راهنمای کامل بهترین آبرسان پوست چرب برای داشتن پوستی شاداب

آشنایی با لوازم آرایشی سبب می شود که بهترین و حرفه ای ترین میکاپ ها را انجام داده و با زیبایی بیشتری در مجالس خود حضور یابید. متاسفانه بعضی از خانم ها گاهی از کانسیلری که ۱۰ درجه روشن تر از رنگ پوست شان است به دور چشم شان می زنند. متاسفانه برای خرید از هر برند درجه یکی از مشکلات رایجی پیشروی شما محصولات تقلبی فراوان آن در بازار است. متاسفانه نمونه های مشابه و تقلبی بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار وجود دارد . تونرها، آبرسان ها و شوینده صورت های لانکوم نیز از فروش زیادی نسبت به سایر برند ها برخوردار هستند. شیمر و هایلایتر مایع بدن هدی بیوتی Huda beauty ارایشی با مقداری کمی از این محصول میتوانید قسمت زیادی از پوست را هایلایت و شاین کنید . هدی بیوتی تبدیل به یکی از برندهای زیبایی با سرعت رشد و پیشرفت بسیار بالا در جهان شد. بدترین چیزی که جوشهای روی پوست را تغذیه میکند لوازم آرایش شیمیایی است، لوازم آرایش برای رشد آکنه و جوش فضا ایجاد میکنند و از طرفی درمان جوشها اثراتی را روی پوست بجا میگذارد که زیبایی را کاهش میدهد. یکی از روشهای درمان جوشهای سرسیاه استفاده از نوارهای دارویی است که در برخی داروخانهها نیز بفروش میرسد به این صورت که با چسباندن نوار در محل مورد نظر و بعد کندن آن از روی پوست به از بین بردن این دانه ها کمک می کند.

شما با استفاده ژل لایه بردار و پاکسازی ت(آیچون بیوتی ) شوینده، ماسک و یک لایه بردار را همراه خود خواهید داشت که علاوه بر حمل بالا و کیفیت مناسب از نظر اقتصادی کاملا به صرفه می باشد. کانسیلر هدی بیوتی اصل با در نظر گرفتن چشمان خسته و شببیداریها طراحی شده و فرمولاسیون منحصر بفردی که دارد کمک میکند تا ظاهر لکههای تیره، سرخیها و تغییرنگهایی که روی پوست اتفاق اقتاده را بپوشاند. کانسیلر هدی بیوتی به صورت ابریشمی زمانی که بر روی پوست زده می شود حس خنکی به پوست می دهد بدون ایجاد کشیدگی در روی پوست مخصوصا اطراف چشم می شود از ۳۱% رنگدانه خالص در این کانسیلر استفاده شده است . کرمپودر لورآل مدل «Infaillible» به شمارهی ۱۴۰ با تن رنگ تیره از بافت سبکی برخوردار است که اثر آن تا ۲۴ ساعت روی پوستتان بدون هیچ تغیری خواهد ماند و همین مزیت این محصول را محبوب کرده است. جهت خرید اینترنتی کرم پودر ایوروشه نیازی نیست زمان و هزینه زیادی صرف نمایید، تنها چند کار ساده باید انجام دهید تا خرید کرم پودر شما با موفقیت انجام شود، قدم اول، محصول مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو انتخاب کنید، و آن را سفارش دهید، قدم دوم آدرس خود را در بخش تکمیل سفارش وارد کنید، قدم آخر ما محصول اورجینال را به همان آدرسی که شما انتخاب کردهاید، ارسال خواهیم کرد.

امروزه برندهای زیادی به تولید انواع کانسیلر میپردازند. اما از آنجایی که برای تولید محصولات تقلبی هزینه زیادی نمی شود، بنابراین جنس بسته بندی آن ها نیز نامرغوب و بی کیفیت است. مای، دارای پیشرفته ترین آزمایشگاه های ( Laboratory )لوازم آرایشی در خاورمیانه می باشد و محصولات متنوعی در این زمینه تولید می کند، که تمامی این محصولات سازگاری زیادی با پوست، مو وساختار ژنتیک ایرانی ها دارد. توصیه مهم این است که خانم ها بهتر است از لوازم آرایش های استاندارد که برچسب وزارت بهداشت دارد و مورد تایید آزمایشگاه های وزارت بهداشت است استفاده کنند. لوازم آرایش از محصولات مورد علاقه خانم هاست. یکی از ویژگی های مهم آرایش دخترانه این است که کاملا ملایم و ساده باشد و در آن از روش هایی که معمولا خانم ها برای آرایش غلیظ استفاده می کنند ، خبری نباشد. آرایش کردن و استفاده از انواع مختلف محصولات آرایشی جزو فعالیت های پرطرفدار در بین خانم ها میباشد. کانسیلر بصورت مایع و نیمه جامد و جامد در بسته بندی های مختلف قابل دسترسی است. از پرفروش ترین محصولات آرایشی لانکوم ریمل ها و سایه های چشم این برند هستند. تشکیل این دانه ها به عوامل مختلفی اعم از: تولید چربی بیش از حد طبیعی در پوست , ترشح بیش از حد هورمونهای مردانه (آندروژنها) , استفاده از محصولات آرایشی متفاوت و ترکیب آنها با چربی پوست , رطوبت و آلایندههای زیست محیطی , استرس , آلرژی و …

با استفاده از یک براش یا اسفنج مرطوب، کانسیلر را روی پوست بزنید، با ضربههای آرام روی پوست میتوانید به پوشش کاملی برسید. برای این منظور باید از چند لایه کانسیلر استفاده کرد، برای انجام این کار شما به کانسیلر کرمی، برس کانسیلر، اسفنج آرایشی و پودر تثبیت کننده نیاز دارید. فرمولاسیون این کرم پودر از مواد مرطب کننده بهره جسته تا از پوست در برابر آسیب های خارجی مراقبت نماید. این برند توسط هدی کتان به ثبت رسیده است. برند هدی بیوتی، متعلق به یکی از مشهورترین بلاگرهای آرایشی هستش که شهرت خودش رو مدیون رسانه های مجازی جدید، مثل یوتیوب و اینستاگرام هستش. و به جای رژگونه ی مسی رنگ یا آجری از رژ گونه های روشن تر و ترجیحا با پایه رنگی طیف صورتی استفاده کنید. ۳- مرحله بعدی استفاده از کانسیلر است. یک نکته بسیار مهم و حیاتی که شما هنگام خرید و استفاده از این محصولات باید آن را بدانید این است که سعی کنید به سراغ فروشنده هایی بروید که به آن ها اعتماد دارید. اکثر متخصصان در امور آرایشگاهی توصیه میکنند که از کانسیلر بعد از کرم پودر استفاده کنید.

کانسیلر مایع هدی بیوتی پوشش بسیار مناسبی ارائه میکنند و ایده آل برای افرادی هستند که نیاز به پوشاندن لکه های سطح پوست در طول روز دارند. برند هدی بیوتی به تازگی شروع به تولید و عرضه محصولات مراقبت از پوست کرده که همگی بسیار باکیفیت و اثرگذاز هستند. پس از آن سایه زنی لب پایین را شروع کنید. اغلب افراد با رنگ پوست عمیق تر ، پس از استفاده (و استفاده مجدد) از مقدار لازم ، خود را با رنگ سفید می بینند. این رنگ ها زیبایی رنگ چشمان شما را تا حد زیادی از بین می برند. نکته دیگر در زمینه انتخاب کرم پودر این است که سعی کنید که کرم پودر مناسب با تناژ رنگ پوست خودتان انتخاب کنید و از استفاده کردن از کرم پودر هایی که صد در صد با تناژ رنگ پوست شما متفاوت هستند خودداری کنید تا بتوانید زیبایی آرایش را حفظ کنید. لوازم آرایش اصل که دارای مجوز واردات هستند، دارای برچسب اصالت کالا می باشند. با وجود این کرم پودر می توانید تمام چین و چروک های پوست خود را پوشش دهید و پوستی صاف و یکدستی را خواهید داشت. این کد را می توانید به شماره ذکر شده در برچسب اصالت کالا ارسال کنید.

مصرف آب زیاد باعث می شود تا پوست هیدراته بماند بنابراین از نوشیدن آب غافل نشوید. اگر سیاهی دور چشم شما خیلی زیاد است یا اینکه یک زخم خیلی عمیق و بزرگ را روی صورت خود میخواهید بپوشانید، قطعا نیاز به کانسیلر جامد فشرده دارید. اکثر برند های آرایشی که وارد ایران می شوند دارای محصولات تقلبی نیز بوده و یا اینکه محصولات درجه ۲ و ۳ نیز دارند در حالی که تولیدات اوریف لیم محصول تقلبی نداشته و اصل می باشد. این امر بسیار مهم می باشد و انتخاب مناسب در این زمینه می تواند ظاهر بی عیب و نقصی به پوست صورت ببخشد. در شهریور ۱۳۸۹ نیروی انتظامی دفتر اوریف لیم در ایران را که با نام تجاری اوریف لیم پرشیا فعالیت می کرد بنا به دلایلی که فعالیت هرمی نامیده شد پلمپ نمود اما این امر باعث کاهش تمایل مصرف کنندگان ایرانی به این برند نشده و روز به روز گرایش مصرف کنندگان به محصولات این شرکت بیشتر شده و همچنان جزء برندهای محبوب لوازم آرایش در ایران به حساب می آید. فروشگاه اینترنتی آرایش باکس، با هدف عرضه تخصصی محصولات آرایشی مورد تائید سازمانهای نظارتی در اروپا و وزارت بهداشت ایران متناسب با نیازهای روز جامعه و دسترسی بدون واسطه مصرف کنندگان به محصولات و در نتیجه کاهش چشمگیر قیمت در مقایسه با عرضه فروشگاهی تشکیل گردید.

همچنین با استفاده از این کانسیلر چهره ای سرزنده و شاداب و بدون علامتی از خستگی و تیرگی زیر چشم خواهید داشت. فرمولاسیون آبرسان و فاقد چربی موجود در کرم پودر کلارنس مات سبب ماندگاری طولانی به مدت ۱۸ ساعت روی پوست صورت می گردد که چهره ای شاداب و سرحال را ظاهر می سازد. این کانسیلر علاوه بر اینکه چروک و تیرگی های دور چشم را پوشش داده و پوستی جوان و شاداب برایتان به ارمغان می آورد، دارای ماندگاری بالایی بوده و تا ساعت ها دوام خود را حفط می کند بنابراین نیاز به تجدید نخواهد داشت. کرم پودر اصل و اورجینال نه تنها آرایش با کیفیت و بی نقصی برای شما عزیزان به ارمغان می آورد بلکه حافظ سلامت پوست شما نیز می باشد. خرید پالت سایه پرفکت فیلتر نیکس nyx با داشتن رنگ های جذاب، گرم و کاربردی انتخابی ایده آل برای آرایش های روزانه است . ۱۱ رنگ مات : این رنگ های مات دارای فرمولاسیون غنی شده با آلوورا و روغن نارگیل می باشند، از آنجا که آلوورا یک تغذیه رسان طبیعی پوست می باشد و خاصیت ضد پیری و مرطوب کنندگی و محافظت از پوست دارد ویژگی خاصی را به محصول ما داده است و همچنین روغن نارگیل هم که برای پوست مثل اکسیر جوانی عمل می کند چون غنی شده از اسیدهای چرب با زنجیره متوسط می باشد و از ایجاد چین و چروک ها جلوگیری می کند و پف و تیرگی دور چشم را کاهش می دهد.

روءسای جمهوری اسلامی انگلیس وجمهوری اسلامی آلمان از عمل نشدن وعدم اجرای صحیح اسلام در ایران ابراز نگرانی کردند. یکی از لوازم آرایشی مهم و کاربردی که برای هر مدل آرایش چه لایت و چه پررنگ لازم است و پوستی صاف و شفاف بدون هیچ گونه لک و چاله به شما می بخشد، کرم پودر هدی بیوتی Huda Beauty فول کاور اصل انگلیس (Huda BEAUTY Fauxfilter Foundation)، میباشد. کانسیلر مایع هدی بیوتی مات را می توانید از سایت فروشگاه اینترنتی سین دخت با نماد اعتماد، با اطمینان خاطر سفارش دهید. کانسیلر مایع هدی بیوتی کد CC313 را می توانید از وبسایت نیل تهیه کنید. کانسیلر مایع هدی بیوتی که محصول کشور آمریکاست، پوشانندگی و ماندگاری بالایی داره و برای داشتن آرایش بی نقص کمکتون میکنه. رژگونه از یکی از انواع لوازم آرایش است که محبوب بسیاری از خانم هاست. تقریبا برای همه انواع پوست غیر از پوست خشک، قابل استفاده است.

این محصول نه تنها همه لکهها را میپوشاند بلکه در هر بار استفاده، پوست حساس اطراف چشم را تسکین میبخشد. این محصول بسیار سبک و نرم بوده و روی پوست لطیف و حساس اطراف چشم سنگینی نمی کند. بافت سبک: بافت نرم و سبک نیز فاکتوری مهم در انتخاب بهترین کرم پودر به شمار می­ رود. خط چشمهای سفید به آرایش شما جلوه مدرنتر و خاصتری میبخشد، بنابراین شما با اضافه کردن این آیتم به آرایشتان، پا به مرحله بالاتری از زیبایی و اعتماد به نفس خواهید گذاشت. توجه به نوع و یا شکل ظاهری لوازم آرایش اصل از دیگر راه های تشخیص این محصولات می باشد. به طور معمول، برای تولید ظرف و بسته بندی های لوازم آرایش اصل از متریال های بسیار با کیفیت و زیبا استفاده می شود. همچنین، لوازم آرایش اصل علاوه بر بسته بندی با کیفیت، توسط سلفون و یا پارکت نایلونی آکبند می شوند.

بی بی کرم اکتی پور پوشانندگی قابل قبولی دارد، به خوبی لک های پوستی و جای جوش ها را می پوشاند و ظاهری صاف و یکدست به پوست می دهد. کانسیلر، با اینکه کاربردی حرفهای دارد، آنطور که شایسته است مورد توجه قرار نمیگیرد. مداد چشم یکی از محصولات آرایشی کاربردی و پرطرفدار است که معمولا در کیف لوازم آرایش هر خانمی یافت می شود. بنابراین هر خانمی به یک ریمل مناسب در کیف لوازم آرایش خود نیاز دارد. میتوانید انواع برندهای معتبر لوازم آریشی و بهداشتی، از جمله هدی بیوتی (Huda Beauty)، ویکتوریا سکرت (Victoria Secret)، درماکول (Dermacol)، رومنس (Romance)، اسنس (Essence)، اتود (Etude)، میبلین (Maybelline)، مک (Mac)، گارنیر (Garnier)، بنفیت (Benefit)، دوسه (Doucce)، ویولت (Violet)، لورال (Loreal)، نوت (Note)، کالیستا (Callista)، شون (Schon)، مای، الارو (Ellaro)، بایودرما (Bioderma)، کامان (Comeon) را برای انجام آرایش صورت، آرایش چشم، آرایش ابرو، آرایش لب، آرایش ناخن، با انواع مختلف ابزارهای آرایشی و یا محصولات مراقبت و زیبایی پوست، مو و بدن را از زدشاپ خریداری نمایید.

کانسیلر هدی بیوتی overachiever دارای فرمالاسیونی مات به همراه بافتی سبک و نرم است زیر چشم را که پوستی نازک تر و حساس تر دارد را آزار نمی دهد. این کرم پودر ،با بافت بسیار نرم و لطیف به راحتی بر روی پوست گسترده می شود. درنتیجه باید از آن ها نیز شناخت کافی داشته باشید تا بدانید کدام یک از آن ها بیشتر مورد استفاده شما قرار می گیرند. از رنگ صورتی حتما زیر استخوان ابرو برای کمتر نشان دادن افتادگی پلک و یک دست کردن طراحی ابرو استفاده کنید سپس آن را کامل فید کنید. رنگ زرد: مهمترین کاربرد این رنگ کانسیلر لایت کردن و استفاده بر روی سایر کانسیلرها است تا فید و یکنواخت شوند. از لحاظ ماندگاری هم خیلی خوبه پکیجینگ خاص و جالبی که داره رو دوست دارم، قشنگ میشه تا آخرین قطره اش رو استفاده کرد که هدر نره. دومین گام انتخاب کرم پودر، انتخاب رنگ مناسب و مطابق با پوستتان است، اگر رنگ انتخابی خیلی با رنگ پوست شما متفاوت باشد و تفاوت رنگی بین صورت و گردنتان زیاد باشد ظاهر جالبی ندارد و ممکن است ظاهری مصنوعی داشته باشد. در نتیجه در صورتی که محصول انتخابی شما از قیمت پایینی داشته باشد، باید در خرید آن دقت بسیار بالایی به خرج دهید.

در نتیجه موهای شما نرمتر و لطیفتر میگردد. شما می توانید گزینه های مداد ، پودر یا موم موجود در بازار را برای همین تهیه کنید. بنابراین برای پاک سازی روده بزرگ برای کاهش وزن بهترین گزینه است. کرم پودر لانکوم مدل Lancome Teint Idole Wear خوشبختانه توانسته اعتماد مردم را نسبت به خود جلب کند که و به خاطر ویژگی منحصر به فردی که دارد از بهترین و عالی ترین کرم پودرهای جهان می باشد. Ø من فکر کردم این کانسیلر مناسب پوست من باشد زیرا طبق مشخصاتش پایه و اساس خیلی خوب داشت اما اشتباه کردم کانسیلر بسیار زود خشک و خیس می شود حس خیسی به پوستم داد این کانسیلر باعث شد من ۱۰ سال بزرگتر به نظر بیایم. Ø من به صورت ارثی دارای دایره های سیاهی بر روی پوستم هستم من کانسیلر های زیادی استفاده کردم ولی پوشش خوبی نداشتند ولی اخیراً کانسیلر هدی بیوتی را خریداری کردم به نظر من بسیار عالی است این حال، تنها کانسیلری است که من تاکنون استفاده کرده ام و راضی ام. من ۴۴ سال سن دارم می خوام لیزر ار اف انجام دهم برای افتادگی پوست آیا اراف های متعدد داریم زیرا پزشک من گفته که هفته ای سه دفعه ار اف انجام دهم در صورتی که من در سایت ها مطالعه کردم فاصله ارف اف متغیر بود بین ۲ هفته تا ۲ ماه ولی هیچکدام هفته ای سه بار اراف نگفته بود.

اما این تسترها ممکن است با محصولی که در اختیار شما قرار می دهند ، یکی نباشند . در ادامه با این نوع کرم پودرها بیشتر آشنا خواهید شد. یکی از پر کاربرترین محصولات آرایشی در آرایش صورت کرم پودرها می باشند. اگر عادت دارید برای آرایش کردن از انگشتانتان استفاده کنید یا اینکه از برس های آرایشی کوچک و ساده استفاده کنید، احتمالا آن گونه که باید، آرایش روی صورت تان نخواهد نشست. به این ترتیب با تمیز کردن صحیح پوست می توان از ایجاد آنها جلوگیری کرد. تقریباً تمامی مرطوب کننده ها و نرم کننده های آرایشی با مارک های معروف حاوی ماده ای صابونی و ماده شیمیایی مایع است که به پوست آسیب می رساند و مقاومت پوست را کاهش می دهد. بارکد از یکسری اعداد تشکیل شده است که از چپ به راست نمایانگر کشور تولید کننده ، شرکت سازنده ، کد محصول و در نهایت کد کنترل می باشد . بسیار پیش میاد که مشتری ما پس از خرید جنس به ظاهر مشابهی با قیمت ارزانتر مواجه شده و نگران می شود که مبادا در خرید کلاه سرش رفته و ما در پخش نیل بعنوان عمده فروش معتبر بازار بزرگ تهران مدام بایستی درباره تفاوت کیفیت این محصولات و خطر گذشتن تاریخ انقضای محصولات با این قیمت های مشکوک هشدار بدهیم.

این نوع کرم پودر کمک میکند تا بافت مخملی بدون ماسیدن بهترین انعکاس نور را روی صورتتان ایجاد کند. این برند موفق به تولید انواع رژلب گیاهی بدون سرب، مداد چشم گیاهی ضدحساسیت، انواع کرم پودر و پنکک با پوششدهی بالا شده است. به صورت کلی کانسیلر همان کرمپودر است که پوششدهی بیشتری دارد. کانسیلر هدی بیوتی اوراچیور های کاوریج یک کانسیلر کرمی با پوششدهی کامل است که حاوی مواد مراقبتی پوست نیز هست. در ادامه به شرح ویژگیهای کانسیلر مایع مات هدی بیوتی میپردازیم. کانسیلر مایع مات هدی بیوتی HUDABEAUTY یکی از محصولات شرکت HUDABEAUTY به صورت کاملا اصلی و اورجینال در فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی رنگاله با قیمت مناسب و ارسال رایگان به تمام نقاط ایران. آموزش های هدی کتان، از جذابیت زیادی برخوردار هستن و دلیل موفقیت اون در این زمینه محسوب میشن. جدیدترین محصول برند پرطرفدار هدی بیوتی شیمر صورت و بدن می باشد که جلوه ای شاین و درخشان به ظاهر شما بخشیده و موجب جذابیت ظاهر شما خواهد شد. بنابراین، وقتی که از رنگهای ملایم و طبیعی برای سایه زدن استفاده می کنم، احساس اعتماد به نفس و جذابیت می کنم. از این به بعد صدا وسیما برای انتخاب مجریان زن مسابقه ملکه زیبایی بر گزار می کند.

خیلی از محصولات مانند کرم پودر و رژ لب استفاده بیشتری دارد و خیلی از افراد غیر از زیبایی برای پوشاندن جای جوش و لک هم از آن استفاده می کنند. ۳ رنگ کرومی : رنگ کرومی شفاف نیز برای تطبیق و پراکندگی رنگ ها بکار گرفته می شود. جهت بالاترین میزان پوشش دهی : برای پوست های چرب، یک لایه نازک از کرم پودر را توسط براش مخصوص یا توسط انگشتان دست، به صورت یکدست و یکنواخت بر روی پوست صورت پخش نموده، سپس می توان با مقدار کمی از پودر خشک و شفاف صورت، چربی صورت را تنظیم کرد تا ظاهری مات ایجاد شود. از ویژگی های این فروشگاه اینترنتی دقت لازم جهت استاندارد و اصل بودن کالا می باشد. در اینجا، فروشگاه آرش بیوتی، به توضیح مختصری از این مدلها میپردازد. این برند بیشتر تمرکز خود را روی رنگ ها گذاشته است و از اولین و معروف ترین محصولات رسمی این برند یک رژ لب قرمز رنگ مات بود که در سال ۱۹۸۴ به مرحله تولید انبوه رسید و در سرتاسر فروشگاه های محصولات آرایشی و بهداشتی به فروش رسید. DD مخفف Do-All Dynamic است که یک سوپر کرم از ترکیب خواص BB و CC کرمها بوده و بیشتر بر خاصیت ضد پیری پوست تمرکز دارد.

میبلین دو نوع بی بی کرم شامل BB Fresh بی بی فِرش و BB Pure بی بی پیور با خاصیت ضد آفتاب، ضد اکسیدان و آبرسان تولید کرده است. کاملا حق دارید. این روزها با توجه به دشوار شدن واردات لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران ، بازار لوازم آرایش پر شده از محصولات آرایشی کپی و فیک درجه دو تا سه ، که توسط عمده فروشان غیر صادق ، در بیشتر مواقع به عنوان جنس اصل و اورجینال با قیمت بالا به شما فروخته شود. این موضوع در واقع میتواند صورت شما را برای آرایش کردن مناسب کند اما مرطوب کننده ها میتوانند سلامت کلی پوست شما را تحت تاثیر قرار دهند. این موضوع میتواند خیال شما را راحتتر کنند که شما با آرایش کردن آسیب خاصی نخواهید دید. قیمت محصولات آرایشی از دیگر راه های تشخیص لوازم آرایش اصل از فیک می باشد. بارکد متشکل از تعداد زیادی خطوط عمودی باریک و گاهی پهن می باشد. همچنین اگر نمی توانید پول زیادی برای خرید لوازم آرایش اورجینال خارجی و بسیار با کیفیت بپردازید، بهتر است از برندهای ارزان تر داخلی استفاده کنید. با این خط چشم می توانید خطوطی صاف و یکدست برای چشمان خود بکشید. می تواند در بروز آلودگی های محیطی وبه خطر انداختن سلامت فردی نقش زیادی داشته باشد.

توجه نمایید که فروشنده ها نقش بسیار زیادی در پیشنهاد محصولات آرایشی مناسب شما خواهند داشت زیرا میتوانند شما را راهنمایی کنند که استفاده از کدام محصولات برای شما مناسبتر میباشد. خط چشم نقش مهمی در پرتر دیده شدن مژهها و زیبایی چشم دارد. با استفاده از براش یا اسفنج زیبایی تا زمانی که به پوشش دلخواه برسید، استفاده کنید. سعی کنید ترجیحا به جای دست از براش استفاده کنید، چراکه براش حجم اضافۀ فونداسیون را از پوست شما میگیرد و آن را یکنواختتر در سطح پوست شما پخش میکند. اولین محصول اون، مژه مصنوعی هاش بود که گفته میشه به دلیل استفاده کیم کارداشیان از اونا، خیلی سریع محبوب و مشهور شد. • اوریف لیم از اسپری های غیرمضر برای لایه ازن استفاده می کند. آنزیمی است که به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی در بدن ، به ویژه در پوست عمل می کند. به طور کلی عمل کانتورینگ برای از بین بردن مشکلات پوستی قبل از آرایش و یا ایجاد خطای دید در قسمت های فرو رفته و یا برجسته صورت است و برای متقارن سازی و رفع مشکلات صورت این کار قبل و پس از آرایش انجام میشود پس کیفیت محصولی که با آن کانتورینگ انجام میدهیم بسیار مهم است.

اما اگر میخواهید که تمام ۳۱% رنگدانهای که در آن به کار رفته عمل کند، باید رنگی را انتخاب کنید که با پوستتان تطابق داشته باشد و برای هر قسمتی از پوست که بخواهید کاربرد خواهد داشت. قسمتی روی این برچسب وجود دارد که با خراشیدن آن می توانید یک کد ۱۶ رقمی را مشاهده کنید. این مدادها دارای نوک دقیق بوده و در زیر چشم، برجستگی گونه، برجستگی ابرو و کمان کوپید( قسمتی از بالای لب که هایلایت میشود) مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین با سر زدن به محصولات آرایشی و بهداشتی زنانه و مردانه مانند عطر و ادکلن دیور ، لالیک ، جگوار ، گرلن اصل ، انواع دستگاه اصلاح موی صورت فیلیپس ، موزر ، پاناسونیک و حتی بهترین برندهای رنگ مو و ابرو می توانید تجربه ای جدید از خرید آنلاین کسب کنید. برای خنک کردن ، می توانید رنگ های صورتی ، مایل به آبی ، کمی علفی ، کبالت ، بنفش های مات و قرمز رنگ ایجاد کنید. داشتن چشم هایی بدون چروک و تیرگی، آرزوی هر فردی می باشد. پوستی صاف و بدون لک لازمه داشتن آرایشی زیبا و بی نقص است. یکی از اهداف کانسیلر پوشاندن نقص های پوست صورت و از بین برنده لک و سیاهی دور چشم است که کمک میکند کاملا صاف و یکدست شود.

لوازم آرایش شامل کرم های محافظت کننده پوست ، انواع لوسیون ها ، پودرها ، عطرها ، رژ لب ، لاک ناخن ، مواد آرایشی چشم و صورت ، فر مو ، لنزهای رنگی ، رنگ مو ، ژل و اسپری مو ، دئودورانتها ، روغن شستشو ، روغن ها و دیگر انواع محصولات هستند. میکاپ لایت یا میکاپ اروپایی از سبکهای مناسب برای آرایش عروس و آرایش دخترانه است. معرفی صادقانه محصولات آرایشی و فیلم های آموزش آرایش کاملا کاربردی و قابل استفاده در کنار مهارتی که اون در مدسازی یا پیش بینی مد آرایشی داره، باعث شده طرفدارای زیادی پیدا کنه. یکی از روشهای موثر برای تشخیص لوازم آرایش اصل توجه به لیبل محصول است. همچنین، کیفیت و شکل و اندازه درب محصول نیز در شناسایی اصل بودن آن بسیار موثر است. در ابتدا با چند روش کلی برای تشخیص کرم پودر لورال اصل از تقلبی آشنا میشویم. روش دیگر درمان جوش های سرسیاه استفاده از مخلوط آبلیمو, روغن بادام و گلیسیرین است این مخلوط را به مدت ۵ دقیقه روی پوست خود بگذارید و بعد بشویید به این ترتیب می توانید براحتی از شر دانههای سرسیاه خلاص شوید. برای تشخیص اصل بودن لوازم آرایشی و یا محصولات می توانید به کیفیت اطلاعات چاپ شده بر روی بسته بندی محصولات و خود محصول توجه کنید.

کانسیلر HUDA BEAUTY The Overachiever پوششی کرمی کاملی را بر روی صورت ایجاد می نماید و به دلیل وجود مواد مراقبتی پوست صورت در ترکیبات آن موجب شده یک محصول سلامت محور نیز شناخته شود. کیفیت استثنایی، رنگدانههای غنی و قیمتهای مقرون به صرفه همه از ویژگیهایی هستند که به شناخته شدن NYX به عنوان یکی از رو به رشدترین برندهای محصولات زیبایی کمک کردهاند. با استفاده از کانسیلرهای روشن کننده، زیبایی دور چشم، بازیابی میگردد. از آن در قسمت گودی گونهها و کناره بینی استفاده کرده و محو کنید. به این ترتیب که کرم پودر کاملا روی پوست صورت شما محو شود و هم رنگ پوست باشد و کانسیلر مقداری روشن تر باشد. زیبیت کالا این افتخار را دارد تا محصولات کاملا اصل و در جه یک را در اختیار همکاران خود در سراسر ایران قرار دهد. این محصول همچنین سطح پوست را با بافت انعطاف پذیر و آرامش بخش خود می پوشاند به طوریکه این پوشش در تمام مدت روز به خوبی بر روی پوست باقی می ماند و علاوه بر ظاهری بی عیب و نقص، آرامش را نیز به پوست شما هدیه می کند. بعضی از مردم با تکیه بر رنگ رگ هایشان رنگ پوست شان را تشخیص می دهند.

در صورت وجود بعضی مشکلات باید قبل از مصرف گارسینیا با پزشک مشورت کنید مواردی مثل: فشار خون بالا، دیابت، بیماری های قلبی، کبدی و کلیوی. بعضی ها معتقدن که اون به خوبی می تونه در خانوما احساس نیاز ایجاد کنه و همین مسئله، باعث میشه که در فروش لوازم آرایشی، پیشگام باشه. بسیار مشابه کانسیلراستیکی هستند ولی فرمولاسیون تهیه آنها کمی چسبناک تر است و حالت خط چشم های مدادی را دارند و برای افرادی که می خواهند پوشش متوسطی روی پوست ایجاد کنند مناسب هستند. توجه نمایید که برخی از آسیب هایی که از محصولات آرایشی روی پوست باقی میماند، میتواند حتی تا سال های سال شما را اذیت کنند و باعث عفونت های مختلفی روی پوست شما شوند. در کنار این موارد آرایش امروز از راه ها و عوامل تقویت و بروز این سندروم است که متاثر از شبکه های اجتماعی و ماهواره ها هستند خود نمایی که از ریشه های فسادهای فردی و اجتماعی است که بدان اشاره شد. لازم است یکی از این ابزارها را در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید تا در مواقع لزوم از آن استفاده کنید.

برای نتیجه گیری حداقل دو ماه پیوسته از این محصول استفاده کنید. فقط زدن سایه خوب و مناسب راه کارهایی دارد که با یادگیری آن به نتیجه مطلوب می رسید ابتدا پشت هر دو پلک را پرایمر می زنیم و یک رنگ سایه کاملا روشن را انتخاب می کنیم و پشت پلک ها را کلا سایه می زنم. امروزه برخی از لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی چنان حرفه ای ساخته می شوند که برای تشخیص اصل بودن یا نبودن آنها باید به اسناد و کدهای بهداشتی کارخانه ها مراجعه کرد . نیروی انتظامی کرج چند سارق را که به سرقت دیش های ماهواره مردم اقدام می کردند دستگیر کرد ودیش های مسروقه را به صاحبانشان بر گرداند. تمامی محصولات و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. این کانسیلر ضد حساسیت، ضدآب و تعریق بوده و برای انواع پوست های خشک، مختلط و چرب مناسب است. این کرم پودری برای پوستهای چرب بسیار مناسب است. برای این منظور از انگشتان خود استفاده کنید تا درست به هدف بزنید! هدف اصلی این شرکت ایجاد محصولاتی مرغوب و درعین حال مقرون به صرفه بود.

با این نوع سایه می توان انواع آرایش را تجربه کرد هم آرایشی ملایم و روزانه و هم آرایشی کامل و شبانه و هم برای محافل و عروسی ها و جشن ها هم می توان از آن استفاده کرد. برای اکثر خانم ها خرید ست لوازم آرایش همیشه گزینه مناسب تری برای تهیه لوازم آرایشی شان است. بخاطر همین انتخاب ست لوازم آرایش به جای خرید تک از هر محصول برای خیلی از افراد گزینه راحت تری است. آرایش باکس با برنامه ریزی مناسب بهترین امکان را برای مصرف کنندگان آگاه محصولات آرایشی باکیفیت ایجاد کرده و مدیریت بهینه زمان را با تکیه بر اصل مشتری مداری فراهم مینماید. فروشگاه اینترنتی دونا مارکت توسط تیمی جوان و خلاق در راستای اهداف توسعه اقتصادی کشور و حمایت از تولیدات ملی با هدف ارائه با کیفیت ترین محصولات خوراکی در زمینه آجیل و خشکبار، زعفران، قهوه و دمنوش،نوشیدنی های سرد، شکلات، ادویه جات و تنقلات و انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، پزشکی و سلامت، عطر و ادکلن، لوازم برقی خانه و آشپزخانه، صوتی و تصویری و بهترین های مد و پوشاک راه اندازی شده است.دونا مارکت این امکان را به شما میدهد که بتوانید با کیفیت ترین محصولات خوراکی را با نازلترین قیمت با روش های پرداخت آنلاین و نقدی خریداری نمایید و در سریع ترین زمان محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.بسیاری از محصولات از قبیل زعفران و آجیل و خشکبار توسط مجموعه دونا مارکت تهیه و بسته بندی میشود تا بتوانیم با اطمینان صد در صد محصولی با کیفیت را به شما مشتریان عزیز عرضه نماییم.کلیه محصولات با ضمانت کیفیت ارائه میگردد تا با آسودگی کامل از خرید آنلاین در دونا مارکت لذت ببرید.مهم ترین محور کاری مجموعه دونا مارکت ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب,همینطور مشتری مداری اصلی مهم در این فروشگاه میباشد و سطح رضایت مشتریان برای ما بسیار حایز اهمیت میباشد.دونا مارکت دارای متنوع ترین آجیل های خام و تفت داده شده اعلاء از قبیل : پسته,گردو,بادام,فندوق,تخمه,کشمش و مویز,نخودچی,انواع تخمه و انواع آجیل های مخلوط و مناسبتی در وزن های مختلف میباشد همینطور عرضه مرغوب ترین خشکبار فرآوری شده از قبیل:انواع برگه ها و میوه های خشک,آلو خشک,انجیر خشک,توت خشک,خرما,خلال ها و عناب به صورت کاملا دستچین شده و بالاترین کیفیت عرضه میشود.سایر محصولات دونا نیز از قبیل چاشنی و ادویه جات,قهوه و دمنوش,شکلات و تنقلات از معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی تهیه و عرضه میشود.

علاوه بر این موارد بسیاری از خانم ها میتوانند به انواع مختلف این محصولات حساسیت داشته باشند و استفاده بدون مراقبت از آن ها میتواند باعث عود کردن حساسیت آن میشود که در ادامه همین موضوعات نیز میتوانند تأثیرات مخرب بسیار زیادی را روی پوست صورت داشته باشند. به همین دلیل تقریباً همه خانم ها به استفاده از محصولات آرایشی علاقه نشان میدهند و بدون استفاده از آن ها نمیتوانند به بسیاری از فعالیت های خودشان بپردازند. امروزه ، آرایش ملایم که به آرایش لایت اروپایی نیز معروف است دارای طرفداران بسیاری در همه جای دنیاست. اوریف لیم یکی از شرکت های لوازم آرایشی و بهداشتی دنیاست که به سرعت درحال گسترش است. مانند نماد اعتماد الکترونیک و مجوز اتحادیه فروشگاه های اینترنتی کشور. ما در زیبابست، فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی محصولات کامل و متنوعی را برای مصرف کننده های مان تهیه کرده ایم. ۲۱۰,۰۰۰ تومان ماسک مو کراتینه بدون سولفات یونیکا اجیلاز ،تارهای مو را رطوبت رسانی ، حفاظت و از داخل تقویت می کند و مقاومت نسبت به شکنندگی در اثر صاف کننده ها و کراتینه های صافی را افزایش می دهد همچنین درخشش و حجمی استثنایی به مو می بخشد که با قدرت رطوبت رسانی بالا واکنش شکست لایه های خارجی موها را کنترل می کند و همراه با پروتئین کلاژن به راحتی به…

سایه نود کانسیلر هدی بیوتی فاقد مواد پارابن و سولفات می باشد که این دو ماده مضر در لوازم آرایشی ضرری جبران ناپذیر را به پوست و پلک و چشم می زند و همین ویژگی باعث شده که این نوع سایه در میان برندهای دیگر متمایز باشد. برند هدی بیوتی با توجه به شهرت و محبوبیت در میان بانوان دارای قیمت بسیار بالایی می باشد. طیفی از کانسیلر را که انتخاب می کنیم حتما باید یک درجه روشن تر از رنگ کرم پودر باشد چون اگر خیلی روشنتر از کرم پودر باشد به جای پوشانندگی لکه های تیره را بیشتر نشان خواهد داد و این کار تنها توجه افرادرا به مشکلی که روی صورت دارید را جلب می کند پس سعی کنید کانسیلر خود را با سایه فونداسیون تطبیق دهید. کرم پودر لایک ا دال پوپا یکی از پرطرفدارترین محصول این برند ایتالیایی است. برای ماندگاری هر محصول آرایشی مدت زمانی معینی قید شده که بهتر است بعد از اتمام آن زمان محصول را دور بیاندازید.

به عنوان مثال، به مرور زمان آرایش های روز و شب از یکدیگر متمایز شدند و برای هر کدام از آنها رنگ های خاصی در نظر گرفته شد. در حقیقت لوازم آرایش اصل قیمت بالاتری نسبت به محصولات آرایشی فیک و تقلبی دارند. حالا نوبت به فونداسیون میرسد. و حتما فونداسیون را تست کنید که ببنید با رنگ پوست شما سازگار هست یا نه، میتوانید آنرا گوشهای از استخوان چانه امتحان کنید. برند لوازم آرایش .e.l.f یکی از برندهای داروخانه ای و تقریبا ارزان قیمت هست که در لیست برندهای آرایشی بدون تست حیوانی قرار داره. فوق العاده پیگمنتش بالاس، بدون اغراق با زدنِ یک نقطه اندازه یک عدس برای زیر و روی هر پلک کافیه و از لحاظ پوشش به نظرم تقریباً رو به بالا هست ولی ۱۰۰٪ فول کاور نمیشه گفت. این کرم پودر همچنین حاوی ویتامین E و رنگ دانه های طبیعی است که پوست را در برابر آسیب محافظت کرده و آبرسان نیز هست. همچنین دارای SPF نسبتاً خوبیست و پوست را از پرتوهای مضر نوری در محیطهای داخلی محافظت میکند. اگر می خواهید پودری که قدرت ماندگاری آرایش شما را بهبود بخشد ، به دنبال محصولاتی باشید که دارای پودرهای “تنظیم” یا “تمام شده” باشند.

برای این آرایش باید جوری به لب ها رژلب بزنید که طبیعی باشد ولی کمی رنگ صورتی به چهره بدهد. در این بخش به معرفی مشخصات کانسیلر HUDA BEAUTY The Overachiever می پردازیم با ما همراه باشید. سایر اعداد موجود در این بارکد نیز نشان دهنده کد شرکت، کد محصول و کد کنترل محصول می باشند. این کانسیلر در ۲۰ رنگ مختلف و از رنگ خیلی روشن تا خیلی تیره، روانه بازار شده است. خط چشم کمک میکند تا چشمهای شما زیبایی بیشتری داشته باشند و برای زیباتر شدن چشمها، خط چشم را به مدلهای مختلف میکشند تا عیوبی مانند بیشازاندازه کوچک یا بزرگ بودن چشمها را نیز رفع کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید چشمان درشتی داشته باشید میتوانید با استفاده از مداد چشم سفید برای داخل چشمهایتان چشمهای خود را درشتتر جلوه دهید. برای زیباتر شدن کار، سایه ها را با استفاده از یک محو کن، محو نمایید.

کانسیلر ها را با اسفنج یا انگشت تمیز به صورت ضربه ای محو کنید. اسفنج های آرایشی یا بیوتی بلندرها به شکل بیضی یا مسطح هستند. استفاده از انواع نامرغوب و نامناسب محصولات در طولانی مدت سبب بروز مشکلات رایج و انواع عارضه های پوستی می گردد . البته این دسته افراد می توانند از رنگ های مختلف کمک گرفته و هر کدام برای آن ها مناسب تر بود را به کار برند. از سایه تیره در قسمت بالای پلک و همچنین گوشه خارجی چشم استفاده کنید بعد فید کردن را شروع می کنیم به این صورت که براش را بر روی دو رنگ مختلف سایه چشم به صورت دایره ای می چرخانیم تا رنگ سایه ها به خوبی ترکیب شود و از سایه گوشه خارجی چشم زیر چشم ها می زنیم و کاملا فید می کنیم تا به سایه دلخواه خود برسیم. معرفی کرم پودر نچرال مات ایزادورا محصولی با کیفیت برای ایجاد پوستی زیبا و یکدست .برای داشتن پوستی زیبا و سلامت باید از لوازم ارایشی هایی با کیفیت استفاده کرد تا در کنار زیبایی در حفظ سلامت پوست نیز مؤثر باشند از این رو ،کرم پودر نچرال مات ایزادورا را به شما معرفی می کنیم که با فرمولاسیون خاص خود پوستی زیبا و آرایشی جذاب برایتان ایجاد خواهد کرد.

هدی کتان صاحب برند هدی بیوتی، در رابطه با تولید این پالت گفته است: “هر کسی که مرا میشناسد می داند که من علاقه ی وافری به تاکید بر زیبایی طبیعی دارم. Ø کانسیلر هدی بیوتی overachiever پوشش بسیار بالایی دارد تا جایی که در مقایسه با سایر اصلاح کنندگان می توان گفت، در صورتی که از یک زیر سازی پوست استفاده نمایید به خودی خود بهتر به نظر می رسد خیلی سریع تنظیم و جذب می شود اما در حال کمی خشک است و خطوط ریز زیر چشم من پوشانده نشد اگرکسی دارای دایره های خیلی تیره زیر چشم است و از یافتن اصلاح کننده ای مناسب کاملا چشم پوشی کرده است، من اکیداً توصیه می کنم این مورد را امتحان کنید و باور کنید که ارزش قیمت بالاش رو دارد من که عاشق شدم! هم چنین عصاره چای سبز موجود در آن در رفع تیرگی ها بسیار موثر بوده از پوست از پوست اطراف چشم در برابر تغییر رنگ محافظت می کند. هدی بیوتی همچنین عصاره گل رز با خاصیت تسکیندهندگی و مرطوب کنندگی پوست و همینطور بازتولید سلولی به این محصول اضافه کرد. کانسیلر هدی بیوتی اصل غنی شده از پلیمرهایی است که با پوست ترکیب شده و به شما آرایشی ضدآب و ضدمحوشدگی ارزانی میدارد.

در تهیه این نوع سایه از طبیعی ترین و درجه یک ترین مواد استفاده شده است و همین امر باعث شده طرفداران زیادی به خود بگیرد چون حاوی بافتی کرمی و سبک و نرم و مخملی است ماندگاری طولانی دارد و قابلیت ترکیب با انواع رنگ پوستی را دارا می باشد به گونه ای که با هر نوع رنگ پوستی می توان این نوع سایه را ست کرد. کانسیلر خیلی به کرم پودر شباهت دارد اما از آن ضخیم تر است و می تواند لکه هایی را که کرم پودر نمی تواند پوشش دهد را پنهان کند. وی گفت دولت با تدابیر صحیح واصولی سعی دارد متوسط سن ازدواج دختران را از ۵۰ سال به ۴۵ سال کاهش دهد. شرکت میبلین در سال ۱۹۹۳ تأسیس گردید. لانکوم به عنوان یک شرکت سازنده عطر، با معرفی پنج عطر جهت شرکت در نمایشگاه جهانی بروسل بلژیک شکل گرفت. این کار را پنج تا شش بار در روز انجام دهید. شاید در نگاه اول فکر کنید که زدن سایه کار سختی می باشد و فقط آرایشگرهای حرفه ای می توانند سایه خوبی را در بیاورند ولی این طرز فکر کاملا اشتباه می باشد. نکته بارز این محصول ، اثر ضد چروک و ضدجوش قوی در کنار اثر ضدآفتاب و پوشانندگی فوق العاده بالای آن می باشد.نکته بارز دیگر این محصول تکنولوژی ساخت کرم (Oil in water) می باشد که ساختار بسیار سبک و اکسیژن رسانی به پوست را تضمین می کند.

محصولات آرایشی امروزه به یک بخش بسیار بزرگ و پردرآمد از اقتصاد بسیاری از کشور ها تبدیل شدهاند که این موضوع نشان از پر طرفدار بودن استفاده از این محصولات دارد. این کانسیلر دارای ترکیبات فعال مراقبتی است که از ۶ تناژ رنگی ساخته شده است که هر رنگ پوستی با هر سلیقه ای می تواند از آن استفاده نماید. این سایه یکی از پر فروش ترین سایه ها در دنیا می باشد و محبوبیت آن به گونه ای است که در هر جایی از دنیا طرفداران زیادی داشته است چون هم از لحاظ برند و جنس و اصل بودن مورد تأیید است، و این سه معیار بسیار اهمیت دارد چون اگر سایه اصل نباشد به پلک ها و حتی چشم ها آسیب می زند و حساسیت های چشمی و پلکی را بوجود می آورد. چون سایه چشم در بین محصولات آرایشی بانوان محبوبیت زیادی دارد و استفاده از آن هم تاریخچه طولانی دارد به همین دلیل به قسمت مهمی از صنعت زیبایی تبدیل شده است. این کانسیلر خیلی خوب در ۹ ساعت ماندگار بود و بسیار سبک است و سریع خشک می شود و به زیبایی فید میشود اصلا قابل مقایسه با کانسیلر های دیگر نیست من بسیار راضی هستم و پیشنهاد می کنم.

توجه نمایید که علاوه بر پیشنهاد فروشنده، شما باید سعی کنید که به سراغ محصولاتی بروید که کیفیت فوق العادهای دارند و حساسیتزا نیستند. فروشگاه آنلاین آس و خاص با محصولاتی دارای اصالت و با کیفیت در این فروشگاه محصولاتی نظیر لوازم آرایشی و بهداشتی،محصولات چرمی،عطرو ادکلن،ساعت،بدلیجات و … برای داشتن آرایش کامل و زیبا به این وسیله نیاز دارید و باید آن را در کیف لوازم آرایشی خود داشته باشید. سه رنگ جذاب این محصول آن را برای هر نوع سبک آرایش و سلیقه مناسب نموده و پوششی سبک بر روی پوست شما ایجاد می نماید. کرم پودر هدی بیوتی برای زیرسازی و پوشاندن تمام لک ها و نواقص پوستی مناسب بوده و همچنین حاوی ضدآفتاب با SPF 25 بوده که از پوست شما در برابر تابش آفتاب و اشعههای مضر آفتاب جلوگیری نموده و آسیب های پوستی را کاهش میدهد. کانسیلر مایع هدی بیوتی مدل Overachiever به دلیل اینکه مایع است زیر چشم جمع نمیشود و به خوبی می تواند سیاهی و یا گودی زیر چشم را کاور کند. امروزه نمیشود که شما در میان وسایل و ابزار های یک خانم بگردید و ردپایی از لوازم آرایشی در این ابزار ها پیدا نکنید.

خوب، کاربرد این محصول از مزایایی برخوردار است که در اینجا به آنها خواهیم پرداخت. دیجیکالا به عنوان یکی از قدیمیترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصلبودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاههای معتبر جهان، به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. به طور کلی، امروزه محصولات آرایشی بسیار متنوع و گوناگونی در بازار موجود هستند و همین امر انتخاب آن ها را به یک چالش بزرگ تبدیل کرده است. کرم پودرهای نیکس: کرم پودرهای نیکس با ماندگاری بالا، پوشش زیاد، تنوع رنگی و سبک بودن روی پوست تبدیل به یکی از پرفروش ترین کرم پودرهای جهان شده اند. بافت لوازم آرایشی عموما بیشتر برای تشخیص کرم پودرهای اصل از فیک کاربرد دارد. بافت کرم پودرهای اصل بسیار سبک است، در صورتی که کرم پودرهای تقلبی عموما بافتی چسبنده دارند.

مهم نیست که رنگ یا ته رنگ پوست تان چیست، پودرهای روشن تر باعث از بین رفتن سایه های صورت شده و سایه های ظریف تر و ملایم تری روی صورت به جا می گذارد. نقاط مهم بدن برای اسپری کردن بدن معمولاً سینه، گردن و داخل مچ دست می باشد. برای اینکه مرطوب کننده در سراسر گردن و صورتتان به خوبی پخش شود، از نوک انگشت یا براش کرم پودرتان کمک بگیرید. اگر میخواهید کانسیلر را برای پوشاندن کل صورت استفاده کنید،کانسیلر را روی گردن خود امتحان کنید تا بهترین رنگ را انتخاب کنید. همچنین میشه اونها رو با برنزر یا هایلایتر و کرم مرطوب کننده میکس و استفاده کرد. این رژلب جامد ویولت دارای بافت سبکی است و همچنین با دارا بودن ذرات ریز اکلیلی جلوه ای زیبا را به لب ها می بخشد. این محصولات حاوی اکولاژن و لیفتییگ صورت می باشند. این محصول بعنوان هایلایتر و سایه چشم نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب پیشنهاد می شود از کانسیلر بعد از کرم پودر روی صورت استفاده شود. اگر به دنبال کرم پودری میگردید که تمام این ویژگیها را داشته باشد، ما به شما کرم پودر درما گابرینی را پیشنهاد میکنیم.

این مطلب راجع به یه کانسیلر از برند معروف هدی بیوتیه. پوشش دهی شیمر هدی بیوتی روان و یکدست بوده و سطحی صاف را بر روی پوست شما ایجاد می نماید. همچنین از دیگر ویژگی های این فروشگاه پیشنهادات و توصیه هایی است که با تبلیغ جدیدترین محصولات خود برای کاربران ارائه می دهد. عزیزان این دفعه براتون یک کانسیلر مایع مات هدی بیوتی اوردیم که خیلی با کیفیت و قیمت مناسب هست که بیشتر برای زیر ساز و کانتور کردن و یکدست کردن آرایش استفاده میشه و خیلی هم پرطرفداره همچنین یک گزینه مناسب برای پوشاندن سیاهی زیر چشم ، لک و جوش های صورت است . برند هدی بیوتی دارای انواع کانسیلرها با رنگ بندی متنوع برای پوشش دهی انواع مشکلات پوستی است. بیوتی لاولی بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور، که در زمینه آرایشی و بهداشتی، با گسترهای از محصولات متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر ردهی سنی، برای مشتریان خود «تجربهی لذتبخش یک خرید اینترنتی» را تداعی میکند. فروشگاه اینترنتی نارفیس ، مجموعه ای کامل از برندهای آرایشی و بهداشتی ایرانی و خارجی را فراهم آورده است تا نیازهای شما برای یک محصول عالی و با کیفیت را برآورده نماید.

فروشگاه بیوتی کویین با مدیریت خانم چناری یکی از بهترین فروشگاههای فعال در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی با برندهای معتبر دنیا است، که در شهر قزوین و کرمانشاه فعالیت میکند. با شاین بدن هدی بیوتی در هر مجلسی همانند الماس بدرخشید. بررسی کانسیلر هدی بیوتی مدل overachiever: سلام دوستان عزیز. فروشگاه اینترنتی میکاپ شینهوا برای پاسخ به مشکلات و سوالات زیبایی شما همراهان عزیز، بستر شبکه اجتماعی و مجله اینترنتی میکاپ شینهوا را فراهم آورده، تا شما دوستان بتوانید مشکلات و نیاز های آرایشی و میکاپ خود را رفع کنید. فروشگاه لوازم آرایشی میکاپ شینهوا، مجموعه ی کاملی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی در سراسر دنیا را برای شما عزیزان فراهم آورده تا نیاز یکایک شما دوستان برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی مطمعن را برآورده نماید. از این رو ما در فروشگاه اینترنتی ایست کازمتیک تلاش کردیم که به هموطنان عزیزمان در ایران محصولات آرایشی و بهداشتی اصل با برترین برندهای آرایشی دنیا مانند مک، سفورا، استی لادر، نارس، بابی براون، هربالایف، ایورش، اوریفلیم و…

به عنوان مثال لیبل به کار رفته در کرم پودرهای استی لادر اصل زرد رنگ است. بهترین کرم پودرهای کرمی به دلیل داشتن پایه روغنی یک انتخاب خوب برای پوست های خشک هستند. این پالت سایه شامل ۱۸ رنگ می باشد که این ۱۸ رنگ شامل سه طیف رنگی است که ۱۱ رنگ مات و ۴ رنگ درخشان مرواریدی و ۳ رنگ کرمی دارد. خرید کرم پودر کلارنس و استفاده حرفه از آن موجب حفظ نمای طبیعی چهره و پوست می گردد. اطلاعات خودتان را در رابطه با کانسیلر و روش استفاده از آن افزایش دهید و با استفاده از این نکات، آرایش بهتر و جذاب تری داشته باشید. ولی خب اگه زیادهم اهل آرایش نباشید باز این برند اونقدری مطرح هست که حداقل یکبار دیده باشید که دوستاتون یا فامیلاتون محصولات این برند رو توی کیفشون و یا میز آرایششون قرار دادند. هر مدل برند بورژوا ویژگیهایی دارد که قابل توجه مخاطبان خودش هست.

رنگهای سایه نود هدی بیوتی قابل استفاده به تنهایی و ترکیبی هستند و در هر صورت زیبایی خاص خود را دارند. علاوه بر این کانسیلر هدی بیوتی ماندگاری بالایی دارد و نیازی به تجدید کردن آن نخواهید داشت. یکی دیگر از روشهای پیشگیری ایجاد جوش سرسیاه پاک کردن پوست با صابون یا شیر پاک کن قبل از خواب است با این کار به پوست خود اجازه می دهید در طول شب استراحت کند و روزنه های پوست نفش بکشند. استفاده از صابون و پاک کننده ملایم نیز در پیشگیری از ایجاد این دانه ها موثر است ؛ مخصوصا در افرادی که مستعد آکنه هستند زیرا باعث حذف سلولهای مرده از روی پوست میشود. تمامی محصولات اعم از انواع کرم پودر، پرایمر، کانسیلر، پنکک، رژگونه، سایه چشم، خط چشم، ریمل، مداد چشم، مداد ابرو، سایه ابرو، رژلب جامد و مایع، فیکساتور، پاککننده آرایش، شامپو، نرم کننده، ماسک و سرم مو، کرم مرطوب کننده دست و صورت، مسواک، خمیر دندان، دئودورانت و غیره با تضمین قیمت، گارانتی کیفیت و ضمانت بازگشت عرضه میشوند.

این کانسیلر بافتی نرم و سبک دارد که زیر چشم را که پوستی نازک تر و حساس تر دارد را آزار نمیدهد. این کرم خاصیت ضد التهابی داره و اگر پوست از قبل دچار آفتاب سوختگی شده باشه می تونه موجب مداوای پوست بشه. ظرافت، نوع فونت به کار رفته و کیفیت فونت ها در تشخیص اصل بودن محصولات به شدت موثر می باشد. پوست خیار نیز در رفع این دانه ها موثر است گذاشتن پوست خیار به مدت ۲۵ دقیقه بر روی پوست علاوه بر درمان این دانه ها منجر به کمرنگ شدن لکههای پوستی ناشی از آکنه نیز میشود. نکته: البته موقع انتخاب رنگش حواستون باشه که این کانسیلر زمانی که خشک و مات میشه یکمی اکسید(تیره) میشه. نقاط و ضعف و قوتش چیه و خریدش پیشنهاد میشه یا نه؟ اگر می خواهید پوستتان را تا ۸ ساعت در همان حالت نگه دارید و احتیاجی به تمدید آرایش نداشته باشید فروشگاه زنونه استفاده از این کرم را به شما پیشنهاد می نماید. اگر به دنبال یک محصول آرایش پوستی قوی و مناسب ساعت های طولانی شرکت در میهمانی و …

ماندگاری بالا، پوشش دهی خوب و کنترل چربی از ویژگی های مشترک همه کرم پودرهای پوست چرب است اما اینکه کدامیک از آنها می توانند این ویژگی ها را بهتر نمایان کند، بستگی به سازگاری آن با پوست شما دارد. دارای رایحه ای خوشبو و ملایم می باشد.با استفاده از شیمر هدی بیوتی میتوانید هر ناحیه از بدن و صورت خود را برنزه کنید. کانسیلر مایع هدی بیوتی با پوشش دهی عالی موجب پوشش تمام لک ها و مشکلات پوشتی شده و ماندگاری بسیار بالایی خواهد داشت. استفاده نامناسب و بیش از حد از محصولات آرایشی بیکیفیت چه مشکلاتی برای ما خواهند داشت؟ مداد چشم پودری : معمولا دارای نوک سفتی هستند و با استفاده از آن ، پلک هایی طبیعی و صاف خواهید داشت. این محصولات در ظاهر تفاوت چندانی با نمونه اصل آن ها ندارند و اصولا تشخیص آنها برایتان کاری غیرممکن یا بسیار دشوار خواهد بود که همین امر سبب اشتباه خریداران می شود و ضرر مالی و اعتباری برای شمای فروشنده لوازم آرایش تک یا آنلاین شاپ های آرایشی به همراه خواهد داشت. به دلیل کیفیت بالا و سازگاری لوازم آرایش آن با هر نوع پوستی است که جای خود را در میان طرفداران باز کرده است.

این موضوع نشان از محبوبیت این برند در میان مردم دارد. سعی کنید که به سراغ لوازم آرایشی بروید که پایه و بیس گیاهی دارند و از عصاره گیاهی تولید شدهاند؛ این محصولات در ریسک بسیار کمتری برای حساسیت و بروز مشکلات پوستی دارند. محصولی ۱۵۰ میلی لیتری که در فرمولاسیون گیاهی آن از عصاره گیاه زالزالک استفاده شده و به دلیل آنگه آنتی اکسیدان دارد، برای محفاظتاز درخشندگی مو مفید می باشد. عاری از مواد شیمیایی و حساسیت زا می باشد. از دیگر خاصیت های این کرم این است که فاقد هر گونه اسانس و بو است بنابراین برای افرادی که دارای حساسیت های پوستی هستند بسیار مناسب است چون با نفوذ در منافذ پوستی باعث ایجاد قرمزی در افراد با پوست های حساس نمیشود. اما در نمونه های تقلبی این حالت مشاهده نمیشود. با وجود روغنهای به کار رفته در ترکیب این محصول که موجب رفع خشکی پوست میشوند منجر به جوش زدن نمیشود. این نوع از محصولات، گاهی حاوی بافت سنگین هستند. سرم آبرسان الارو حاوی ماده ای شبه بوتاکس بوده و با آبرسانی به پوست، خطوط و چین و چروک های سطحی پوست به خصوص چروک های دور چشم و پیشانی را از بین برده و کلاژن سازی پوست را افزایش می دهد.

همچنین این محصولات دارای گارانتی مرغوبیت هستند که نشان دهنده کیفیت محصول می باشد. همچنین یک کرم سبکه که موجب تنفس پوست میشه و ماندگاری طولانی مدتی داره. در صورت استفاده از کرم پودری که مخصوص پوست چرب نباشد، منافذ بسته شده و پس از مدتی شاهد جوش و آکنه بر روی پوست خود خواهید بود. همچنین کرم پودر فلورمار مات ماندگاری طولانی مدتی در طول روز دارد . با انوع پوست سازگار است پس لازم نیست نگران باشید چون به خوبی با پوست ترکیب میشود همچنین دارای کیفیت بسیار عالی ایپلیکاتور و سهولت . درمان خانگی دیگر برای از بین بردن جوش های سرسیاه استفاده از ترکیب زیر است کافیست دانههای آسیاب شده شنبلیله را با مقداری آب مخلوط کنید تا خمیری شود سپس هر شب به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید و بعد با آب گرم بشویید. آیا میتوان کرم پودر را با کانسیلر ترکیب کرد؟ بعد از استفاده از این محصول احساس طراوت و شادابی خواهید کرد.

روشهای ذکر شده برای درمان جوش های سرسیاه موثر هستند اگر به هردلیل از این شیوه ها استفاده نمی کنید می توانید از مخلوط بادام پودر شده با کمی آب و گلاب برای این منظور استفاده کنید و روی لکهها به مدت چند دقیقه قرار دهید و بعد با آب ولرم بشویید. را می توانید مشاهده کنید. حجم و تنوع برندها و محصولات اینقدر زیاد است که اصولا در گوگل هم به سختی می شود نمونه های راهنما برای تشخیص اجناس تقلبی از اصل را پیدا کرد. فروشگاه اینترنتی لیلیوم لیدی با ارائه مشاوره رایگان در زمینه های مختلف ( خرید لوازم آرایشی ، انتخاب لوازم آرایشی مناسب نوع پوست و مو و… ) قصد و نیت در برطرف نمودن ابهامات موجود در ذهن شما را داشته تا شما بتوانید در رسیدن به هدف خود بهترین ها را انتخاب کنید. شرکت کرم پودر فلورمار در نظر دارد با تولید کرم پودر های مختلف تحول عظیمی در بازار تولید انواع کرم پودر های تولیدی این شرکت ایجاد نماید. سیاست توسعه و گسترش دستهبندی کالاهای زدشاپ بر اساس تحقیق، سنجش و امتیاز محصولات از نظر کیفیت، کارایی، رضایت مصرفکننده، اعتبار و گارانتی برند میباشد. با وجود ایرانی بودن وتصوری که از برند های آرایشی ایرانی وجود دارد، برند مای توانسته است به خوبی رضایت مشتریان را جلب کند.

برای جای زخمی که ته رنگهای بنفش یا آبی دارد، از یک اصلاح کننده زرد استفاده کنید. تعداد زیادی از گیاهان، میوه ها و مواد مغذی در کاهش حفره های بزرگ شده تاثیر دارد، اگر چه تعدادی از محصولات آرایشی موجود در بازار ،تحت عنوان رفع کننده این مشکل وجود دارد، شما نمی توانید این مشکل را به تنهایی از پوست خود حذف کنید برخی از داروهای خانگی که می توانند سطح منافذ باز را به حداقل برسانند، عملکرد برخی از داروها را آسان می کنند. انواع محصولات هدی بیوتی از جمله کانسیلر با ویژگی های متنوع را می توانید در فروشگاه پیراکده سفارش دهید. کانسیلر مایع هدی بیوتی به دلیل داشتن سه طیف رنگی مناسب و خاصیت پوشانندگی بالا، محصول بسیار مناسبی است. با خرید این محصول شگفت انگیز در واقع شما ۳ محصول دیگر را هم خریده اید.زیرا جایگزین پرایمر و ضد آفتاب هم هست.همچنین خاصیت آبرسانی و ضد لک دارد. یکی دیگر از ویژگی های دوست داشتنی کانسیلر هدی بیوتی خاصیت آبرسانی آن است که به لطافت و سلامت هرچه بیشتر پوست نازک و حساس اطراف چشم کمک میکند. برند هدی بیوتی از جمله برندهای پرطرفدار در عرصه محصولات آرایشی می باشد که با کیفیت بالا توانسته محبوبیت بین ظیری در میان بانوان کسب نماید.

ویتامین های نظیر C ،E ,B5 همگی برای پوست بسیار مفید هستند چرا که اثر خستگی از روی پوست را برطرف کرده و به مرور شفافیت پوست را افزایش می دهند. با این حال ، محصولات ضد آفتاب با وجود نیاز به پوست های تیره همیشه دوستدار نیستند. از دیگر خدماتی که این سایت برای شما مشتری خوش سلیقه در نظر گرفته، مدیریت هزینه ارسال محصولات می باشد. این محصول دارای عصاره جریکو رز است که منجر به نرم کنندگی و آرام بخشی آن می شود. کرم پودر کلارنسبا دارا بودن بافتی نرم و سبک جهت ایجاد ظاهری طبیعیمات ویکدست برای پوست طراحی شده است.این کرم پودر دارای ماندگاری ۱۸ ساعته بوده و با عواملی مانند گرمارطوبت و فعالیت روزانه ماسیده نشده و از بین نمی رود.این کرم پودرهر گونه نواقص پوست را کاملا پوشانده و ظاهری طبیعی و با طراوت به چهره شما می بخشد. بارکدها اطلاعات بسیاری در مورد محصول در اختیار شما قرار می دهند . ۲ الی ۳ رقم اول موجود در بارکدها نشان دهنده کشور سازنده و یا مبدا محصول می باشد.

با بررسی دقیق این بارکدها در می یابید که این محصول از کشور مورد نظر است یا خیر ؟ آیا استفاده از مداد چشم ضدآب به چشم ها آسیب می رساند؟ نکته دیگری که شما ممکن است آن را در زمینه استفاده از محصولات آرایشی ندانید این است که کانسیلرها همیشه باید روشنتر از کرم پودر شما باشند تا بتوانند نقاط تیره پوست شما را روشن تر کنند به همین دلیل شما باید سعی کنید که از کانسیلر هایی استفاده کنید که روشنتر از کرم پودر شما هستند. اما افراد با پوست چرب در صورت استفاده از کرم پودر باید از نوع بدون چربی و مات آن استفاده کنند تا درخشش مضاعفی به پوستشان داده نشود. این سایت بدون هیچ پرسش و دلیلی کالا را تعویض و یا پس می گیرد. فینیش این کرم پودر مات، نچرال و طبیعی می باشد. از آنجایی که تنوع محصولات آبرسان در بازار محصولات آرایشی بسیار بالا است، این احتمال وجود دارد که هنگام خرید سردرگم شوید. این برند از محبوبترین و به نوعی لاکچریترین برندهای موجود در فرانسه است که با توجه به تنوع محصولاتش از محبوبیت بالایی میان مشتریان لوازم آرایشی برخوردار است.

البته این مدت زمان به شرطی معتبر است که از محصول آرایشی به درستی و در شرایط مناسب استفاده کنید. قطعا شما به عنوان فروشنده لوازم آرایشی که اصلی ترین هدفتان ، جلب اعتماد مشتری و فروش محصولات با کیفیتی است که رضایت مشتری را به همراه داشته باشد ، باید بین محصولات آرایشی بهداشتی اورجینال ، های کپی ( کپی درجه ۱) و فیک درجه ۲ و ۳ تفاوت قائل شوید و انتخاب درستی در صرف هزینه ها و اعلام اطلاعات محصولات به مشتریانتان بکنید. در صورتی که امکان بررسی کیفیت محصول وجود دارد ، از نظر کیفیتی نیز آن را بررسی کنید . فرم صورت را در زدن رژگونه در نظر بگیرید. خط چشم بکشید: اگر فرم چشمان شما طوری است که با خط چشم زیباتر میشود میتوانید از آن استفاده کنید اما دقت کنید که خط چشم را نازک و تنها روی پلک بالا بکشید در غیر این صورت ظاهر شما نامناسب خواهد شد. به طوری که گاهی شناسایی و تشخیص اصل یا تقلبی بودن آنها دشوار است . کانسیلر ها را با توجه به خشکی یا درصد چربی پوست صورت خود انتخاب کنید. فروشگاه پیراکده برای جلب رضایت و رفاه حال مشتریان خود انواع محصولات این برند پرطرفدار را با قیمت مناسب و کیفیت عالی جهت سفارش در دسترس شما عزیزان قرار داده است.

ما متعهد به رضایت ۱۰۰ درصدی شما هستیم. این کار فقط ۱ دقیقه وقت شما را می گیرد اما برای ما به اندازه یک دنیا ارزش دارد . درب محصولات آرایشی به خوبی روی بدنه یا پوکه لوازم آرایشی قرار می گیرد. کانسیلر یک ترکیبی فشرده با غلظت بالا است که برای پوشش دادن عیوب و نواقص پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. او بعضا پست های فلسفی و مفهومی و اینستانوشته های مفهومی را نیز به اشتراک می گذارد تا همواره صفحه اش برای مخاطبان جذاب باشد. مطالعه این پست به شما در انتخاب بهترین رژگونه برای استفاده در آرایش صورت کمک می کند. تفاوت فونت، حروف سایهدارِ نمونه تقلبی و سایر تفاوتها را در این پست ببینید. در این مقاله بطور کامل و کاربردی روشهای حرفهای و راز و رمزهای آن بیان شده است. به همین دلیل بهتر است که در زمینه استفاده از محصولات آرایشی رازهایی را بدانید تا بتوانید با استفاده از این راز ها زیبای زیادی را به صورت خودتان هدیه دهید. آب معدنی چشمههای شهر ویشی سرشار از کلسیم، منیزیم و هفده نوع نمک معدنی است که خاصیت ضد التهابی، ترمیم و بازسازی سلول های پوست و محافظت از پوست را داراست و به همین دلیل است که محصولات این برند طرفداران زیادی دارد.

خطچشم ماژیکی دوسه با نوک مستحکم و ظریف خود خطی صاف و ظریف را ایجاد نموده و بدلیل خاصیت ضدآب خود از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار می باشد که برای آرایش در مدت زمان طولانی بسیار مناسب می باشد. زد شاپ با رسالت ایجاد سهولت، آرامش و انتخاب سریع و صحیح در خرید و به منظور ارائه معتبرترین برندها و بهترین محصولات در راستای افزایش سطح کیفی خانواده های ایرانی شروع به فعالیت نموده است. در صورتی که در نمونه های تقلبی این محصول لیبل نصب شده سفید رنگ می باشد. نوع متریال به کار رفته در تولید و ساخت مخزن های نگهدارنده لوازم آرایشی از دیگر مواردی است که در شناسایی اصل و یا فیک بودن آن ها به شما کمک می کند. شما هنگام خرید کرم پودر درماکول با چه مواردی مواجه شدهاید؟ از چه ترفندهایی برای تشخیص کرم پودر درماکول اصل استفاده کردهاید؟ شما برای تشخیص کرم پودر درماکول اصل چه پیشنهادی دارید؟ اما واقعا کانسیلر چه کاربردی دارد؟

این محصول همانقدر که کاربرد دارد میتواند آسیبهای جدی به پوست برساند. این تخفیفات و قیمت ممکن است برای زمان کوتاهی باشد پس در صورت تمایل سریع تر نسبت به خرید و ثبت سفارش اقدام کنید. محصولات برند Huda Beauty به دلیل کیفیت بی نظیرش در مدت زمان کوتاهی در جهان همه گیر شد. قبل از همه آرایش ها ابتدا آرایش چشم ها و سایه را انجام دهید. برای پاک کردن این محصول آرایشی، میتوانید از یک آرایش چشم پاک کن دوفازی و یا میسلار واتر شون به صورت ضربهای (ضربههای آرام) استفاده کنید. قبل از استفاده و اعمال کانسیلر بر روی پوست صورت خود، کارهای مرطوب کردن پوست خود را انجام دهید و بعد از کرم پودرتان استفاده کنید. «مکس فکتور» در سال ۱۸۷۲ در شهری از روسیه که امروز متعلق به هلند است به دنیا آمد تا معنی زرق و برق را با محصولات آرایشی و بهداشتی خود، تا چندین دهه به دنیا نشان دهد. امروز قصد داریم بهترین های این حوزه را معرفی کنیم تا با کیفیت هر کدام و تاثیرگذاری متفاوتی که دارند آشنا شوید. قیمت هر سکه طلا امروز دربازار با ۶۰ میلیون تومان کاهش به یک میلیارد و چهل میلیون تومان رسید.

پیمایش به بالا