنگ اشتباه صورت و چهرهتان را پژمرده و خسته نشان میدهد.همچنین دارای ۶ رنگ زیبا می باشد که علاوه بر برجسته ساختن گونه ها باعث رطوبت رسانی به پوست و شفافیت آن می گردد. برای کسانی که پوست چرب دارند کمی رژگونه مرجانی روی سیب گونهها گونه را برجستهتر نشان میدهد. اول باید سعی کنید بفهمید که میزان روشن بودن پوست تان براساس معیار یک تا ۱۰ در چه حد است. در انتخاب کرم پودر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

چگونه بهترین براش کرم پودر را انتخاب کنیم؟ روش استفاده: برای زدن این نوع رژگونه می توانید از حرکات چرخشی براش برای ترکیب کردن آن با پوست استفاده نمایید. کرم پودر فیت می با حجم ۳۰ میلی لیتر و قیمت بسیار مناسب است. اگر روی پوستتون مشکلی مثل جای زخم یا لک دارید و پوشش این کرمها مناسب نیست میتونید اول پوستتون رو مرطوب کنید و بعد یک لایه پن استیک یا فون سوپرا (چرب) بزنید. اگر به دنبال ماندگاری بالا هستید توصیه ما به شما استفاده از این رژگونه ها است. • آیا لازم است که فرد سنگین وزن بیش از مقدار توصیه شده،مصرف کند؟ لورآل با سابقه درخشان صد ساله در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی جزو برندهای محبوبی است که محصولات خود را در بیش از ۱۵۰ کشور جهان عرضه میکند و حائز رتبه اول جهانی در این صنعت است. لورآل با سابقه ای یکصد ساله در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان اولین است.هم اکنون در فروشگاه آرایشی و زیبایی زنونه می توانید محصولات این برند را با ضمانت و اطمینان از اصالت آن ها خریداری کنید. چون هم استفاده از آن راحت است، هم ایجاد لکه نمیکند و هم ماندگاری بالایی دارد.این محصول فقط مخصوص چشم ها نیست و هرجای دیگر بدن نیز می توان از آن استفاده کرد.

برای استفاده راحت از کانسیلر و همچنین فید کردن آن، نیاز به براش کانسیلر دارید. اگر پوستی تیره با تناژ گرم دارید بهتر است از رژگونه های با رنگ نارنجی استفاده کنید. اگر پوست تان به رنگ گندمی است، انتخاب رنگ صورتی تیرهتر برایتان مناسب تر است. اما انتخاب کرم پودر، مناسب با نوع پوست نیز بسیار اهمیت داشته و نقش تعیینکنندهای در این زمینه دارد. برای پوست های سبزه روشن مثل پوست های روشن رنگ هایی هلویی و صورتی مناسب است. معرفی پرفروشترین محصولات زیبایی و آرایشی، مراقبت از پوست صورت و مراقبت از پوست بدن بادی شاپ (The Body Shop) رو بخونین و نظرتون رو در مورد این برند بدین! شرکت نیکس جهت رفع این مشکل پالت کانسیلر و کورکتور صورت چرب نیکس (Nyx Color Correcting) را معرفی کرده است. این شرکت در آغاز توسط یک جوان ۱۹ ساله با نام تام لایل ویلیامز تاسیس شد. از سال ۱۳۹۱ این برند تاسیس شد و یکی از بهترین برندهای ایرانی بهشمار میرود. کمپانی لانکوم یک شرکت فرانسوی است که توسط Armand Petitjean تاسیس شد. نام این شرکت الهام گرفته از خرابه های یک قلعه به نام لو شاتو د لانکوم و گل های رز به کار برده شده در رایحه عطرهای این برند برگرفته از گل های رزی هستند که این قلعه را احاطه کرده اند.

کرم پودر لانکوم مدل TEINT MIRACLE و نوع دوم کرم پودر لانکوم مدل Teint Idole Ultra Long Wear که هر دو مدل علاوه بر خاصیت زیبایی و آرایشی دارای خواص درمانی نیز هستند. این رژ گونه حاوی نشاسته ذرت و پودر میکا است و با خاصیت پوشانندگی بالایی که دارد, مانع از نشان دادن منافذ باز پوست میشود پس در نتیجه آرایش شما را کاملا مات و زیبا نشان میدهد و جلوهای ابریشمی به صورت شما میبخشد. پوشش دهی این مدل کرم پودر فوقالعاده بوده و نواقص و عیوب چهره شما را بهخوبی پوشش میدهد. این محصول با پوشانندگی بالای خود تمامی نواقص صورت مانند لک و قرمزی را پوشانده و به مدت طولانی بر روی پوست باقی می­ ماند. خط چشم برند لوسمنت بواسطه میکروپیگمنت های بسیار مشکی و بادوام خود و نیز بهره بردن از فرچه های نرم و منعطف باعث میشود حالت زیبایی به چشمان شما دهد. این خط چشم مک برای ایجاد طرح های گرافیکی در هر کجای صورت و بدن ایده آل است، استفاده از آن فقط مختص ناحیه چشم محدود نمی شود.در مقابل تعریق بدن و آب کاملا مقاوم بوده و ماندگاری طولانی دارد. کرم پودر لورال تیوپی مدل INFALLIBLE 24H MATTE COVER دارای خاصیت ضد تعریق است و برای پوستهای چرب مناسب بوده و چربی پوست را کنترل و از براق شدن پوست جلوگیری میکند.

توجه: این محصول، خاصیت ضد آفتاب نداشته و ویتامینه بوده و فرمولاسیون گیاهی ندارد. توجه: توجه داشته باشید که کرم روز اوال، از کالکشن OVALE LIFITING عرضه شده و خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد. این محصول علاوه بر خاصیت آرایشی و پوشانندگی که دارد خاصیت درمانی عالی برای پوست را نیز دارا می باشد. از بهترین محصولات این برند می توان به کرم پودر استی لادر اشاره کرد. از کرم سرم های ایوروشه میتوان به کرم دور چشم اشاره کرد که از کالکشن VEGETAL روانه بازار شد. از دیگر ویژگی های این کرم پودر فوق العاده می توان به تنوع رنگ های آن اشاره کرد. ۲. کانسیلر استیکی جامد که ضخامت بیشتری نسبت به کانسیلر مایع دارد، روی مناطق کوچک پوست و لکه ها بهتر عمل کرده، با پوست ترکیب می شود و پوشش و ماندگاری زیادی دارد. از چپ به راست: حاوی ویتامین E، جوان کننده پوست دور چشم. از چپ به راست: حاوی ویتامین C، حاوی ویتامین E، حاوی عصاره نعناع. عصاره ذغال اخته موجود در این کرم میتواند پوست را نرم کند. پوست تیره: رژگونه با رنگ هایی از قرمز تا نارنجی تیره انتخاب کنید.

فون ها کرم هایی با پوشش دهی بسیار بالا هستند که به صورت روزانه مورد استفاده قرار نمی گیرند و از آنها تنها برای مراسم های خاص استفاده می کنند. این کرم پودر سطح پوست را مات و صیقلی کرده و از چرب شدن آن جلوگیری می کند. برای پوست های نرمال، حساس و مختلط کاربرد دارد و همچنین افرادی که دچار ملاسما شده اند. اگر پوستی چرب یا مختلط دارید بهتر است از این رژگونه استفاده کنید. به طور کلی افراد دارای ۴ مدل نوع مختلف پوست هستند که این ۴ مورد عبارتانداز: معمولی، خشک، چرب و مختلط که در هنگام خرید کرم پودر باید به این موارد حتما توجه کنید. شما برای انتخاب کرم پودر قطعاً یکی از آنها را که با رنگ پوست شما مشابه می باشد را انتخاب می کنید. بسیاری از خانم ها این رنگ رژگونه را برای مصرف روزانه استفاده می کنند. رژگونه های تاریخ مصرف گذشته را دور بریزیم. گونه ها از ابتدای شروع تئوری زیبایی جزو قسمت هایی از صورت بوده اند که نقش زیادی در زیبایی چهره دارند، چنانکه در طرح ها، عکس ها و نقاشی های به جای مانده از گذشته شاهد پر جلوه نشان دادن گونه ها از سوی نقاش و یا جلوه دار کردن گونه توسط سوژه ی عکس هستیم.

ممکن است جنسهای تقلبی را به جای جنس اصل به شما بفروشند و یا تاریخشان را دستکاری کنند و مشتری متوجه نشود که تاریخ محصول گذشته است. ولی محصولات بهداشتی آرایشی در وحله ی اول کیفیت و رضایت مشتری را حائز اهمیت قرار داده است . شک نداشته باشید چنین افرادی پس از اولین تجربه، به مشتری ثابت کرم پودرهای این برند تبدیل میشوند چرا که بر روی پوست سنگینی ندارند و ماندگاری بالایی نیز خواهند داشت و میتوانید با خیالی آسوده تا ۱۵ ساعت بر روی قدرت ماندگاری آن حساب کنید. برای دیدن روش های یافتن رنگ پوست می توانید از این لینک در مجله موج لند دیدن نمایید. کرم پودر فیت می میبلین Maybelline برای پوستهای معمولی و چرب مناسب است و جلوهای مات به پوست میبخشد. رنگ چهره شان به خاطر انعکاس ندادن نور مات و مایل به خاکستری است و کمتر اثری از آکنه در پوست شان دیده می شود. در حالی که رژ گونه های کمرنگ و شاد چهره شما را جذاب تر می کند. استفاده از رژگونه در آرایش، چهره را خیلی زیباتر و جذاب تر خواهد کرد البته به شرطی که رنگ رژگونه درست انتخاب شده و متناسب با فرم چهره روی گونهها زده شود.

با توجه به معصومیت و لطافت چهره دختران، آرایش آن ها متفاوت می باشد. کرم پودر فیت می تشکیل شده از رنگدانههای طبیعی است که به حالت یکنواخت و یکپارچه روی پوست صورت نشسته و رنگی کاملا طبیعی به صورت می دهد. کرم پودر دی ام جی فاقد پایه چربی و مناسب پوستهای چرب است و با جلوگیری از چرب شدن پوست از ایجاد جوش و آکنه نیز جلوگیری میکند. پوشاندن لکه های رنگی، قرمزی، جای جوش و آکنه و یا زخم و هرمورد دیگر با هر چیزی امکان پذیر نیست. کرم پودر پوست چرب درمابلند ویشی که به ۳D CORRECTION معروف است ، پنهان کننده عیوب و بقایای چربی پوست و منافذ باز پوست های دارای آکنه می باشد. زیرا این رنگ ها به راحتی روی گونه های شما محو می شوند. این رژ گونه خوش رنگ با تناژ نارنجی(آجری) و مات که روی پوست گندمی روشن جلوه مناسبی دارد. کرم پودر را با اسفنج یا انگشت روی پوست به آرامی بمالید، تا پوست شما روشن شده و در عین حال طبیعی به نظر برسد. رژ گونه ای مات و طبیعی به لطافت گلبرگ گل رز و در عین حال سالم و طبیعی که در دوران بارداری نیز قابل استفاده است.

از چپ به راست: حاوی شیر و عسل، حاوی گل رز انگلیسی. معمولا رنگهای هلویی و رنگ گل رز برای این رنگ پوست خوب به نظر میرسند. همچنین باعث شادابی پوست در مدت زمان ۲۴ ساعت می شود . محولات و برند loreal یک برند ی است که از لحاظ قیمت خیلی اقتصادی به حساب می آید. هرچند فروش مویرگی برخی هزینههای توزیع را به شرکت تحمیل میکند ولی از طرفی با حذف واسطههای عمدهفروش سودِ بیشتری را نصیب شرکت میکند و همچنین کنترل قیمت در دستِ شرکت میماند. افرادی که پوست چرب دارند رژگونهی پودری بهتر روی پوستشان میماند و دیگر نیازی به استفاده از کرم قبل از رژگونه ندارند و بههمین دلیل است که میگوییم رژگونهی پودری برای پوست چرب بهتر است. این رنگها باعث ایجاد تعادل در پوست زیتونی میشوند. کرم پودر ایپکن لاکچری، در حالی که میزان مناسب از پوشش و تعادل را فراهم می کند دارای بافتی سبک، نرم و طبیعی بوده و چهره ای جوان و بی عیب و نقص را ایجاد می کند و به پوست شما اجازه می دهد تا نفس بکشد.

رژگونه نقش تکمیل کننده آرایش صورت را دارد و وقتی مقدار کمی رژگونه روی سیب گونه می زنیم اعتماد به نفس مان بیشتر می شود. شما میتوانید برای تکمیل آرایش خود و زیبایی بیشتر، سایر لوازم آرایشی را بشناسید. سپس آرایش تان را با سایه ذغالی و خط چشم تکمیل کنید. متاسفانه بعضی از براش ها از این قابلیت برخوردار نیستند و باعث باقی ماندن خط براش بر روی پوست میشوند. ولی پیش از آن باید در مورد ته رنگ پوست اطلاع داشته باشید. اگر نحوه زدن رژ گونه را با توجه به فرم صورتتان یادبگیرید، زین پس میتوانید خیلی راحت ولی حرفا ای آرایش کنید! بسیاری از بانوان هنگام خرید لوازم آرایشی از جمله کرم پودر، به نکات مختلفی توجه میکنند ولی از چک کردن تاریخ انقضای محصول غافل هستند. فروشگاه اینترنتی مو تن رو برای پاسخ به سوالات و مشکلات زیبایی شما عزیزان، بستر شبکه اجتماعی (وال) و مجله اینترنتی مو تن رو را فراهم آورده، تا بتوانید نیاز ها و مشکلات آرایشی خود را رفع نمایید و با بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی آشنا شوید. زیرسازی پوست خود را با استفاده از کرم پودر چارم کالر ضد پیری انجام دهید.

پیمایش به بالا