کانتور و کانسیلر :: معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی

کرمپودر comfort ایوروشه را با انگشت روی صورت بگذارید و با یک پد آرایشی آن را روی پوست خود پخش کنید برای محو کردن آن از شوت های آرایشی متوسط میتوانید بهره بجویید. این قلم بافتی نرم و خامه ای با ماندگاری بالا دارد که پوششی صاف و یکدست با جلوه ای مات و طبیعی بر روی پوست ایجاد میکند و تمام نواقص و عیوب صورت از جمله لکه ها ، جای جوش و چین و چروک های پوستی را به طور کامل پوشش می دهد. اما مهمترین نکته در ایجاد بافت مخملی مناسب خرید کرم پودری است که مخصوص پوست شما تولید شده است. هدف استفاده و بافت کانسیلر و کرم پودر بسیار شبیه یکدیگر است. با سابقه فروش در سراسر ایران و حالا در سال ۱۳۹۳ با افتخار فروشگاه اینترنتی را به هموطنان با هدف تسریع در فروش فروشندگان آرایشی و بهداشتی جهت تامین کالا می باشد. هدف اصلی این شرکت ایجاد محصولاتی مرغوب و درعین حال مقرون به صرفه بود.

بافت بسیار نرم این کرم پودر باعث ابریشمی شدن پوست و ایجاد یک چهره یکنواخت و صاف میشود. حس دلپذیری با خود به همراه می آورد و خطوط چهره را پنهان می کند. برای کانتور کردن بینی بهتر است از براش های کوچک که شبیه به براش سایه چشم هستند استفاده کنید تا تسلط بیشتری بر روی قلمو داشته باشید و بتوانید خطوط ظریف را به بهترین شکل ممکن روی صورت بکشید. حضور روغن در این کرم پودرها باعث شده تا ترکیباتی سنگین و چرب داشته باشند. این کرم دارای ۸ رنگ متنوع در ۲ طیف صورتی و بژ است که انتخاب رنگ مناسب برای پوست شما را راحت تر می کند. این کرم پودر در دو رنگ بژ و رُز و با طیف رنگی خیلی روشن، روشن، متوسط و تیره عرضه شده است که میتواند با رنگ پوست اکثر خانمهای دارای پوست خشک و معمولی همخوانی داشته باشد. زیبیت کالا این افتخار را دارد تا محصولات کاملا اصل و در جه یک را در اختیار همکاران خود در سراسر ایران قرار دهد.

پوست بهجز درجه تیرگی و روشنیاش، زمینههای دیگری هم دارد. اگر شما هم جزء آن دسته از خانم هایی هستید که پوست زیر و اطراف چشمتان تیره تر از سایر نقاط پوست صورتتان است، با استفاده از کانسیلری که درجه رنگ روشن تری از پوست شما دارد، می توانید این تیرگی ها را برطرف کنید و نابرابری رنگ پوست صورتتان را تصحیح کنید. عیوب صورت و برجسته کردن نقاط قوت آن. این محصول فاقد چربی است و باعث ایجاد جوش روی پوست نمیشود و تمام عیوب پوست را پوشش میدهد . این کانسیلر لکهای تیره و قهوهای اطراف چشم را به خوبی پوشش میدهد. این محصول بسیار منحصر بفرد و با کیفیت میتواند انواع جای جوش و لکه را در صورتتان به خوبی بپوشاند و پوست صورت را کاملا صاف و بدون عیب و نقص نشان دهد. این محصول با کیفیت فوق العاده در رنگ های متنوع دارای پوشش عالی و برای برجسته نشان دادن، حجم دار و درخشان کردن گونه مناسب می باشد. کرم پودر لورال اینفالیبل محصولی بسیار بینظیر از برند فوق العاده معتبر لورال میباشد که یکی از ابر کمپانی های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی میباشد که هیچ نیازی به معرفی ندارد چرا که به خوبی معرف همه هست.

بدین صورت که با ضربه ابر آنها را به خورد پوست داده و محو میکنید. کرم پودر شماره ۳۰۰ این سری دارای رنگ بژ میباشد و نشانههای پیری پوست را کاهش داده و پوست را کاملا نرم، صاف و یکدست میکند. تنوع رنگی کرم پودرهای ایو روشه هم بالاست و از یک کرم پودر بژ مخصوص پوستهای روشن تا کرم پودرهای مخصوص پوست تیره را میتوانید در میان محصولاتش پیدا کنید. تا تسلط بیشتری بر روی قلمو داشته باشید و بتوانید خطوط ظریف را به بهترین شکل ممکن روی صورت بکشید. برای استفاده از این کانسیلر میتوانید با یک براش آرایشی آن را در اطراف چشم، خطوط خنده و قسمتهای مختلف پوست برای یکسان سازی استفاده کنید.نیکس (نام الهه ی شب در یونان باستان) است. سعی ما در این مجموعه این است که طی تجربیات ۲۰ ساله (تجربه فروش آفلاین و تامین آنلاین برترین وب سایتهای کشور) در حوزه عطریات، آرایشی و بهداشتی بانوان و آقایان که شامل عطر ادکلن های برند های مطرح و کمیاب (جووی، ایت اند باب، پلی یری، کرید، مجدی بکالی، کارنر بارسلونا، ناسوماتو، پرفیوم د مارلی، آموآژ، یور دیستنس، افینس، زرژوف، چوگان، هوبی گانت، پریس مونت کارلو، شنل، دیور، لنکوم، ورساچه، بولگاری، لالیک، جیونچی،گرلن، گوچی، لنوین، نیناریچی، کارولینا هررا، نارسیسو رودیگز،دولچه اند گابانا، ولنتینو، ویکتوریا سکرت) و انواع عطر های جیبی، اسپری، بادی اسپلش و ضد تعریق ها و محصولات آرایشی، آرایش صورت(کرم پودر، پنکیک، رژگونه، برنزه کننده، فیکساتور، پرایمر، کانتور، هایلایتر) آرایش چشم ابرو(ریمل چشم، ریمل ابرو، کانسیلر، پرایمر سایه، سایه چشم، سایه ابرو، مداد چشم، مداد ابرو، ژل مژه)، آرایش لب(رژلب جامد، رژلب مایع، خط لب، تثبیت کننده رژ) آرایش ناخن(لاک ناخن،لاک پایه، لاک پاک کن، تقویت کننده ناخن) و ابزار آرایشی (ناخن گیر، لوازم برقی، کیف آرایشی، پد آرایشی، قیچی ابرو، فرمژه، براش، مژه مصنوعی) شامل برند های مطرح (لورآل، آرت دکو، بورژآ، مک، کیلنیک، دبورا، گلدن رز، فلورمار، بی یو، آموتیا، رولوشن، هدی بیوتی، اسنس، میبلین، آرکانسیل، وت اند وایلد، دوسه، چارم کالر، این لی، کالیستا) ومحصولات پوستی، مراقبت از صورت(کرم مرطوب کننده، کرم آبرسان، کرم ضد لک، کرم ضد چروک، کرم و ژل ضد جوش، کرم لیفتینگ و سفت کننده پوست، کرم ضد آفتاب، سرم) مراقبت از چشم(آبرسان و ضد تیرگی دور چشم، ضد چروک و ضد پف دور چشم، ضد چروک و لیفتینگ، ضد لک) مراقبت از بدن(کرم و روغن رفع ترک، کرم لیفتینگ، کرم لاغری، لوسیون بدن، روغن آفتاب)شامل برند های مطرح (گینو، ایوروشه، فیری من، نیوا، بایو درما، اون، گلنیک، دوکری،فیس دوکس، پرایم، سی گل، نیتروژینا، بادی شاپ، اوردینری) و محصولات مو، شامپو و مراقبت مو(شامپوی مو، لوسیون مو، روغن مو، نرم کننده مو، ماسک مو، ضد ریزش) آرایش مو(ژل مو، واکس مو، اسپری مو، موس مو، رنگ مو) شامل برند های مطرح(اچ اس، گلیس، شوآرنزکف، بوناکور، رنه فورتره، پنتن، اوجی ایکس، کلیر، سان سیلک، ترزمه،گارنیر، سایوس، باباریا، یانسی، آیس کریم، آلترگو) و لوازم شخصی برقی(سشوار، اتو، بیگودی، اصلاح موی صورت، اصلاح موی بدن بانوان، اصلاح موی بدن آقایان) و لوازم بهداشت شخصی( دهان و دندان، شامپوی بدن، ژل بهداشتی، صابون، تیغ و یدک اصلاح، ژل و فوم اصلاح، افترشیو، موبر) تمامی نیاز های شما مشتری گرامی را در اسرع وقت و با قیمتی مناسب با رعایت اصل احترام عرضه نماییم.

علاوه بر موارد ذکر شده انواع کرمهای ترمیم کننده پوست، ماسک صورت، انواع سرم و اسپری مو، انواع اسپری و مام های ضد تعریق و خوشبوکننده، محصولات تسکین دهنده و ضد قرمزی، محصولات مراقبت از پوست لب همانند بالم لب، انواع کرم پا، محصولات ضد ترک پوست، شامپو بدن، محصولات لیفتینگ و ضد افتادگی پوست صورت و بدن، لوازم برقی شخصی، کرم های ضد جوش، پاک کنندههای آرایش میسلار و شیر پاک کن، کانسیلر، رژگونه، پرایمر، فیکس کنندههای آرایش، کانتور و هایلایت، مداد چشم، سایه ابرو و پرایمر چشم را از فروشگاه اینترنتی شمال مال به صورت آنلاین خرید کنید. با توجه به موارد گفته شده شما میتونید به راحتی به صورت آنلاین کرم پودر مورد نیاز خودتون رو خریداری کنید. ۳. کانسیلر اصلاح رنگ: همانطور که در بالا گفته شد رنگ های مختلفی از کانسیلر وجود دارند که کاربرد متفاوتی دارند مثلا کانسیلر مایل به بنفش که پوست را روشن می کند.

استفاده از سامانه پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲ در بین گزینههای تشخیص کرم پودر لورال اصل از تقلبی وجود دارد. نوع کرم پودری که استفاده می کنید تا حد زیادی به فصل بستگی دارد. روش استفاده از کانسیلر رولوشن: کانسیلر را در چند نقطه ی اطراف چشم خود بگذارید و با استفاده از اسفنج آرایشی یا برس مویی پخش کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. برای انتخاب مناسبترین و نزدیکترین رنگ کرم پودر به پوست باید سه رنگ نزدیک به رنگ پوستتان را انتخاب کنید، سپس آنها را به خط پایین فک خود بزنید و در نور طبیعی ببینید، رنگی که کاملا همرنگ با رنگ پوستتان است و هیچگونه خط آرایشی بین صورت و گردن به وجود نیاورده است، مناسبترین رنگ کرم پودر برای صورت شماست. در کرم پودر فلالس فینیش فلوئید ایوروشه از فیلترهای ضد اشعه UPS استفاده شده است به همین دلیل اگر زیر نور مستقیم آفتاب بایستید، میتواند تا حدودی از پوست شما محافظت کند.

ممکن است تا الان بارها درمورد کمدا شنیده اما اپلیکیشن کمدا را هنوز دانلود نکرده باشید. در نظر داشته باشید که این کرم پودر رنگها و سایههای مختلفی دارد که میتوانید متناسب با پوستتان یکی از آنها را بخرید. بافتی نرم و سبک دارد و به راحتی روی پوست می نشیند. اینجاست که این سوال مطرح می شود آیا این باور درست است؟ خوشبختانه شرکت لورال این گروه را فراموش نکرده و لاین گستردهای از محصولات مراقبتی و زیبایی مربوط به این رده سنی را به بازار ارائه کرده است. سوتیس Sothys، نامی است که بیانگر برتری، اعتبار و پرستیژ در موسسات زیبایی و اسپا در سراسر جهان است. برند پرستیژ و تولیدکنندگان لوازم آرایشی انواع متفاوتی از کانسیلرها را تولید می کنند. این کانسیلرها حجم کمی داشته و بسیار سبک هستند؛ در نتیجه میتوانند در سفر و یا محل کار همراهتان باشند. از آنجا که این کانسیلر و کانتور فاقد مواد سربی و پارابن می باشند هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمی کند و اگر می خواهید چاقی صورت را کم کنید یا فرم بینی را تغییر دهید از این محصول فوق العاده بی نظیر استفاده کنید. در ادامه با این نوع کرم پودرها بیشتر آشنا خواهید شد.

بعد از زدن کانسیلر در ناحیه اطراف چشم، برای جلوگیری از تجمع و چرب شدن این ناحیه، حتما از پودر فیکس بی رنگ استفاده کنید تا ماندگاری کانسیلر بیشتر شود. در واقع کانسیلر محصولی برای پوشاندن تیرگی زیر چشم، جای جوش و یا لکههای پوستی است. شما میتوانید برای هایلایت صورت پوشاندن تیرگیهای دور چشم، بهعنوان زیرساز سایه و همچنین پوشاندن لکهای روی پوست از کانسیلر کاسه ای نیکس NYX استفاده کنید و تنها کافی است براش مخصوص کانسیلر را آغشته به NYX Dark Circle Concealer کرده و پسازآن این محصول را روی صورت پخش کنید. این محصول دارای بافت نرم و کرمی است و برای استفاده انواع پوست مناسب است همچنین به دلیل خاصیت آبرسانی، برای پوستهای خشک محصولی ویژه و موثر به شمار میآید. اگر به دنبال کرمی جهتت سفت کردن پوست و بازسازی چربی های زیر پوست هستید، ایوروشه کرمی کامپنسیتینگ کنستانتره را توصیه میکنیم که برای تغذیه پوست نیز مفید خواهد بود. در فرمولاسیون گیاهی آن از عصاره درخت افرا استفاده می شود که برای تغذیه پوست بسیار مفید می باشد.

Revolution Conceal & Define Concealer این کانسیلر کاور و ماندگاری بسیار بالایی دارد و بافت آن کرمی و نسبتا سبک است. ۳. کانسیلر کرمی که مانند استیک پوشش زیادی دارد اما حتما باید با یک براش به پوست زده شود چون رنگدانه های زیاد و سنگینی دارد. به شما پیشنهاد میکنم حتما یک بار از آن استفاده کنید. پس باید در طول روز چندین بار از آنها استفاده شود. محصولات برند نیکس این بار یکی از کرم های فول کاور و بی نظیرش را وارد بازار کرده است. برند لورال، هیچ اشاره اى به فاقد چربى بودن محصول نکرده است. قبل از استفاده از کرم پودر لورال، ابتدا باید پوست را شسته و از پرایمر و یا مرطوب کننده مناسبی استفاده کنید این کار برای پوست هایی که روزنه های باز دارند بسیار مناسب است، زیرا باعث می شود تا کرم پودر خوب پخش شود. اگر دارای پوستی خشک هستید، نباید بدنبال خرید کانسیلرمایع براق باشید زیرا که دقیقاً منجر به خشکی بیشتر پوست تان میشود.

این محصول، ماندگاری و دوام بالایی داشته و به راحتی منجر به حالت پذیری موها می شود. همکاری و همگامی با برترین متخصصین پوست و مو منجر به بهبود هر چه بیشتر محصولات هگور شد. نحوه استفاده از کانسیلر کاسه ای نیکس NYX به چه صورت است؟ شرکتهای مختلف از مواد تشکیلدهندههای متنوعی برای تولید محصولات خود استفاده میکنند. این محصول تمرکز زیادی روس تولید کرم های ضد چروک و پیری پوست دارد این محصولات بسیار با کیفیت هستند و در عرصه رقابت پیشتازانه عمل میکند نو اکین در ۳۰ کشور دنیا پیشگام است . در سال ۱۹۶۹ اولین فروشگاه عرضه محصولات در پاریس افتتاح شد و پس از آن به تعداد فروشندگان آن اضافه شد و پس از ۵۰ سال به فرمانروایی در این عرصه تبدیل شد، ایوروشه با داشتن بیش از ۲۰۰۰ شعبه فروشگاهی و ۱۵۰۰ کارمند در سراسر دنیا فعالیتهای تجاری خود را روزبهروز گسترش میدهد و اراضی وسیعی را به تولید گیاهان با ۱۱۰۰ گونه متنوع اختصاص میدهد. بعد از گذشت چند سال انواع کانسیلر کرمی، مدادی، پالتی و استیکی پا به عرصه گذاشتند که هر کدام قابلیت خاص خود را داشتند. این ژل از کالکشن HYDRA VEGETAL بوده و قابلیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد.

زیر سازی این کرم پودر به قدری قوی و حرفه ای میباشد که بسیاری از میکاپ آرتیست های با تجربه حتی برای گریم از این کرم پودر استفاده میکنند. نکته جالب این است که برای دانستن تاریخ انقضای بسیاری از محصولاتی که بیشتر از دو یا سه سال اعتبارِ مصرف دارند، دنبال تاریخ روی جعبه هایشان نگردید؛ بچ کدشان را چک کنید! همانقدر که استفاده از آنها کمککننده است، همانقدر هم ممکن است خطرناک باشد؛ چون ممکن است عیبها و تفاوت رنگ صورت شمارا بدتر برجسته کند و بیشتر به چشم آیند. از این محصول میتوانید برای خطهای خنده عمیق نیز استفاده کنید. این محصول، حاوی پروتئین بوده و در تقویت مکانیزم مو موثر است. این محصول، فرمولاسیون گیاهی دارد و برای پوست های خیلی چرب توصیه می شود. اگر به دنبال محصولی برای باز کردن گره های مو هستید، اسپری حالت دهنده مو ایوروشه را توصیه میکنیم که ۳۰۰ میلی لیتر حجم دارد.

اسپری حجم ایوروشه ، در واقع محصولی برای حجم تارهای مو آقایان و بانوان بوده تا موهای را ضخیم و پرحجم کند. قدرت ماندگاری تازگی تا ۲۴ ساعت. نکته: همیشه سعی کنید تا از ماندگاری کرم پودر مخملی بر روی پوست خود اطمینان حاصل کنید زیرا ماندگاری و دوام آرایش بر روی صورت اغلب افراد دارای پوست چرب و مختلط زیاد نیست. کرم پودر بخش مهمی از آرایش شماست و از آنجایی که مستقیماً با پوست در ارتباط است کیفیت آن هم اهمیت زیادی دارد زیرا در صورت داشتن مواد مضر در دراز مدت آسیبهای جدی ایجاد میکند. از آنجایی که پوست و خصوصا پوست صورت دارای بافت بسیار حساسی است بسیار مهم است که کرم پودری که مدت زمان طولانی قرار است روی پوست باشد از برندی معتبر بوده و برای پوست آسیب ایجاد نکند. برای اصلاح پوست های حساس، فوم مردانه ایوروشه گزینه خوبی برای فعالیت های آرایشی مردانه است که بافرمولاسیون گیاهی، پوست شاداب و نرمی را پس از اصلاح در اختیار آقایان قرار می دهد. برای اینکه بتونید خرید خوبی رو تجربه کنید باید چندتا نکته رو در نظر بگیرید که در ادامه براتون میگیم.

در ادامه نکات کاربردی و مفیدی را در رابطه با کانتور یا کانتورینگ صورت یاد بگیرید. اگر دوست دارید کرمی با فرمولاسیون گیاهی غنی شده از عصاره بابونه در اختیار داشته باشید، می توانید از این کرم پوست استفاده کنید. فرمولاسیونی به شدت کرمی و ضخیم داره و جای جوش ها رو به بیشترین حالت ممکنه محو میکنه. جهت خرید اینترنتی کرم پودر ایوروشه نیازی نیست زمان و هزینه زیادی صرف نمایید، تنها چند کار ساده باید انجام دهید تا خرید کرم پودر شما با موفقیت انجام شود، قدم اول، محصول مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو انتخاب کنید، و آن را سفارش دهید، قدم دوم آدرس خود را در بخش تکمیل سفارش وارد کنید، قدم آخر ما محصول اورجینال را به همان آدرسی که شما انتخاب کردهاید، ارسال خواهیم کرد. فروشگاه اینترنتی مو تن رو، جهت رفاه و جلب رضایت مشتریان خود، روش های پرداخت متنوع را پیاده سازی کرده است تا خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را در هر زمان و مکانی میسر سازد. دیجیکالا همچنین یک بازار آنلاین برای خرید جدیدترین و ضروریترین لوازم خانگی همانند سرخ کن فیلیپس ، یخچال و فریزر امرسان ، جاروبرقی پارس خزر ، آبمیوه گیری بوش ، سینمای خانگی و ساندبار سونی و انواع پخش کننده خانگی میباشد تا هر فرد بتواند مطابق با سلیقه شخصی خود، خانه رویاهایش را بسازد.

این فروشگاه آنلاین با گسترش فعالیتهای خود، از سال ۱۳۹۹ فروش اینترنتی لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه و نیز لباس نوزادی را آغاز کرد. در طول شبانه روز میتوان از این محصول استفاده کرد. این را با این چنین کرم هایی اشتباه نگیرید. این روزها در آرایش و گریم مدرن از روشی به نام کانتورینگ استفاده میشود تا با پوشش عیوب صورت و بهبود فرم صورت چهره ای زیباتر حاصل شود. این نوع کرم پودر برای خانمهایی مناسب است که نمیخواهند کرم پودر پوشش دهی زیادی داشته باشد و تنها یک لایه نازک برای ظاهری بهتر به پوست داشته باشد و همچنین مرطوب کننده باشد. یک لایه نازک از این پودر را با استفاده از براش آرایشی بزرگ به تمام قسمت های صورت بزنید و اضافی آن را با براش تمیز پاک کنید. توجه: این محصول از کالکشن HYDRA VEGETAL بوده و رنگ پوست را لومینوس می کند. کانسیلر کرمی، نوعی دیگری از کانسیلر هست که معمولا در پالت های کوچک و در رنگ بندی متنوع به فروش می رسد.

از این رو پالت کانتور کانسیلر و کورکتور نیکس مجموعه ای از رنگ های بسیار مورد استفاده را در اختیار شما گذاشته تا آرایشی بسیار زیباتر داشته باشید و حالت طبیعی پوستتان نیز حفظ شود. کرم پودر لورآل اینفالیبل به نوع بافتی که دارد مناسب برای پوستهای مختلط تا چرب میباشد. پوشش و ماندگاری بالای کرم پودر لورال تیوپی مدل مت کاور از ویژگی های بارز این محصول میباشد. ابتدا کانسیلر متناسب با رنگ پوست را انتخاب کنید بعد با کشیدن یک مثلث زیر چشم سعی کنید با یک اسفنج نم دار کوچک آن را به خوبی پخش کنید و با این کار سیاهی و تیرگی زیر چشم را پوشش می دهیم و از هایلایتر متناسب با آن نیز برای برجسته تر نشان دادن گونه ها و جوان تر به نظر رسیدن چهره می توان استفاده کرد. این محصول یک پالت حرفه ای و با رنگ های ضروری و طبیعی است که امکان اصلاح رنگ پوست، کانسیل کرن و کانتور کردن صورت را به بهترین شکل برایتان فراهم خواهد کرد. پالت کانتور و کانسیلر فلورنور هر کدام دارای چهار رنگ می باشد که هر رنگ بسته به توناژ پوستی و قسمتی از صورت که استفاده می شود متفاوت می باشد و این کار نیاز به تخصص دارد که فرد استفاده کننده باید دارای این تخصص باشد.

این محصول پوشش متوسط دارد که با استفاده چندباره از آن میتوانید به ۸ پوشش کامل و دلخواه خود برسید. برای بازسازی پوست و پوشش چین و چروک های پوستی میتوان از این محصول بهره برد. کرم کاسه ای ۵۰ میلی لیتر صورتی رنگی با استایل قرمز فورس پلاس سرم ویجیتال ۳ این برند، محصولی برای جلوگیری از چین و چروک ها و خلل و فرج پوست بوده که برای افرادی که از صورت لاغر و شل بهره می برند، گزینه خوبی برای حجم دادن به پوست است. در نتیجه این کرم پودر طیف رنگی خوبی دارد که میتوانید به راحتی مناسب رنگ پوستتان را پیدا کنید. بهترین کانسیلر چه ویژگی هایی دارد؟ باید به نوع پوست صورت اهمیت داده شود، که چه نوع کرمپودری می تواند با پوست شما سازگار باشد. استفاده از استندهای لوازم آرایشی کمک میکند که با زیبای و پرکاربرد بودن استند، بین محصولات خود و سایر رقیبان تمایز ایجاد شود و میتوان علاوه بر فروش و سود بیشتر نام تجاری و برند را که در بالای استند نشان داده میشود برجسته نمود. بصورت کلی کرم پودر هایی که بر پایه آب ساخته شده اند لایه بسیار نازکی بر روی پوست شما ایجاد میکنند و به پوست حس سبکی میبخشند و به هیچ عنوان بر روی پوست حالت یک لایه اضافی را ایجاد نخواهند کرد.

برای این نوع پوست باید از کرم پودرهای مایع یا جامد با پایهی آب و پنکیکهای خشک استفاده کرد. استفاده از این کرم پودر میتواند برای شما کاملا لذت بخش باشد چرا که با خرید این کرم پودر میتوانید در تمام طول سال و با دمای هوای متفاوت یک کرم پودر بسیار طبیعی و زیبا با کیفیتی غیر قابل تغییر و همچنین ماندگاری بسیار بالا داشته باشید. این کانسیلر به راحتی بر روی پوست پخش می شود و در خطوط و منافذ صورت جمع نمی شود و حالت غیر طبیعی بر روی پوست ایجاد نمی کند. بهتر است بدانید که انواع کرم های آرایشی این برند اثر پوشانندگی خوبی دارند، ضمن آن که تنظیم کننده چربی پوست شما نیز هستند و به صورت غیر مستقیم وظیفه انسداد محسوس منافذ باز پوست را انجام می دهند. کانسیلر غلظت بالایی دارد و میتواند به خوبی لکها، جای جوش، سیاهی دور چشم و هر چیزی که شما میخواهید آن را بپوشانید را پوشش دهد. کانسیلر همان طور که از نام آن پیداست یک وسیله ی آرایشی برای پوشش دادن عیوب پوستی است. کانسیلرها از لحاظ ساختاری همان کرم پودر فشرده شده روشن و رنگی می باشند و دارای درجه پوشانندگی بالاتر از کرم پودر هستند.

کانسیلرها نوعی کرم پودر فشرده و رنگی هستند که برای زیرسازی و یک دست کردن پوست قبل از آرایش صورت، مورد استفاده قرار می گیرند. برای این منظور توجه داشته باشید که کرم پودر را بر روی دست خود تست نکنید زیرا رنگ پوست دست با صورت متفاوت است و بهترین مکان برای تست، استخوان فک است. توجه داشته باشید که برای انتخاب رنگ کرم پودر خود هرگز آن را بر روی دست تست نکنید زیرا میان رنگ پوست دست و صورت تفاوت بسیار زیادی وجود دارد. ریمل حجم دهنده ایوروشه ، از جمله محصولات ریملی این برند فرانسوی بوده که مشتریان زیادی به خصوص در ایران دارد. این محصول نیز از فرمولاسیون گیاهی در تولید آن استفاده شده است و به نسبت برخی از ریمل های برندهای دیگر، ارزان است. ریمل اکسترا ولوم، با یک برس رشته ای عرضه شده که نقش مهمی در حجم دهی مژها داشته و آن ها را ضخیم میکند. پس مهمترین اصل در انتخاب بهترین کرم پودر مخملی، خرید محصول متناسب با ویژگیهای پوست است. استفاده از کرم پودر لورال اینفالیبل ۲۴ ساعته مات به دلیل کنترل کردن چربی پوست مناسب پوست های چرب و مختلط است و باعث بهم ریختن روتین پوستی شما نمیشود.

این محصول فاقد چربی است و بر پایه ترکیبات آب تولیدشده از این رو برای افرادی که دچار آکنه هستند نیز قابلاستفاده است. یکی دیگر از ویژگی های بهترین کرم پودر مات و مخملی آن است که فرمولاسیون حاوی ترکیبات جمع کننده منافذ باز باشد. کانتور ها نیز مثل هر محصول آرایشی دیگر دارای مدل های متنوعی هستند کـه باید متناسب با نیاز، نوع پوست و … این فروشگاه مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام محصولاتی نظیر گوشی موبایل سامسونگ ، ساعت هوشمند اپل ، تلویزیون سامسونگ ، لپ تاپ و الترابوک ایسوس ، گوشی موبایل هواوی و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا میکند، چیده شده است. با این حال ، گاهی اوقات کانسیلرهای کرم نیز می توانند در هنگام کار برای ساعتهای طولانی یا محصول بیش از حد ، کیک شوند یا کیک کنند. این محصول برای پوستهای چرب مناسب است و پوشانندگی بالایی دارد از ویژگیهای مهم این محصول میتوان به ماندگاری بالای آن نیز اشاره کرد.

از این لوسیون می توان مجدداً به مدت دو یا سه روز استفاده کرد ، به شرط آنکه در یخچال نگهداری شود. این کرم پودرها می بایست در برابر تعریق و رطوبت مقاوم باشد و حالت مخملی و مات پوست را در این شرایط حفظ کند. از آنجایی که ترکیبات ضد آبی دارند نیازی نیست پس از استفاده نگران خراب شدن آرایش در اثر عرق و رطوبت باشید. معمولا در یک محیط آزمایشگاهی این ترکیبات فعال بیولوژیک قادر به ساخت یک پوست جدید هستند. از کرم پودر استفاده میکنیم تا چهرهای بهتر داشته باشیم اما اگر از پوست درست مراقبت نکنیم ممکن است کرم پودر بهخوبی روی صورت قرار نگرفته و عیوب پوستی را بیشتر نشان دهد کار بعدی استفاده از ابزار آرایشی مناسب برای پخش کرم پودر است به این صورت که شما باید یا از اسفنج های آرایشی و یا از براش های آرایشی برای پخش یکدست کرم پودر استفاده کنیدچراکه استفاده کرم پودر با دست محصول را بهصورت یکدست روی صورت پخش نکرده و جلوهای حرفهای ندارد. کرمهای مایع و فشرده را میتوان با دست روی پوست زد.

محصولات شرکت نیکس را می توان جز شناخته ترین و بهترین برند آرایشی و بهداشتی دانست که توانسته تمامی انتظارات دوستداران خود را برطرف سازد و همچنین علاقه مندان به این برند می توانند با مراجعه به وبسایت نارسیس قشم خرید خود را انجام دهند. کرم پودر لایک ا دال پوپا یکی از پرطرفدارترین محصول این برند ایتالیایی است. از این راسته می توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را با هر برندی تهیه کنید. بهرحال، می توان به راحتی با کرم پودرهای مایع و انواع کرم پودرها از این کانسیلرها استفاده کرد. کانسیلرها از لحاظ طیف رنگی در انواع زرد، سبز، بنفش و نارنجی دسته بندی می شوند که هر کدام از آن ها کاربردهای متفاوتی دارند. این محصولات از کرم پودر سبکتر بوده و نسبت به مرطوب کنندههای رنگی سنگینترند. این کرم پودر قطره چکان داره و خیلی خیلی رقیق هست استفاده ازش یکم سخته و بهتره با براش روی پوست زده بشه، برای پوست های چرب عالیه و برای پوست های خشک بهتره زیرش از مرطوب کننده استفاده بشه وگرنه روی پوست اصلا خوب نمیخوابه و افتضاح میشه!

رایج ترین مدل کانسیلر هست کـه دارای بسته بندی و بـراش مخصوص بوده و استفاده از ان نیز راحت است. محصولات درمانی و دارویی که نه تنها نتایج قابل ملاحظه ای را نشان دهد، بلکه باعث افزایش مقاومت پوست در برابر عوامل خارجی شود و سطح بهداشت، ایمنی و زیبایی را نیز ارتقا دهد. داشتن پوست زیبا یکی از معیارهای مهم در زیبایی چهره میباشد و رسیدگی به پوست صورت اهمیت بسیار زیادی دارد. کانسیلر از کرم پودرتان روشنتر و همچنین غلیظتر میباشد. مورد آخر دوام و ماندگاری کرم پودر میباشد . انواع مختلفی از کرم پودرها در بازار موجود میباشد. فرمولاسیون این محصول دارای رنگدانههای اصلاح کننده( کالر کورکتور)، مواد مرطوب کننده و ذرات روشن کننده پوست میباشد و در متعادل سازی تیرگی اطراف چشم بسیار موثر است. البته این محصول با فرمولاسیون گیاهی خود، خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه نداشته و در طول شبانه روز میتوان به منظور حفظ حالت ارتجاعی ناحیه اطراف چشم از ان بهره برد.

البته اگر پوست چربی دارید این کرمپودر را به شما پیشنهاد نمیکنم. اگر پوست چرب دارید بهتر است از کرم پودرهایی که فاقد چربی هستند استفاده کنید. این نوع کرم برای انواع پوست مفید است اما پیش ازاستفاده، از پزشک متخصص پوست خود استعلام کنید. محصولی ۱۵۰ میلی لیتری که در فرمولاسیون گیاهی آن از عصاره گیاه زالزالک استفاده شده و به دلیل آنگه آنتی اکسیدان دارد، برای محفاظتاز درخشندگی مو مفید می باشد. بهتر است محصولی که برای کانتور کردن صورت استفاده می کنید حالت کرمی داشته باشد و در نهایت ظاهر مات برای پوست ایجاد کند. کانسیلر استیکی معمولا دارای بافت کرمی و ضخیم هست و ممکن هست باعث مسدود شدن منافذ پوستی شود و به همین دلیل برای پوست های چرب مناسب نخواهد بود. کانسیلر نیز دارای مدل های مختلف و متنوعی هست که می توانید بر اساس نوع پوستتان بهترین و مناسب ترن مدل کانسیلر را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. بهترین و مناسب ترین کانتور را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. اگر پوست مستعد جوش دارید ممکن است این گزینه برای شما مناسب نباشد.

این نوع محصولات به بهترین وجه روی پوست های جوان ، سفت و مرطوب انجام می شوند. و با بافت نرم و سبکی که دارد به راحتی روی پوست پخش می شود. این محصول غلظتی خوب و مناسب دارد . برخی از این ویژگی ها عبارتند از: پیگمنت بالا، کاور بالا، مناسب برای نوع پوست، ضد حساسیت، ضد جوش و داشتن بافتی سبک. از دیگر ویژگی های آن، مراقبت از پوست در مقابله با رادیکال های آزاد است. شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که به جای استفاده از چند رژ و خط چشم از لوازم آرایشهای جدیدی استفاده کنید. برای کانتور کردن باید به شکل و حالت صورت توجه کنید. کانسیلر و کانتور دو سر نیکس مدل واند استیک NYX Wonder Stick یکی از لوازم آرایشی اورجینال و با کیفیتی است که برای رضایت و راحتی شما عزیزان در ویان کالا قابل سفارش است. با ثبت نظر در این محصول ۵ سکه دریافت نمایید .

این کرم سرم، قوام دهنده پوست بوده و به دلیل فرمولاسیون گیاهی، باعث رطوبت رسانی به لایه ها و منافذ پوست شده و مقاومت پوست را افزایش می دهد. کرم پودر اینفائیبل ٢۴ ساعته لورآل برای پوستهای مختلط تا چرب سازگار است و بافت آن در سطح پوست تا ٢۴ ساعت تغییری نخواهد کرد و مثل همان ساعات اولیهای خواهد بود که روی پوستتان است و باعث خشکی و خستگی پوست شما نخواهد شد و با رطوبت رسانی که در فرمولاسیون خود دارد شادابی آن را حفظ میکند. شاید برایتان جالب باشد اولین کالرکارکتر را برند مکس فاکتور در سال ۱۹۵۴ وارد بازار کرد. توجه به نکاتی مانند بارکد، کد ۱۶ رقمی روی برچسب، بچ کد و سرچ در سایت اصلی برند را در این پست برای شما توضیح دادهایم. در رابطه با هر موضوعی که گفته شد، داخل وبلاگ روژا میتونید مقالات زیادی رو پیدا کنید که در مورد اونها به طور مفصل توضیح داده شده. پوشانندگی این محصول همان طور که گفته شد بسیار بالا می باشد به صورتی که حتی می توان خال ها و جای جوش ها و لکه های تیره پوست را نیز با این محصول بی نظیر پوشاند.

شعار معروف تبلیغاتی شرکت لورال جمله درخشانِ «برای اینکه شما شایستگی آن را دارید» یا همان «Because I’m worth it» است. شعار معروف تبلیغاتی شرکت لورال جمله درخشانِ «برای اینکه شما شایستگی آن را دارید» یا همان «Because I’m worth it» است که نشاندهنده ارزش بالاییست که این شرکت برای مصرفکنندگان خود قائل شده است. اکثر خانم ها به زیبایی طبیعی یا همان اصطلاح orjinal beuty که این روزها زیاد به گوش می­خورد به شدت علاقه دارند. کرم آرایشی لورال دارای یک فرمول طبیعی و مفید بوده و علاوه بر این که برای پوست شما زیبایی و شادابی به همراه دارد، سلامتی آن را نیز حفظ می کند. آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ در طول شبانه روز میتوانید از این کرم استفاده کنید. با توجه به ویژگی ها و ویژگی های آنها ، این به شما کمک می کند تعیین کنید که به دنبال کالای مخفی می باشید. برای مثال ماندگاری ۲۴ ساعته این کرم پودر، ویژگی دیگری است که شما با تکیه بر همین دو مزیت فوق العاده، میتوانید همین حالا خرید خود را انجام دهید. از ویژگی های خوب کرم پودر توتال نیکس قطره ای می توان، به رقیق بودن آن اشاره کرد که مانع از ماسکه شدن آن می شود چند سالی است.

مواد معدنی داخل این محصول باعث شده مانع از آسیب به پوست شود. رول دور چشم الکسیر ۷.۹ ایوروشه را میتوانند بانوان و آقایان در طول شبانه روز استفاده کنند که البته خاصیت ضد آفتاب نداشته و در ۵۰ میلی لیتر تولید شده است و از فرمولاسیون گیاهی بهره می گیرد تا شادابی و طروات به این منطقه از پوست برگردد. کرم پودرهای مایع با بیس روغنی برای این نوع پوست بهترین انتخابه و البته تمام کرمپودرهایی که براق هستند هم مناسب این نوع پوستند چون پوست رو شادابتر نشون میدن. اگر تیرگی دور چشم شما بسیار عمیق و پررنگ است این کانسیلر برای شما انتخاب مناسب نخواهد بود. در این فروشگاه میتوانید انواع کرم پودر با پوششهای طبیعی تا کامل و نوع مایع تا استیکی آن را پیدا کنید. اگر گذرتان به فرانسه افتاد، یکی از مقصدهای روستاگردی این کشور را که امروزه موزه ایوروشه نیز در آن جا قرار دارد بازدید کنید تا با روش های کاشت و برداشت محصولات گیاهی که در تولید محصولات این برند به کار می رود آشنا شوید.

در ترکیب کانسیلر NYX، روغن نارگیل و خاک رس قرار دارد. نقش ضد آفتاب قوی نداشته و پوست براقی را در اختیار شما قرار می دهد. چنانچه پوست شما خشک است، یک کرم پودر چربتر سازگاری بهتری باپوست شما خواهد داشت. در ضمن فراموش نکنید که استفاده از براشها و پدهای مناسب کرم پودر نتیجه بهتری به شما خواهند داد. نکتهای که باید به اون توجه داشته باشید اینه که برای زمستان کرم پودرهای روغنی با پوشش بالاتر برای حفاظت از پوست در برابر باد و سرما و در تابستان کرم پودرهای سبکتر با بیس آب انتخاب بهتری هستند. پوشش خوب کرم پودر مشهود است. برای رسیدن به نتایج بهتر باید قبل از استفاده از کرم پودر نیکس ، مراحل آماده سازی پوست انجام شود. در صورت استفاده از کرم پودرهای باکیفیت، استاندارد و متناسب با نوع پوست و پس از آن پاک کردن صورت با پاک کننده مناسب به محض رسیدن به منزل، هیچ گونه آسیبی به پوست نمی رسد.

فقط دقت داشته باشید که قبل از خریداری باید از بین سایههای مختلفی که برای پوست گندمی در دسترس است، رنگ و سایه مناسب را تست کنید و طبق رنگ و تناژ منحصر به فرد پوستتان شماره مورد نظر را انتخاب کنید. قبل از خرید لازم است که حتما تناژ رنگی پوست خودتان را بشناسید. طیفی از کانسیلر را که انتخاب می کنیم حتما باید یک درجه روشن تر از رنگ کرم پودر باشد چون اگر خیلی روشنتر از کرم پودر باشد به جای پوشانندگی لکه های تیره را بیشتر نشان خواهد داد و این کار تنها توجه افرادرا به مشکلی که روی صورت دارید را جلب می کند پس سعی کنید کانسیلر خود را با سایه فونداسیون تطبیق دهید. کمپانی لورآل کرمپودری را تولید کرده که تا ۲۴ ساعت احساس زیبایی و سبکی را بهصورت موقتی به شما نشان خواهد داد. همانطور که میدانید راز زیبایی یک آرایش حرفهای استفاده از کرم پودری با کیفیت است. پیشنهاد ما به شما استفاده از کانسیلر و کانتور واندر استیک نیکس NYX Wonder Stick است که به صورت پیچی و در ۴ رنگ متفاوت در کیفیت عالی به فروش میرسد. قبل از کرم پودر زدن از پرایمر استفاده کنید.کرم پودر مناسب با نوع پوستتان را انتخاب کنید.

سعی کنید حین زدن رژگونه لبخند بزنید و بخش بر آمده و برجسته گونه را به رژگونه آغشته کرده و به سمت بیرون پخش کنید. بنابراین سعی کنید کرم پودری را انتخاب کنید که مطابق با رنگ پوست باشد. بانوان میتوانند این محصول را با استفاده از پد اسفنجی در ناحیه اطراف چشم استفاده کنند. خرید این محصول و استفاده حرفه از آن موجب حفظ نمای طبیعی چهره و پوست می گردد. KYLIE BRUSH SET ست برس و پد آرایش حرفه ای کایلی که با داشتن ظاهری شیک و راحت، به بانوان و آرایشگران این امکان را می دهد که به بهترین نحو کرم گریم خشک و کرم پودر را بر روی سطح پوست فید کنند و با آرایش یکنواخت بر سطح پوست در مهمانی ها و مجالس بدرخشند. پرایمر نیکس nyx primer یک محصول محبوب بین ایرانیان است که بعد از استفاده از آن پوستی نرم و یکدست برای آرایش خواهید داشت که می توان در این صفحه برسی کنید. این نوع کانسیلر سیاهی زیر چشم را می پوشاند، می تواند در برای قسمت هایی که می خواهید برجسته تر به نظر بیایند استفاده شود و صورت را کانتور کند. در آخر باید بگویم چون این کرم پودر خاصیت زیبایی وطراوت را با هم دارد باعث زیبایی بی نظیری روی پوست می شود و باعث می شودچهره ای بی عیب و نقص داشته باشید.برای سفارش این محصول با مشاوران ما در ارتباط باشید.

کانسیلرها با برطرف کردن تیرگی در اطراف چشم ها، زیبایی خاصی به صورت می بخشند. به طور کلی می توان گفت که کانسیلرها برای استتار لکه های جدی پوست و انواع چین و چروک ها گزینه ای بسیار ایده آل هستند. معرفی و انواع محصولات برند نیکس NYX یکی از پرآوازه ترین برند محصولات آرایشی در بازار لوازم بهداشتی و آرایشی ایران، شامل شرح مختصری از تاریخچه این کمپانی و فهرست کلی اقلام تولیدی آن می باشد. کمدا فرصت زمان مناسبی است که کلی خریدهای هیجانانگیز با قیمتهای خاص داشته باشید و تجربه یک حس خوب از خرید هوشمندانه را به خودتان هدیه بدهید. برای پاکسازی پوست بانوان، چه قبل از آرایش چه پس از آرایش، میتوانید از محلول استفاده کرده تا شادابی و طرواتی خوبی به پوست بدهید. وقتی کانسیلر به خوبی روی صورت قرار بگیرد، در انتهای آرایش، صورتی یکنواخت خواهیم داشت. آکاایران: بسیاری از خانم ها از انواع کرم پودر برای زیرسازی آرایش، بهبود ظاهر پوست و همچنین تغییر دادن رنگ پوست خود استفاده می کنند.

شرکت لورال در این سالها مدلها و نمونههای بسیاری از کرم پودر تولید و به بازار ارائه کرده که تولید تعدادی از این محصولات بعد از چند سال متوقف و محصولات جدیدی جایگزین آنها شده است. ماندگاری بسیار بالای کرم پودر این تضمین را می دهد که در مقایسه به کرم پودرهای دیگر خیلی بهتر بر روی پوست بماند. اگر پوست چربی دارید هم میتوانید از فلویید و کرمهای آبرسان از برندهای بی یلندا، دکلره، آمبرلا و نیوآ و دیگر مارکها استفاده کنید. معمولا افرادی که دارای پوست چرب هستند بعد از چند ساعت در نواحی بینی و پیشانی دچار تجمع چربی و در نتیجه برق افتادن آرایششان می شوند. خانم های عزیز هنگام خرید کانسیلر در انتخاب رنگهای آن دچار مشکل می شوند و نمی دانند چه رنگی متناسب با پوست آنها می باشد از آنجا که هر رنگ برای پ وشاندن لکه های مختلف پوستی ودادن رنگ و جلوه زیبایی به پوست طراحی شده است که اولین کار انتخاب رنگ متناسب به آن می باشد. شبکههای اجتماعی نوشتاری و ویدیویی مانند تلگرام، اینستاگرام، توییتر و یوتیوب، بازارهایی هستند که شما میتوانید محصولات زیبایی خود را به بازاریابی و به فروش برسانید.

محل فروش محصولات میتواند کمک به تحریک فروش و بازاریابی کند. کانسیلر برای افرادی که صورت پر جوش و آکنه دار دارن بهترین دوستِ و بهتون کمک می کنه که هرچی رو نخواستین، نشون ندین. هر کدام از انواع کانسیلرها کارایی متفاوتی دارند و میتوانند آرایش شما را از این رو به آن رو کنند. این کانسیلرها برای مسافرت مناسب هستند. بـهترین و مناسب ترین کانتور را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. آرایش کردن نه تنها یک هنر محسوب می شود بلکه یک حرفه تخصصی هست و برای اینکه بتوانید یک ارایش کامل و بدون عیب و نقص داشته باشید لازم هست تکنیک های مختلفی که در آرایش کردن مورد استفاده قرار می گیرد را یاد بگیرید و سپس متناسب با حالت چهره، این تکنیک های آرایشی را به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید تا نتیجه نهایی آرایشتان عالی و زیبا باشد. به قول میکاپ کارهای حرفه ای کانتورینگ یکی از اصلی ترین مراحل در آرایش و میکاپ صورت می باشد. اگر مقاله را مطالعه کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که کانسیلر بیشتر توسط افراد حرفه ای استفاده می شود. اگر میخواهید بینی باریکی داشته باشید، دو طرف بینی را دو خط موازی تیره بکشید و روی تیغه بینی را روشن کنید.

اگر پوست چرب دارید و میخواهید چربی پوست را کنترل کنید از پرایمر مات کننده پوست استفاده کنید. چالش بعدی مطمئنا چربی پوست است. گام بعدی در همین راستا، نحوه ترجمه این یادگیری و تحقیقات به محصولات مؤثر و بسیار هدفمند لوازم آرایشی و بهداشتی است. ۲- در گام بعدی به صورت نقطهای به نقاط مختلف صورت مثل پیشانی، چانه، بینی، کنارههای بینی و گونهها مقداری کرم پودر بزنید. پس به تناسب شکل صورت نقاط اشاره شده در بالا را کانتور یا تیره کنید و با پد مناسب آن را پخش کنید .کانتور کردن را به ناحیه گردن هم بکشید تا پوست گردن با پوست صورت تفاوت زیادی نداشته باشد و یکدست باشد. از کانسیلر میتوانید زیر خط گونه نیز بزنید تا خط گونه را عمیقتر نشان دهید. استفاده از کانسیلر کاسه ای نیکس NYX بسیار آسان بوده که در ادامه به آن نیز خواهیم پرداخت. بافت خامهای کاور مایع فلورمار استفاده از آن را بسیار آسان کرده و جلوه ای صاف و طبیعی ایجاد میکند. سبک بودن این کرم پودر لورال بدون ایجاد خطوط در صورت باعث شده که این محصول انتخاب هوشمندانهای برای افراد مسنتر باشد. به این نکته توجه داشته باشید که بایستی کانسیلر یک درجه روشنتر از کرم پودر باشد.

برای گرفتن نتیجه بهتر معمولاً کانسیلر را یک یا دو درجه روشنتر از رنگ طبیعی پوست انتخاب کنید. برای داشتن پوستی طبیعی و شاداب بهتر است رنگ کرم پودر خود را متناسب با رنگ پوست صورت خود انتخاب کنید و از استفاده از رنگ های تیره و روشن تر از پوست خود خودداری نمایید. کانتور ها نیز مانند هر محصول آرایشی دیگر دارای مدل های متنوعی هستند که باید متناسب با نیاز، نوع پوست و … اگر در خاطرتان باشد در مقالههای دیگر هم درباره تفاوتهای کرم پودر، کانسیلر و پرایمر صحبت کردیم. فقط میخواهیم بگوییم: برنامه ریزی هم کردیم و نشد. اما افراد کمی واقعاً اقدام به برنامه ریزی میکنند. البته واقعاً کرم پودر رنگی است، اما بجای کرم پودر استفاده نمیشود. البته راه کارهایی برای شناسایی اصل و تقلبی بودن ان است. کانسیلر مایع، رایج ترین مدل کانسیلر هست که دارای بسته بندی و براش مخصوص بوده و استفاده از ان نیز راحت است.

کانسیلر کرمی، نوعی دیگری از کانسیلر هست که معمولا در پالت های کوچک و در رنگ بندی متنوع به فروش می رسد و باید با انگشت، براش و یا اسفنج آرایشی کوچک مورد استفاده قرار دهید. کانسیلر نیز دارای مدل های مختلف و متنوعی هست کـه می توانید بـر اساس نوع پوستتان بـهترین و مناسب ترن مدل کانسیلر را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. همکاران عزیز اگر به دنبال فرصتی هستید که لوازم آرایشی اصل و با کیفیت را از شهر زاهدان با قیمت بسیار پایین سفارش دهید، فروشگاه زیبیت کالا به عنوان اولین فروشگاه آنلاین در شهر زاهدان است ، که این فرصت استثنایی را در اختیار شما قرار می دهد. خرید اینترنتی لوازم آرایش به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی روبان به راحت ترین شکل قابل انجام می باشد. فروشگاه اینترنتی شمال مال پس از گذشت ۴ سال از شروع فعالیت خود، توانسته سهم خوبی از بازار فروش آنلاین محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن را به خود اختصاص دهد. در فرمولاسیون گیاهی این محصول از عصاره گل ذرت و دانه سندتورن و سویا استفاده شده که نقش خوبی برای مقابله با خلل و فرج پوست و چروک های آن دارد.

کمپانی ایوروشه (Yves Rocher ) که در تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست سابقهای درخشان دارد کرم پودر کانفورت (Confort) را در دو رنگ بژ و رُز و با طیف رنگی خیلی روشن، روشن، متوسط و تیره عرضه کرده است که میتواند با رنگ پوست اکثر خانمهای دارای پوست خشک و معمولی همخوانی داشته باشد. تولید جدید کرم پودر کامفورت ایوروشه با شکل بسته بندی جدید به بازار عرضه شده است.این کرم پودر در دو تناژ رنگ بژ و رُز و با طیف رنگی خیلی روشن، روشن، متوسط و تیره می باشد که میتواند با رنگ پوست اکثر خانمهای دارای پوست خشک و معمولی همخوانی داشته باشد. همچنین این کرم ­پودر با وجود سبکی و راحتی بسیار زیاد ماندگاری بالایی هم دارد و دیگر نیازی نیست در نیمه مهمانی و یا قرار­هایتان نگران از بین رفتن اثر کرم ­پودر بر صورتتان باشید.کرم ­پودر ایوروشه Zero Defuat در دو رنگ بژ (beige) و رز(rose) و طیف های خیلی روشن، روشن، متوسط و تیره در بازار عرضه می­شود.با توجه به اینکه رنگ پوست اکثر خانم های ایرانی دارای طیف گندمی روشن می­باشد؛ما در اینجا کرم­پودرZero Defuat ایوروشه با رنگ بژ روشن را که با رنگ پوست بانوان ایرانی تا حد بسیار زیادی همخوانی دارد ارائه می دهیم.کرم­ پودر ایوروشه Zero Defuat به صورت کرمی است که مناسب پوست های خشک تا معمولی می­باشد و اگر از آن به میزان مناسب با جنس پوستتان استفاده کنید و به طور ملایم و یک دست بر صورت خود پخش کنید متوجه جذب و پوشش فوق­العاده این کرم­ پودر خواهید شد.

یک فرمول غلیظ و کرمی معمولا در پنهان کردن جای زخم و صاف کردن بافت، عالی عمل می کند. برای آنکه مطمئن شوید کانسیلر شما صرفنظر از اینکه هوا چقدر گرم و رطوبتی است، سرجایش می ماند، یک فرمول مقاوم در برابر آب را انتخاب کنید. اگر با ریزش مو مواجه هستید که در سبک زندگی دیجیتالی و کم تحرک با غذاهای فست فودی در شهرهای آلوده و پر استرس، گریبان گیر بانوان در گروه های سنی مختلف شده است، توصیه می کنیم که از این سرم استفاده کنید که از لوبیای سفید در فرمولاسیون خود برخوردار می باشد. از دیگر محصولات پر فروش ۳۰ میلی لیتری ایوروشه میتوان به سرم کاهش دهنده منافذ پوست صورت این برند فرانسوی اشاره کرد که از کالکشن SEBO VEGETAL بوده و خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد. تقریبا هر نوع پوستی میتوان از کرم پودر مایع استفاده کرد. محصولات پوستی ماوالا در این موسسه با استفاده از قدرت طبیعی گنجینه های گیاهی آلپ، با مواد فعال پوستی ترکیب شده است تا به طور موثر نیازهای حساس و ظریف پوست انسان را با بافت های نوآورانه برطرف نماید. در آرایش تان از کانسیلر و کانتور استفاده کنید تا آرایشی زیبا و جذاب و بی نقص داشته باشید.

برای پوشاندن هالهی تیرهی دور چشم از کانسیلرهای زرد رنگ استفاده کنید که مخصوص همین کار هستند. همچنین اگر محصولات آرایشی نویی دارید که بدون استفاده مانده برای فروش آنها از طریق کمدا اقدام کنید. در ادامه همراه ما باشید و در مورد انواع کانسیلر مطالعه کنید. برای فرستادن دیدگاه، باید وارد شده باشید. و ایده آل برای افرادی هستند که نیاز به پوشاندن لکه های سطح پوست در طول روز دارند. کانسیلر همونطور که از اسمش پیداست (پوشاننده) می تونه همه ی مشکلات پوستی از حلقه های سیاه و پف زیر چشم تا لکه و قرمزی و بدرنگی رو بپوشونه و میکاپ صورت نچرال و عالی به شما بده. سبز برای از بین بردن قرمزی پوست اسستفاده میشود. برای داشتن پوستی صاف و یکنواخت از این محصول استفاده کنید. نمونه تقلبی و اصلی این مدل کرم پودر اورال را در عکسهای زیر میبینید. این کرم برای کاهش چروک های دور چشم به خصوص بانوانی که با سیاهی دور چشم مواجه هستند توصیه می شود. این مدل از کانسیلر بـرای پوست های نرمال، خشک، ترکیبی و چرب مناسب بوده و پوشش خوبی را هم بـرای پوست ایجاد می کند. ایجاد جوش و آکنه نمی کند و برای پوست های معمولی، چرب، مختلط و حساس مناسب می باشد.

مناسب مراقبت های پوست روزانه بانوان است و از خستگی و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. آنها دایره های تیره را پنهان می کنند ، خواه سرخ ، قهوه ای یا بنفش باشند. کالرکارکتر نخودی ککومک های کمرنگ را میپوشاند یا اگر دوست دارید کمی پوستتان روشنتر شود. حتی زمانی که بین خرید کالاها برای شخصی مردد هستید میتوانید با خرید کارت هدیه دیجی کالا ، انتخاب را به سایرین بسپارید. در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا محصولات ایو روشه در کنار یکدیگر قرار دارند و همین امکان مقایسهی بهتر را برای شما فراهم میکند. ابتدا روی گونه قرار داده و به سمت بالا پخش کنید. سعی کنید با توجه به شرایط خود، بهترین کانسیلر را انتخاب کنید. در خصوص ترسیم خط سوم پایینی، سعی کنید که کرم را دقیقا از زیر گوش و از روی خط چانه به سمت مرکز آن بکشید. اگر کانسیلر هم به طور کامل سیاهی های ناحیه اطراف چشم شما را نمی پوشاند، سعی کنید به اندازه کافی خواب داشته باشید و روزانه زیاد آب بنوشید. انواع مختلف کرم پودر با رنگهای زیادی وجود دارد و ممکن است نتوانید محصول مورد نظر خود را در میان این همه پیدا کنید. کرم پودر مات نیکس NYX نمای نهایی مات دارد .

ویژگیهای کانسیلر کاسه ای نیکس NYX چیست؟ کرم پودر فول کاور نیکس برای هر نوع پوستی مناسب است و نمای نهایی ماتی دارد. تیرگی دور چشم علل متفاوتی دارد. یکی از محصولات آرایشی پر کاربرد برای پوشش دادن تیرگی زیر چشم و لکه های پوستی و جای جوش است که اگر به درستی استفاده شود می توان آرایشی زیبا و بدون نقص داشته باشیم ما در اینجا کانتور و کانسیلر دو طرفه استیکی را به شما پیشنهاد می کنیم ودر ریل توضیحات کامل را برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد. اگر خیلی روشنتر از کرمپودر باشد به جای پوشانندگی لکههای تیره را بیشتر نشان خواهد داد . نکته : لازم به ذکر است که بیشتر از ۷ الی۸ ساعت ماندن کرم پودر بر روی پوست خوب نیست پس در نتیجه اگر فکر سلامتی پوستتان هستید ساعت کمتری از آن استفاده نمایید. همچنین میشه اونها رو با برنزر یا هایلایتر و کرم مرطوب کننده میکس و استفاده کرد. جالب است بدانید اولین محصول این شرکت مداد چشم جانبو بود که در رنگهای مختلف تولید شد و همان سال اول حدود ۲ میلیون دلار فروش کرد. خرید لوازم ضروری را در اول لیست قرار دهید . اول به نوع کرم پودر هایی که بر پایه آب هستند میپردازیم.

برای کانتورینگ صحیح باید فرم صورت خود را بشناسیم و بعد به راحتی قسمت هایی را تیره تر و روشن تر کنیم. کانسیلر را یک یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست خود و حتما از برند معتبر انتخاب کنید. اگر چشم های حساس دارید و از لنز استفاده میکنید، حتما پیش از مصرف این محصول با پزشک متخصص خود مشورت کنید. اما این تست فقط به ارزیابی رنگ کرم پودر و تطابق آن با رنگ پوست خودتان کمک میکند. اما با اینحال فرمولاسیون آن نباید موجب مسدود شدن منافذ پوست بشود. به عبارت دیگر، کرم پودر مخصوص پوست چرب با بستن منافذ باز پوست و کنترل چربی، ظاهری مات و بی عیب و نقص به پوست می بخشد. پوستهای چرب جوش، آکنه، منافذ باز زیاد و ظاهری براق دارند. به دلیل انتخاب زیاد محصولات ، کار پیدا کردن کانسیلر مناسب بعضی اوقات می تواند بسیار پرمخاطره باشد. مهم است تا مصرف کنندگان کانسیلرهایی را انتخاب کنند که مناسب برای تن پوست آنها باشد. اگر به دنبال کرم پودری با ماندگاری بسیار بالا و همچنین هستید استفاده از کرم پودر اینفیلبل لورآل Infaillible را به شما پیشنهاد میکنیم تا با استفاده از آن پوستی زیبا و جوان داشته باشید.

کرم پودر اینفائیبل ۲۴ ساعته لورال از ماندگاری بالایی برخوردار است که پوشانندگی فوقالعادهای روی پوستتان ایجاد خواهد کرد. همچنین برای هایلایت کردن قسمتهای مختلف صورت قابلاستفاده است و ترکیب خوبی با کانتور صورت ایجاد میکند. کانسیلر مناسبی انتخاب کنید و بخش زیر چشم و روی لکـه های پوستی را با کانسیلر پوشش دهید و بـه خوبی روی پوست پخش کنید. کرم پودر اینفالیبل لورال ٢۴ ساعت پوشش کامل، بدون احساس سنگینى از کمپانى بزرگ و معروف لورال پاریس است. فرمولاسیون این کرم غنی شده از مواد معدنی است و با ایجاد یک لایه ی محافظتی بر روی پوست، آن را در برابر آسیب های محیطی محافظت کرده و به پوست اجازه ی تنفس می دهد. ماندگاری ۲۴ ساعته کرم لورال اینفالیبل نشان دهنده سبکی و عدم ایجاد خستگس در پوست می باشد. برند دوسه کرم پودر مناسب پوست گندمی را تولید کرده که بسیار برای مصرف روزانه مناسب است و ماندگاری بالایی دارد. درباره کانتور و کانسیلر هم همین قضیه وجود دارد. غلظت کرم پودر لورال ۲۴ ساعته تا حدودی بالا است ولی با وجود این غلظت، بسیار سبک است و به پوست اجازه میدهد به راحتی نفس بکشد. این کرم برای مراقبت های پوست شبانه استفاده می شود و طراوت و شادابی خوبی به پوست میدهد.

این کرم پودر ها عملاً کار پرایمر را هم انجام میدهد. ما در این مقاله چند برند خوب را برای شما معرفی می کنیم . محصولات برند yves rocher در ایران فراوان است اما بیشتر از آنکه بتوانید محصولات اصل پیدا کنید، محصولات تقبلی این برند در فروشگاهها پیدا میشود. کانسیلر در اصل همان کرم پودر فشرده است که با پوششدهی بسیار بیشتر از کرمپودر، برای مخفیکردن تیرگی زیر چشم وارد بازار شد. فید کردن همان محو کردن است. حس زیبایی نیازی است که باید هر بانویی برای افزایش اعتماد به نفس آرامش درونی نسبت به ظاهر خود داشته باشد . داشتن پوستی صاف و یکنواخت برای آرایش یکی از معیارهای اصلی زیبایی آرایش شماست. او از فالوئرهای خود پرسید، اگر بخواهید فقط سه قلم لوازم آرایش را برای یک آرایش ساده و سریع انتخاب کنید، آن سه قلم لوازم آرایش چیست؟ دیجیکالا به عنوان یکی از قدیمیترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصلبودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاههای معتبر جهان، به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. خواص کانسیلر سبب شده است تا به یک تکه جدایی ناپذیر از پازل آرایش تبدیل شود.

فرمولاسیون مات برای چنین مشکلاتی توسط تولید کنندگان لوازم آرایش ارائه شده تا بتواند در طولانی مدت آرایش را تا حد زیادی تثبیت کند. بهتر است ابتدا فرق کانتور و کانسیلر را بدانید تا بتوانید یک آرایش بی عیب و نقص را انجام دهید همیشه به یاد داشته باشید که آرایشگری یک هنر است. شما برای داشتن یک آرایش کامل و بینقص به لوازم آرایش باکیفیت و مناسب با نوع پوست خود نیاز دارید. در مجموع می توان گفت که عوامل تاثیرگذار در انتخاب یک کرم پودر عبارتند از: نوع پوست، میزان دوام و ماندگاری ، میزان پوشش دهی مناسب، رنگ مناسب پوست صورت و عدم ایجاد حساسیت و التهابات پوستی. کرمپودر لورآل مدل Infaillible از ماندگاری بالایی برخوردار است که پوشانندگی فوقالعادهای روی پوستتان ایجاد خواهد کرد. از سمت قهوه ای برای ایجاد صایه در صورت خود استفاد کنید. برای یکنواخت کردن رنگ پوست میتوانید از رنگهای روشنتر کرم پودر و یا پنکیک خود استفاده کنید. این محصول، اولین کرم پودر تولید این برند است که از ساختاری فوق العاده سبک برخوردار است، کرم پودری با ساختاری به سبکی هوا که پس از استفاده بر روی پوست، چهره ای بی عیب و نقص و درعینحال کاملا طبیعی را به همراه خواهد داشت.

این محصول، دارای فرمولاسیون گیاهی بوده و برای استفاده های روزانه و شبانه بانوان توصیه می شود. این کانسیلراستیکی مانند رژ لب طراحی شده اند و کانسیلر حالت کرم مانند دارد. این محصولات میتوانند مایع، پودر و یا کرم باشند اما انتخاب آنها بهجز فصل به پوست شما همبستگی دارد. با پنکیک این کار را انجام دهید. ۲. کرم پودرهایی با جلوه براق قدرت مرطوب کنندگی بالایی دارند و نمای درخشانی به صورت میبخشند که برای پوستهای خشک و نرمال پیشنهاد میشوند. پوست را از اشعه های یو وی در امان نگه میدارد و به دلیل آنکه از عصاره زغال اخته در طراحی آن استفاده شده است، باعث نرم کنندگی پوست می شود و انسجام کامل پوست را به ارمغان می آورد. خیار به خاطر خاصیت نرم کنندگی اش در صنعت لوازم آرایشی کاربرد فراوان دارد . اگر پوست شما قرمزی دارد از کالرکارکتر سبز استفاده کنید. سبز، برای از بین بردن قرمزی پوست استفاده میشود. اگر به دنبال کرم های ضد چروک شبانه هستید، از کرم ایوروشه ریچ کرم نایت استفاده کنید. روغن برنزه کننده ایوروشه برای کسانی که دنبال برنزه کردن پوست در روزهای گرم تابستان و به خصوص در کنار استخر و دریا هستید، گزینه مفیدی است که با فرمولاسیون گیاهی، آسیبی به پوست نمی رساند.

کسانی که پوست چرب دارند، نوع بدون چربی (Oil Free) و مات بهترین گزینه برای آنها است. به منظور رفع چربی ها و آلودگی های پوست صورت، میتوان از این محصول آب میسلار پوریفایینگ ایوروشه استفاده کرد. کرم پودر استیکی را میتوان مستقیم بر روی پوست استفاده کرد یا از برس یا یک اسفنج کمک گرفت. بعد از چند دهه توسط بازیگران مورد استفاده قرار گرفت و اکنون با فرمولاسیون حرفهای در تنوع رنگی بالا برای تمامی بانوان عرضه میشود. کانسیلرها معمولا برای پوشانندگی لکه های تیره صورت مورد استفاده قرار می گیرند. کانسیلر رنگی: از این نوع کانسیلرها برای یکدست کردن رنگ پوست استفاده می شود. این محصول برای آقایان و بانوانی که به مراقبت از پوست در برابر نور خورشید علاقمند هستند، توصیه می شود. حتی کرم پودرهای دارای SPF نیز موجود هستند که مراقبت از پوست در برابر نور خورشید را انجام میدهند. حال که یاد گرفتید کانتور چیست بهتر است کانسیلر را نیز بشناسید و تفاوت کانتور و کانسیلر را بدانید. یک تفاوت کانتور و کانسیلر در شکل ظاهری محصول است. اینکار را معمولا با کمک یک پد اسفنجی کوچک انجام میدهند.

این شبیه به پایه است ، با این حال ، بسیار ضخیم تر است و با مخلوط کردن نواقص در تن پوست اطراف کار می کند. این کرم پودر فقط مناسب پوست های چرب نیست بلکه پوست های مختلط هم می توانید این محصول را تهیه و استفاده نمایند. عمده براش سایه چشم : مناسب برای زدن انواع سایه های چشم و کانسیلر پشت پلک است. استفاده از پرایمر قبل از زدن کرم پودر باعث هموار شدن سطح پوست و افزایش دوام آرایش میشود. بعضی از خانم ها کانسیلررا قبل از کرم پودر می زنند و بعضی دیگر بعد از کرم پودر ولی پیشنهاد ما به شما این است که از کانسیلر ها بعد از زدن کرم پودر استفاده کنید تا حالتی فیکس کننده به آرایش شما ببخشد و آرایش شما را تثبیت کند. یکی به صورت Stick یا ماتیکی که استفاده از آن راحت تر است، حالت دیگر کرم مانند نیمه جامد و در نهایت کانسیلرهای مایع. با استفاده از انگشت، کانسیلر را با دقت در محل مورد نظر بزنید. اگر به دنبال پوستی نرم و لطیف و با طراوت هستید، از ژل ۱۲۵ میلی لیتری رفرشینگ و کلینسر ایوروشه استفاده کنید. پس اگر یک گیاه خوار هستید، بهترین محصولی که میتوانید استفاده کنید، جلوی روی شماست.

پیمایش به بالا