بهترین مارک کرم پودر چیست

کانسیلر جدا از اینکه برای محو جوش و لکه های پوستی می باشد برای تیرگی زیر چشم بسیار مناسب است. برای استفاده از این خط چشم باید دقت و تمرین بیشتری داشت. بعد از استفاده از کرم پودر روی پوست خود، باید حتماً همهی جوشها، لکهها (در صورت وجود) را با استفاده از کانسیلر پوشش دهید. در کنار همه این مزایا، بافت طبیعی و مخملی که با استفاده از این محصول بر روی پوست شما به وجود خواهد آمد، یکی از مهمترین دلایلی است که شما باید برای یکبار هم که شده از این کرم پودر برای آرایش خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که همه کرم پودرهای تولید شده توسط برند لوناسی دارای خاصیت ضدآفتاب بودن هستند و شما بسته به رنگ مورد علاقه خود می توانید این کرم پودر که رنگ بژ دارد یا یکی دیگر از این محصولات را برای آرایش خود انتخاب کنید. وجود ویتامین E و رنگ دانههای طبیعی با خاصیت آبرسانی و پوشانندگی بالا از ویژگیهای خاص این کرم پودر است. به خاطر وجود فرمولاسیون میکروفلکس ماندگاری بلند مدتی روی پوست داشته و حاوی ضد آفتابSpf19 است.

این کرم سرم، قوام دهنده پوست بوده و به دلیل فرمولاسیون گیاهی، باعث رطوبت رسانی به لایه ها و منافذ پوست شده و مقاومت پوست را افزایش می دهد. کرم پودر مایع آرت دکو: افرادی که پوستهای خشک دارند باید از کرم پودرهای مایع بهره بگیرند و به همین دلیل کرم پودر مایع آرت دکو میتواند انتخاب مناسبی باشد. پودر سوپر استی میبلین، با قدرت پوشانندگی بالا و ماندگاری طولانی برای افرادی که از کرم پودر بصورت مداوم و روزانه استفاده میکنند محصولی کارآمد و بسیار مناسب بشمار می آید. اکثر کرم های ۲۴ ساعته به صورت پودری و یا کرم های سنگین تولید میشوند که استفاده طولانی مدت از این محصولات سبب آسیب رساندن به پوست میشود.کرم پودر سوپر استی میبلین ۲۴ ساعته با بافت بسیار ساده و سبک می تواند ۲۴ ساعت بر روی پوست شما باقی بماند و با این کرمپودر یک روز تمام را با پوششی حرفه ای سپری کنید. اولین ویژگی این محصول پوشانندگی بالای آن میباشد که پوششی بی نقص ایجاد میکند. همچنین بافت سبک آن به راحتی بر روی پوست می نشیند و پوشانندگی بی نظیری برای پوست ایجاد می کند. اگر کرم پودری از برند میبلین توجه شما را به خود جلب کرد، اولین قدم برای تشخیص کرم پودر اصل مبلین این است که ظاهر آن را به خوبی بررسی کنید.

اما با استفاده از فرمژه، می توانید ظاهر طبیعی فوق العاده به مزه های خود بدهید. نماینده رسمی اوریفلیم در اصفهان ، کارشناسی است که با داشتن اطلاعات کامل از محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم، به فروش محصولات می پردازد. مدیاژ تنها یک سایت فروش لوازمآرایشی نیست، مدیاژ یک ابزار است برای خانمها و آقایانی که قصد خرید محصولاتی عالی و اصلی را دارند و میخواهند درباره چیزی که میخرند اطلاعات کامل و واقعی داشته باشند. به این ترتیب، آنها قرار گذاشتند تا محصولاتی تولید کنند که پاسخگوی نیازهای حرفهای آنها باشد و امروزه، برند MAC آمیزه ای از فرهنگ، زیبایی و مد را ارائه کرده است. تمامی محصولات چارم کالر سازگار با پوست و ضد حساسیت بوده و شما با اطمینان خاطر میتوانید از آنها بر روی پوست استفاده کرده و بر جذابیت و زیبایی خود بیفزایید. شرکت های زیادی در حوزهی آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند اما بدلیل حساسیت استفاده از کرم پودر ما در اینجا برندهای معتبر را معرفی میکنیم این برندها عبارت اند از: اوریفلیم، مک، لورال، ایوروشه، میبلین، لانکوم، دوبرا، مارال، استی لادر. برند مای امروزه یکی از موفقترین و پرفروشترین برندهای خاورمیانه است.محصولات مای زیر نظر شرکت آلمانی Kahl&CO تولید میشوند. شرکت آلمانی اسنس نیز یکی دیگر از مدعیان قدرتمند در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در دنیا به حساب میآید.

شرکت میبلین اولین بار در سال ۱۹۹۶ کار خود را با تولید ریمل آغاز کرد اما اکنون یکی از بهترین برندهای لوازم آرایش در آمریکاست. بنا به توصیه پزشکان پوست همه ما حداقل یک بار به سراغشان رفتهایم، چون در حالت عادی هر فردی مجاز است تنها ۱۰ دقیقه بدون اثر SPF زیر نور آفتاب باشد و پس از آن اشعه های مضر شروع به آسیب رساندن به پوست میکنند. این کرم پودر بار SPF %18 ضد چروک و فاقد چربی است و حتی قابلیت لیفت پوست صورت را دارد. کشیدن خط چشم با این وسیله آرایشی بسیار ساده بوده و حتی افراد مبتدی به راحتی میتوانند خط صاف و حرفه ای بر روی چشم خود بکشند و از آرایش خود لذت ببرند. آرایش ساده حالتی چشمگیر دارد و هدف آن ایجاد نوعی زیبایی فانتزی و نه چندان غیر واقعی در چهره است. نکاتی مهم در آرایش و میکاپ لایت به نوعی از آرایش چهره اطلاق می شود که در آن از طرحی ساده به همراه رنگ های روشن و ملایم، حداکثر سه ترکیب رنگ واضح ، استفاده می شود به نحوی که حالت طبیعی صورت حفظ شود و فقط زیباتر و درخشان تر جلوه کند. یک سایه طبیعی و درخشان را رو پلک چشم خود بزنید و یک سایه اندکی تیرهتر را برای ملایم کردن خط روی پلک و چینهای موجود استفاده کنید.

این شرکت توسط دکتر نصرالله اخوی با بیش از سه دهه سابقه درخشان در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی تاسیس شده و با نام تجاری سی گل فعالیت خود را آغاز کرده همچنین موسس این شرکت به عنوان متخصص بین المللی با برندهای معروف آرایشی مانند ویشی، لانکوم و لورآل همکاری داشته و در نهایت تجربیات چندین ساله خود را با نام های تجاری سی گل، پریم، فریس و فارمد در لابراتوار اخوی تولید و معرفی کرده است. این شرکت توسط فرانک توسکان و فرانک آنجلو در تورنتو تاسیس شد. شما هم میتوانید مشاور شرکت اوریفلیم شوید و صاحب شغلی با مزایای قابل توجه باشید. نکته مهم و قابل توجه این است که آرایش در زیر نور مصنوعی و طبیعی متفاوت جلوه می کند، به همین خاطر همیشه زیر نوری مشابه به نور جایی که می خواهید بروید آرایش کنید. همیشه گفته میشود برای خرید لوازم آرایش، اگر مقدار بیشتری هزینه کنید پشیمان نخواهید شد! رژگونه هلویی از آن دسته رژگونه هاس است که کاربرد بسیاری در آرایشگاه برای آرایش عروس دارد. ابزار آرایش مو از جمله برس، حالت دهنده، تقویت کننده های مو و انواع سشوار پرقدرت مارک دار جزو لوازمی هستند که علاوه بر مراقبت از موها تا حد زیادی خانم ها را از رفتن به آرایشگاه بی نیاز می کنند.

ست لوازم آرایش جزو لوازمی است که خرید و داشتن آنها همیشه برای خانم ها جذاب بوده و هست. پوست چرب: افراد دارای پوست چرب همیشه احساس چربی و درخشش روی پوست خود دارند. این محصول فاقد چربی است و بر پایه ترکیبات آب تولیدشده ازاینرو برای افرادی که دچار آکنه هستند نیز قابلاستفاده است. • گیاهانی که در تهیه محصولات اوریف لیم استفاده شده اند در خاک سوئد رشد یافته اند و از آنجا که این گیاهان به دلیل آب و هوای خاص این کشور باید دوران طولانی سرما و تاریکی را پشت سر بگذارند لذا منابع غنی از ویتامین ها و اسیدهای مفید هستند که نقش بسزایی در سلامت پوست و موی ما ایفا میکنند. ۵. محصولات این برند معتبر با هدف ارائه بهترین لوازم آرایشی بهداشتی برای زنان و مردان در حال حاضر در ۱۳۰ کشور و ۵ قاره دنیا وجود دارند. بدلیل وجود ویتامین C پوست را تقویت کرده و به آن انرژی می بخشد. علت بی همتا بودن عطرهای اوریفلیم :بدلیل تلاش در مراکز تخصصی اوریفلیم به مدت نیم قرن،و دانستن اینکه افراد چه عطرهایی را دوست دارند و در یک رایحه چه چیزی را خواستارند.به همین خاطر در هر گوشه دنیا،عطرهای اوریفلیم به انسانها حس قدرت و اعتماد بنفس میدهد.

از مزایای خرید محصولات اوریفلیم از نمایندگی، اصل بودن کالا است که موجب افزایش اعتماد مشتریان می گردد. محصولات زیبایی حس اعتماد به نفس را در افراد بالا می برد و موجب می شود که آنها در تمام مدت حضور در اجتماع احساس زیبایی و جذاب بودن داشته باشند. لوازم آرایش لب : لقب جذاب ترین ابزار آرایشی هم به لوازم آرایش لب ها تعلق دارد. سلام.من حدود۴ماه پیش جای زخم بالای لبمو لیزر فرکشنال کردم که یه خراش قدیمی ناچیز بودکه .بعدش باردار شدم و نتونستم مراحل بعدی رو دنبال کنم.الآن فرم لبم کاملا به هم ریخته در حدی که انگار لب شکریم! شما می توانید به آسانی با آرایش یک جای زخم را مخفی کنید. بافت کرمی این محصول به آسانی بر روی پوست حرکت نموده و درعین صاف و یکدست نمودن پوست؛ درخشش کاذب و ناخاسته روی پوست را کنترل و یک نمای نهایی مات را که در تمام کل روز ماندگاری دارد نمایان میسازد. همچنین با زدن کمی رژگونه تیره و مات در ناحیه چانه میتوانید کاری کنید که صورت شــــما کوتاهتر به نظر بیاید، البته یادتان نرود که از همان رژگونه برای روی گونه خود استفاده کنید و تنها رنگ آن را کمی ملایمتر کنید.

اگه می خوای در کنار خرید لوازم آرایش این کرم رو تهیه کنی ولی نمی دونی بهترین کرم ضد آفتاب از چه مارکیه و اسمش چیه این مطلب رو بخون تا تو رو با ۱۰ برند که بهترین کرم ضد آفتاب هستند و پوست رو از هر گونه آسیبی محافظت می کنند آشنا کنم. اگه پوستتون مستعد جوشه، اینو بدونید که این محصول اصلا باعث جوش نمیشه. تونر ویتامین C سی گل: مناسب پوست های مستعد اکنه، مختلط و یا چرب بوده و باعث تنظیم PH پوست می شود و در ترکیبات خود آلفا هیدروکسی اسید، سالیسیلیک اسید داشته و عصاره گیاهانی مانند بابونه، آلوورا، هامامیلیس هم دارد. پرایمرمای ، پوست صورت را در تمام روز سرزنده نگه می دارد و جلوه ای مات روی صورت دارد و منافذ باز و درشت را پوشش می دهد تا پوست شما یکدست جلوه دهد.حاوی ویتامین D,B,E,A و خاصیت آنتی اکسیدان از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و هیالورونیک اسید دارد که ماده ای ضدچروک و جوانساز پوست است .پرایمر مای بافت سبک و ابریشمی دارد سبب ماندگاری کرم پودر می گردد . کرم پودر مات میبلین مدل Fit Me، بسیار سبک بوده و پوشش یکدستی روی پوست ایجاد می کند.

کرم پودر مات Fit Me میبلین شماره ۱۳۰ انتخاب مناسب برای پوست های نرمال تا چرب است که علاوه بر پوشش دهی مناسب پوست، آن را آبرسانی می کند. کرم پودر فیت می میبلین Maybelline Fit Me Foundation وضعیت: نا موجود. کرم پودر لانکوم ۲۴ ساعته (lancome teint ldole wear foundation 24 h) مقرون به صرفه است چون برای تمام پوست ها و اکثر سنین مورد استفاده قرار می گیرد. فونداسیون Stila Stay All Day Foundation & Concealer یه محصول دوکاره فوق العادس که علاوه بر فونداسیون کانسیلر خیلی خوبی هم هست! یکی از مهمترین اونها کرم پودر هستش که میشه گفت یه جورایی پایه و اساس آرایشه. یکی از مشخصههای اصلی این کرم پودر داشتن SPF با درصد ۱۸ است که پوست ما را در برابر اشعهی مضر UV حفظ میکند و از آلودگیهای محیطی جلوگیری بهعمل میآورد. نماینده رسمی اوریفلیم در جهت انتخاب محصولاتی مرغوب و با کیفیت به مشتریان و متقاضیان، اطلاعات کافی و لازم را ارائه می دهد. اگر از محصولاتی که حالت استیکی دارند استفاده کنید تسلط بهتری در کانتورینگ صورت خواهید داشت. بافت مخملی کرمی و بسیار سبک که به راحتی با پوست ترکیب می شود و حالت نهایی مات و نرمی را به جا می گذارد.

از قابلیت های این موس می توان به ماندگاری و پوشش بالا اشاره کرد و می توان اثر مات کنندگی آن را با پودر فشرده مقایسه کرد بنابراین وقتی زمان کافی برای آرایش کردن ندارید این محصول به داد شما می رسد چرا که به سرعت پخش شده و چون میزان چربی خیلی کمی دارد می توانید قسمت پنکیک را از مراحل آرایشتان حذف کنید. یکی از انواع محصولات اوریفلیم، شامل محصولات آرایشی است که می توان به شانه مژه و ابرو، قلم موی پودر، براش پودر در دار، موچین، مداد لب، کانسیلر، ریمل ضد آب، پاک کننده آرایش چشم و پرایمر سایه چشم اشاره نمود. از محصولات آن می توان انواع کرم پودر، رژگونه، پنکک، ریمل حجم دهنده اینلی، سایه چشم، خط چشم، رژ لب اینلی، لاک و … پرکاربرد ترین نوع رژگونه، نوع پودری آن است. محصولات بهداشتی این برند با کیفیت بالا و سازگار با پوست انسان ساخته شده و مخصوص هر سه نوع پوست خشک، نرمال و چرب محصولات متنوعی داشته که مورد تایید پزشکان می باشد.

لازم می باشد برای داشتن یک آرایش حرفه ای و زیبا، از برس مخصوص به هر محصول جداگانه تهیه کرده و استفاده کنید. یک برس سایه صاف بردارید و از آن استفاده کنید تا تمام سطح پلک فوقانی را با سایه سفید بپوشانید و این سایه را به پلک پایین مانند تصویر نشان دهید. احتمالاً برای شما هم این سوال پیش آمده که کدام نوع کرم پودر بهترین از بقیه است، قبل از پاسخ دادن به این سوال باید این نکته را گوشزد کنم که بهترین کرم پودر آن کرم پودری است که علاوه بر پوشاندن جای زخم، جوش، چین و چروک و لک های صورت، یک سطح صاف و یکدست روی پوست ایجاد کند. خطوط بینی را نیز روی سطح خود بینی پخش کرده و محو کنید. زیرا ترکیب و محو کردن آن راحت تر هست. پوستم سفیده چون رنگ بندی خوبی داره به پوستم خیلی طبیعی هست و مهم تر اینکه رنگش تناژ بژ نداره چون من نمی پسندم. زیرا کرمپودر comfort ایوروشه تنها دو رنگ دارد یکی بژ یا شنی ماسه ای و دیگری رز یا هلویی که هر کدام در چهار درجه ۱۰۰ تا ۵۰۰ تیره میشوند. کرم اکتی پور جزء بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی دانست، که مناسب به صورت بی رنگ یا با رنگ های بژ روشن برای پوست های روشن و گندمگون و رنگ بژ تیره برای پوست های گندمگون، سبزه و تیره قابل استفاده هست.

• اوریف لیم بخش قابل توجهی از درآمد خود را صرف امور خیریه و بشر دوستانه میکند و حامی و عضو فعال بنیاد کودکان جهان میباشد. همچنین کانسیلر Instant Anti-Age میبلین، همانند مدل Instant Age Rewind دارای فرمولاسیون فعال هلوکسیل بوده که به تدریج و به مرور زمان سبب از بین رفتن لکهها و خطوط اطراف چشم میشود. این کارآفرین فرانسوی، شرکتی را برپا کرد که در ۹۰ کشور دنیا نمایندگی فعال دارد و بیش از ۱۲ هزار نفر به صورت مستقیم برای این شرکت تولیدی محصولات آرایشی، مشغول به کار است. این شرکت محصولات خود را بصورت ارگانیک در ۵ کشور تولید کرده و بطور مستقیم در بیش از ۶۰ کشور بفروش میرساند. محصول داشته و تولیدات این شرکت از تنوع بالایی برخوردار می باشد. قیمت محصولات آرایش و بهداشتی گیاهی به دلیل سخت بودن و هزینه بر بودن روند تولید، دارای قیمت های بالایی می باشند اما این شرکت توانسته است با استفاده از شیوه نوین فروش، قیمت مناسب تری را برای محصولات خود اعلام کند.

این محصول به دلیل ۲۴ ساعته بودن و پوشانندگی بالایی که دارد، برای خانمهایی که فعالیت زیادی دارند بسیار مناسب است و برای ۲۴ ساعت پوست را تازه و شاداب نگه خواهد داشت. کرم پودر درما گابرینی دارای پوشش و ماندگاری ۲۴ ساعته است. چون حاوی روغن بی نظیر جوجوبا است و پوست را همیشه مرطوب نگه می دارد و یک تغذیه رسان غنی برای پوست به حساب می آید روغن جوجوبا ماندگاری و مقاومت فوق العاده ای در دماهای بالا در مقایسه با روغن های گیاهی دارد استفاده منظم از این پالت خاصیت تسکین کنندگی و حفاظت از پوست در مقابل آلودگی های محیط را دارا می باشد. محصولات آرایشی اوریفلیملوازم آرایشی اوریفلیم بهترین لوازم آرایشی :ست لوازم آرایش جزو لوازمی است که خرید و داشتن آنها همیشه برای خانم ها جذاب بوده و هست. در حالی که بعضی شرکتها، گاهی اوقات فقط برای کسب درآمد و پول درآوردن بیشتر پا به عرصه ی این صنعت میگذارند، ارائه زیبایی برتر به زنان همه جای دنیا، جزو اهداف واقعی برند کلارینز است. کرم پودر سوپر استی میبلین دارای بافت سبک و فاقد چربی است که این ویژگیها آن را برای همه مدل پوست مناسب است. پوشش و ماندگاری بالای کرم پودر لورال تیوپی مدل مت کاور از ویژگی های بارز این محصول میباشد.

پرایمر و کانسیلر هر دو برای زیر سازی آرایش استفاده میشوند با این تفاوت که پرایمر در مرحلهی اول، میکاپ باعث میشود آرایش بهتر روی پوست شما بخوابد و ماندگاری بیشتری داشته باشد. مرطوب کننده باعث میشود که کرم پودر بهتر روی پوست بخوابد و ماندگاری بیشتری هم داشته باشد. طبق ادعای برند میبلین، این کرم پودر به مدت ۲۴ ساعت روی پوست بدون تغییری ماندگاری خواهد داشت. کرم پودر سوپر استی میبیلین Super stay یک کرم پرطرفدار در دنیای آرایش و گریم است که مناسب بودن قیمت آن با توجه به قدرت پوشانندگی بالا برای مدت طولانی، در زمان بسیار اندکی توانسته خود را به جهان بشناساند و جایگاه خود را در میان مردم پیدا کند. برند فرانسوی لورآل همچنین در میان ایرانیان طرفداران زیادی دارد. در ایالات متحده ، بافت ها ، لحن ها ، مارک ها و قیمت های مختلفی پیدا خواهید کرد. در نظر داشته باشید که این کرم پودر رنگها و سایههای مختلفی دارد که میتوانید متناسب با پوستتان یکی از آنها را بخرید. منظور از طرح خط چشم مدل هایی نظیر خط چشم اکلیلی است که طی سالیان اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و تبدیل به یکی از عناصر اصلی در میکاپ های روز دنیا شده است.

کانتور و کانسیلر دو طرفه تایلامی tailaimei شماره ۱۰۳ یا همان کرم پودر فشرده طی سالیان اخیر در زمره پر کاربرد ترین محصولات آرایشی قرار گرفته است. ما در این مقاله به معرفی بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی پرداختیم و از برندهایی نام بردیم که سالیان سال است محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب پوست ایرانیان و شرایط آب و هوایی کشور ما را تولید میکنند. این برند محبوب فرانسوی زیرمجموعهای از کمپانی Coty Inc است و در بیش از ۵۰ کشور جهان به فروش میرسد. از دیگر محصولات ایوروشه که در این گفتار ارائه می شود، ژل کرمی ۵۰ میلی لیتری مرطوب کننده (هیدراته) وژتال ایوروشه است که دوام و ماندگاری بیست و چهار ساعته داشته و در مرطوب سازی پوست موثر است. کرم ۵۰ میلی لیتری با استایل تیپوپی بنفش رنگ، کرمی برای جلوگیری از تعرق و بوی بد پا می باشد که ۱۲ ساعت ماندگاری دارد. برای اینکه این عطرها ماندگاری بیشتری داشته باشند و همچنین پخش بوی فوق العاده ای داشته باشند باید با توجه به بدن زن یا مردی که از آن استفاده می کند در نقاط کلیدی اسپری شود.

کرم پودرهای اینلی کاملا ظاهری طبیعی به پوست شما داده یعنی نه خیلی مات و نه خیلی براق بوده و به اصطلاح روی پوست تیکه تیکه نشده و به راحتی پخش می شود، بوی بسیار مطبوعی شبیه به گل داشته و بسیار سبک است. این کرم به پوست نمایی مات می دهد و برای ارایش های مات گزینه مناسبی است. برای ارایش چشم و میکاپ دخترانه مجلسی میتوان علاوه بر حفظ سادگی و طبیعی بودن ارایش، از رنگ ها و یا مدادهای چشم شاین و براق در ارایش چشم ها استفاده نمود و همچنین با توجه به انتخاب نوع سایه و رنگ ان رژلب ملایم به همراه شاین استفاده نمود و یا از رژلب های حجیم با رنگ های غلیظ تر در کنار سایه های کم رنگ و خط چشم های ساده استفاده کرد. مشخصۀ همۀ محصولات ما باید زیبایی، برازندگی، سادگی و جنبۀ طبیعی شان است. از ویژگی های آرایش صورت دخترانه می توان به سادگی و ملایم بودن آن اشاره کرد . این برند به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوب به سرعت بین مردم محبوب شد و از محصولات کامان می توان بالم لب، فیس واش، کرم مرطوب کننده، کرم صورت بمب آبرسان و کرم ترک پا اشاره کرد.

ماندگاری عطرهای اوریفلیم، به دلیل عدم وجود پارابن، مشتقات نفتی و مشتقات روغنی سرطان زا، حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت است. شرکت لورآل معتقد است که بین زیبایی و تنوع ارتباط نزدیکی وجود دارد. این شرکت محصولات خود را به صورت نتورک مارکتینگ و یا بازاریابی شبکه ای به فروش می رساند. محصولات میبلین کیفیتی بسیار بالا داشته و به کمک ترکیبات خاص خود، آرایشی طبیعی و زیبا را بدون در خطر انداختن سلامت پوست شما، تضمین میکنند. • محصولات اوریف لیم تحت نظارت متخصصان تولیدات کالاهای آرایشی- بهداشتی (CGMP) کنترل و بازرسی میشود و از این جهت در سلامت و کیفیت اوریف لیم هیچ جای شکی باقی نمی ماند. فروش محصولات اوریف لیم در تهرانپارس ، از محصولات دیگر اوریفلیم انواع عطر و پرفیوم های زنانه و مردانه در متنوع ترین رایحه ها می باشد. فروشگاه اینترنتی شمال مال پس از گذشت ۴ سال از شروع فعالیت خود، توانسته سهم خوبی از بازار فروش آنلاین محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن را به خود اختصاص دهد.

یکی از بهترین محصولات ارایشی می تواند لوازم آرایشی تولیدی آون است که در بازار فروش مقام دوم را بخود اختصاص داده و در بیش ۱۴۰ کشور جهان فروش بسیار سریعی دارد. این مدل از براش اوریف لیم، معمولاً بیشترین استفاده را در سایزها و مدل های مختلف براش به خود اختصاص داده است. • به دلیل سیستم فروش مستقیم در هیچ کجای دنیا نمایندگی و دفتری با نام نمایندگی اوریف لیم وجود ندارد. وجود عصاره آزالیا وحشی در فرمولاسیون آن پوست را آبرسانی میکند و پوشش مات آن ظاهری کاملا یکدست به صورت شما میدهد. این کرم پودر میبلین دارای فرمولاسیون ترکیبی ژل و پودری است که پوشانندگی بالا با ظاهری مات و پوستی مخملی و زیبا را به شما هدیه میدهد. روغن پاک کننده بوتانیکال سفید ایوروشه از مجموعه کلیسنرهای روغنی این برند فرانسوی بوده که در فرمولاسیون گیاهی آن از عصاره های جوان کننده ای هم چون: شیرین بیان و لوبیای سفید استفاده شده است. پرایمر سفید میبلین، از جدیدترین و پرطرفدارترین محصولات این برند هستندکه برای داشتن آرایش طبیعی و بدون عیب و نقص، بهترین زیر ساز محسوب میشوند.

پرایمر شمارهی ۱۰ این برند، سفید رنگ است. نه تنها کیفیت بالا بلکه قیمت های مقرون به صرفه محصولات این برند، یعنی آنچه مردم از یک برند معتبر انتظار دارند، نیز زبانزد خاص و عام است. اما اصطلاح مخملی تنها به شیوه پوشش دهی پوست توسط آن کرم پودر اشاره دارد و یک دسته بندی خاص از انواع فونداسیون نیست. از دیگر محصولات باکیفیت و پرفروش به کرم مدیسان مدل Light Beige میتوان اشاره کرد. درضمن به رنگبندی که برند برای هر مدل طراحی کرده هم دقت کنید. درضمن به رنگبندی که برند برای هر مدل طراحی کرده هم دقت کنید تا تشخیص کرم پودر اصل میبلین برای شما آسانتر شود. پالت کانتور و هایلات نیکس از لحاظ رنگبندی این پالت برای تمامی پوستها با آندرتونهای مختلف مناسب است و برای تمام سنین طراحی شده است. کرم پودر میبلین بهترین پوشانندگی را با توجه به نوع پوست شما داشته و بافت بسیار سبک و فاقد چربی کرم پودر میبلین مناسب برای انواع پوستها بوده و باعث بسته شدن منافذ پوست نمیشود. کرم پودر ایزادرا فاقد هر گونه چربی است پس برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار عالی می باشد و هیچ گونه برقی روی پوست شما ایجاد نخواهد کرد.

محصولات این برند هیچ گونه حساسیتی در پوست ایجاد نمی کنند و از این رو توصیه بسیاری از متخصصان پوست این برند است. کانتورهای پودری برای افراد حرفه ای و ماهر گزینه مناسبی بوده و به طور کلی حالت مات بر روی پوست ایجاد می کنند و استفاده از ان به مهارت بیشتری نیاز دارد. کرم پودر مات چیست؟ کرم پودر اچ دی نیکس دارای محفظه ی تیوپی ، حجم ۳۳.۳ میلی لیتر و فاقد پارابن نیز می باشد.نیکس (نام الهه ی شب در یونان باستان) است. عملکرد تیوپی داشته و ۱۲۵ میلی لیتر حجم دارد. شاید جالب ترین عملکرد این کرم در زمینه کوچک کردن منافذ پوستی باشد که این بخاطر وجود عصاره قارچی در فرمولاسیون ان است. برای این منظور فون های نیز گزینه دیگری هستند که البته از عملکرد بهتری نسبت به کرم پودرها دارند. برای جلوگیری از این منظور حتما قبل از خرید از آن نمایندگی، از اعتبار و اطمینان آن مطمعن شوید و سپس اقدام به خرید کنید. در سراسر دنیا اقدام به تولید خط چشم در انواع مختلف کردهاند که میتوانید انتخاب خوبی از میان آنها داشته باشید.

در سالهای گذشته لابراتورها و تولیدکنندگان ایرانی اقدام به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با برندهای مختلف کردهاند. هدف میبلین نیویورک ارائه محصولات آرایشی زیبایی با قیمت مناسب همراه با نوآوری و قابل دسترس بودن برای همه زنان است. از آنجا که داشتن پوستی یک دست و شفاف بیشترین تاثیر را در زیبایی دارد همه ی خانم ها چه آنهایی که با مشکل آکنه و جای باقی مانده از آکنه ها مواجه اند و چه آن دسته از خانم هایی که پوست صاف و سالمی دارند همگی به دنبال کرم­ پودری هستند که علاوه بر ایجاد سطحی یک دست سبک باشد و ظاهر مصنوعی و رنگ روغنی به صورتشان ندهد. معرفی و فروش آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی اصل در دسته بندی های از جمله انواع لوازم آرایشی (انواع رژلب ،رژگونه ،کرم پودر،پنکک،کانسیلرکانتور،ریمل ،انواع مداد چشم ،مداد لب ) .محصولات مراقبت پوست(ضد آفتاب ،کرم دست و صورت ،وازلین ،انواع پاک کننده ها). نمایندگی کرم پودر منهتن | قیمت کرم پودر منهتن اصل | کرم پودر منهتن خوبه ؟ از مشخصههای دیگر کرم منهتن میتوان به ضد حساسیت بودن و تنوع رنگی آن اشاره کرد. از دیگر ویژگی های فروشگاه اینترنتی مو تن رو، می توان به تحویل کالا به صورت رایگان (برای خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان) و تحویل ۲۴ ساعته در تهران اشاره نمود.

کرم پودر ۲۴ ساعته میبلین مدل (Super Stay) حاوی رنگدانههای قوی است که تاثیر زیادی روی ماندگاری محصول دارند. این کرم پودر مایع برای ماندگاری طولانی بدون اینکه آریش خود را غلیظ کنید گزینه مناسبی است. همچنین سبک بودن آن باعث شده که به مدت طولانی احساس سنگینی روی پوست ایجاد نکند. استفاده از این کرم باعث میشود، پوست شما پوششی یکدست و با مدت زمانی بالا داشته باشد که آرایش شما را زیباتر و پایدارتر میکند. اگر میخواهید بصورت روزانه از کرم پودر استفاده کنید، باید یک کرم پودر سبک برای مصرف روزانه تهیه کنید، این نوع کرم پودرها پوششی سبک و ملایم دارند، اگر پوست خشکی دارید بهترین گزینه استفاده از بی بی کرمها است، این نوع کرمها علاوه بر ایجاد پوششی سبک، خاصیت مرطوب کنندگی پوست را نیز دارند. توجه: این محصول از کالکشن SERUM VEGETAL 3 بوده و حالت LUMINOUS به پوست می دهد و البته خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد.

توجه: این محصول از سری ساخت DEMELAGE بوده و خاصیت ضد آقتاب و ویتامینه ندارد و میتوان در طول شبانه روز از آن استفاده کرد. توجه: دئودورانت لوتوس ایوروشه ، از عصاره گل نیلوفر بهره میگیرد و از کالکشن FRAICHEUR VEGETAL بوده و در خاصیت ضد آفتاب و ویتامینه ندارد. توجه: این محصول از کالکشن HAMAMELIS بوده و ویژگی ویتامینه و ضد آفتاب ندارد و در طول شبانه روز، بانوان میتوانند از این محصول نرم کننده استفاده نمایند. کرم پودر بورژوآ مدل Healthy Mix از ترکیب رنگ مناسبی ساخته شده است که موجب زیبایی هر چه بیشتر این محصول می گردد و همچنین هر سه رنگ پوست برنزه و روشن و متوسط می توانند از این کرم پودر بورژوآ استفاده نمایند. کانسیلر آنتی ایج در اروپا طرفداران بیشتری نسبت به مدل ایج ریوایند آن دارد. اوریفلیم یکی از بزرگترین شرکت های تولید و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبتی در دنیاست، محصولات این شرکت سوئدی جزو پر فروش ترین محصولات در قاره اروپا می باشند، ما نمایندگی ویژه این شرکت را برای واردات عمده محصولات آن دریافت کرده ام و بهترین و پر فروش ترین محصولات ساخته شده توسط این شرکت را برای شما با قیمت های بسیار مناسب عرضه خواهیم کرد.

و جزو بهترین برند های این صنعت رقم بخورد . این شرکت بیش از ۵۰ سال قدمت داشته و جزء شرکت های با سابقه در صنعت لوازم آرایشی می باشد. کرم پودری که توسط شرکت میبلین «Maybelline» تولید شده به صورت استیکی ضد چروک بوده و همچنین فاقد چربی است. این کرم پودر مایع و تیوپی است و به دلیل اینکه فاقد چربی است برای پوستهای چرب و مختلط مناسب است.. این کرم پودر یکی از محصولات پرطرفدار میبلین است که با تناژ های رنگی متنوع برای پوستهای نرمال تا چرب تولید شده است. یکی از محصولات محبوب دکتر ژیلا، کرم دور چشم دکتر ژیلا بوده که ضد چروک، ضد افتادگی و ضد کبودی می باشد. دکتر ژیلا مربوط به یکی از شرکت های ایران آوندفر بوده که به دلیل تولید محصولات بهداشتی با کیفیت، بین مردم شناخته شده و محبوب می باشد. دلیل اصلی محبوبیت محصولات میبلین بر میگردد به قیمت مناسب نسبت به محصولات دیگر برندها، هر فردی با خرید محصولات میبلین، رضایت خود را نسبت به محصولات این برند نشان میدهد چرا که به دلیل داشتن قیمت پایین ولی کیفیت بسیار خوب انتظار نمیرود بهترین کیفیت را داشته باشد.

تاریخچه این مفهوم به ۱۲۰۰۰ سال قبل در سرزمین مصر باستان باز میگردد و امروزه به یک عضو جدا نشدنی از زندگی خانمها بدل شده است؛ و در ادامه صدها شرکت مارک لوازم آرایشی امروزه میلیونها تومان سرمایهگذاری میکنند و از برندهای به نام لوازم آرایش بهره میگیرند تا نیاز زن را برای میل تمام ناپذیر به بهتر جلوه کردن، اغنا کنند. مواد اولیهی تولیدات برند کالیستا از شرکتهای اروپایی از جمله کرودای سوئیس و گرین تک فرانسه تامین میگردد. این محصولات کیفیت بالایی دارند و تولیدات آن نیازهای تمامی زنان را تامین نموده است. کرم پودر اسنس مدل Stay All Day که به عنوان یکی از بهترین کرم پودرهای بازار شناخته میشود، از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و تمام روز بدون تغییر بر روی پوست ثابت میماند. این یک کرم پودر با استفاده از فناوری air- whipped بدون ایجاد سنگینی روی پوست، ماندگاری بالایی را برای مصرفکنندگانش به ارمغان میآورد. کرم پودر نیکس اینونسیبل دارای بافتی بسیار نرم و سبک است و پوشانندگی بسیار بالایی دارد.

دارای بافتی سبک است که براحتی بر روی پوست می نشیند و با پوست صورت هماهنگ می شود. این ریمل، دارای فرمولاسیون طبیعی بوده و ۱۲ ساعت ماندگاری را برای بانوان به ارمغان می آورد. در فرمولاسیون گیاهی آن، از ویتامین های E, A و F استقاده شده تا سبب تغذیه پوست و حفظ شادابی آن برای بانوان شود. کرم پودر کاسه ای رز ۲۰۰ کالر ناتور ایوروشه حاوی مواد مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست دارای رنگ رز روشن می باشد. مدل معروف و پرطرفدار دیگری که در میان کرم پودرهای ایوروشه موجود است، کرم پودر رز ۱۰۰ است که با عنوان کامل confort cream rose 100 شناخته میشود و ظاهر خوبی به پوست میدهد. در ترکیبات رژ گونه گیاهی ایوروشه ، عصاره میوه ی رز به کار رفته و همین موضوع رایحه دلپذیری به این محصول می دهد. زیرا به دلیل رنگ ملایمی که دارد موجب انعکاس زیبای نور در چهره عروس شده و هنگام فیلمبرداری و عکاسی گونه های عروس را زیباتر نمایان می سازد. شما هنگام استفاده کردن از لوازم آرایش شنل به اندازه خود “مادام کوکو” بنیانگذار این برند احساس شیک بودن و فریبنده بودن خواهید کرد.

برند آمریکایی دوسه یک برند بسیار معروف مختص خانمهای شیک است. کرم پودر ساتین میبلین فاقد چربی، مواد، اسانس و رایحه است و به همین دلیل برای خانمهای با پوست بسیار حساس، بهترین انتخاب است. پرفروش ترین لوازم آرایشی : استفاده از بهترین مارک لوازم آرایشی قانونی است که خانمهای زیبا همیشه در آرایش کردن رعایت میکنند. این برند همیشه خود را با به روزترین مدها تطبیق می دهد. کرم پودر سوپر استی میبلین با پوشش زیاد و دوام ۲۴ ساعته شما را به یک آرایشگر حرفه ای برای خودآرایی تبدیل خواهید کرد. و دومین ویژگی مهم این کرم پودر ماندگاری ۲۴ ساعته آن میباشد که برای خانمهایی که فعالیت زیادی دارند بسیار مناسب است. برند دوسه کرم پودر مناسب پوست گندمی را تولید کرده که بسیار برای مصرف روزانه مناسب است و ماندگاری بالایی دارد. کرم پودرهای کرمی پوشانندگی بالایی داشته و به نسبت کرم پودرهای مایع پوشش بهترین روی پوست ایجاد میکنند، البته اگر پوشش سنگین را دوست ندارید و زیر پوشش سنگین احساس راحتی نمیکنید، میتوانید از بهترین BB کرم نیز استفاده کنید. اکثر کرم های ۲۴ ساعته به صورت پودری و یا کرم های سنگین تولید میشوند که استفاده طولانی مدت از این محصولات سبب آسیب رساندن به پوست میشود.

پودرها طولانی مدت و تا شب روی پوست میماند و از آنجا که لوازم آرایش حاوی موادشیمیایی هستند این ماندگاری پوست را خراب می کند بنابراین برای یک زیبایی موقتی بطور دائم بخود صدمه نزنید. از سری محصولات سوپر استی Super Stay و با ماندگاری بالا می باشد.این استیک یک محصول چند کاره است .که می توان از آن به عنوان کانسیلر و کانتور نیز استفاده کرد. لابراتوار دکتر اخوی به عنوان یکی دیگر از واحدهای تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات خود را با نام تجاری پریم به بازار عرضه میکند. با ورود به سایت دکتر بیوتی با دنیایی از محصولات آرایشی و بهداشتی رو به رو میشوید! از محصولات مراقبتی میتونم به کرم سی سی مو هایرکس ( معجزه گر مو ) که به دکتر مو معروف هست اشاره کنم. ازجمله محصولات این شرکت میتوان به ریمل اوریفلیم اشاره کرد که دارای خاصیت حجم دهنده و فر کننده برای مژه هاست .ریمل اوریفلیم با برس نرم و انعطاف پذیری که دارد باعث حالت گرفتن و جدا شدن مژه ها زا یکدیگر می شود . لوازم آرایش چشم و ابرو : این دسته از ابزار آرایش اعم از ریمل، خط چشم، فر مژه و ژل های ابرو جزو حساس ترین ابزار آرایشی محسوب می شوند.

این برندها جزو بهترین برندهای موجود در جهان اند. برند کلینیک از سال ۱۹۶۸ تا به حال در تولید لوازم آرایش و زیبایی فعالیت دارد. پوشانندگی محصول باعث شده تا لکههای پوست و ناهماهنگیهای رنگی آن پوشانده شود و پوست را برای مراحل بعدی میکاپ که شامل رژ گونه و کانتور است آماده کند. نماینده رسمی اوریفلیم در تهرانپارس ، محصولات مراقبتی اوریفلیم شامل محصولات ضدجوش، ژل آنتی باکتریال دست، کرم دست و بدن، کرم شب، کرم روز، کرم دور چشم، ژل شستشوی صورت و تونر، لوسیون و شامپوی بدن، دئودورانت، صابون و محصولاتی از این دست که با قیمت مناسب عرضه می شوند. این شرکت لوازم آرایشی زیبایی همیشه در ارائه محصولاتی عالی که هم شما و هم حساب بانکی شما را راضی نگه دارد، موفق عمل کرده است. او همیشه از زغال سنگ و وازلین برای تیره کردن مژههای خود استفاده میکرد. با اینکه خیلی کم پیش میآید که لازم باشد آرایش برای این مدت زمان طولانی روی پوست بماند اما در صورتی که نیاز است برای مراسمی طولانی آماده شوید و یا قرار است یک روز کاری طولانی و خسته کننده داشته باشید، با این محصول خیالتان راحت خواهد بود.

بعضی روزها هستند که به یک میهمانی یا جلسه کاری طولانی مدت می روید و همیشه اضطراب اینکه آرایشتان پاک بشود را دارید ! بخش آخر آرایش معمولا همیشه استفاده از رژ لب است. در آخر باید گفت که اگر به دنبال محصولات آرایشی هستید که بتواند برای پوست شما حساسیتی به جای نگذارد، بلکه به پوست کمک کند تا زیباتر خود را نشان دهد. اگر شما هم از طرفداران این محصول هستید و تجربه خرید کرم پودر میبیلین را دارید، نظرات و تجربیات خودتان را در قسمت کامنتها با ما در اشتراک بگذارید. در این قسمت با مطالعهی دقیق پرفروشترین مارک لوازم آرایشی در ایران و همچنین شناخت پوست خود میتوایند بهترین انتخاب را داشته باشید و از این به بعد با خیال راحت آرایش کنید؛ بدون این که پوست شما آسیبی ببیند. با استفاده از محصولات فوق حرفهای آرایشی لورال استایل بینظیر و بدون نقصی داشته باشید و با خیال راحت و بدون نگرانی از آسیب دیدن پوستتان بهترین آرایش را روی صورت خود انجام دهید. که با داشتن خاصیت مرطوبکنندگی گزینهی مناسبی برای پوست خشک و حساس به شمار میآید.

کرم پودر روغن آرگان آموتیا خاصیت ضد پیری ، ضد التهاب دارد و از پوست شما در برابر آفتاب هم محافظت می کند. البته باید ابن هم در نظر گرفت که بی بی پیور ضد آکنه و ضد التهاب نیز میباشد. آنها به بهبود ظاهر پوست کمک می کنند و با پنهان کردن منافذ بزرگ ، صاف و بی عیب و نقص به نظر می رسند. پرایمر میکاپ فوراور در رنگهای متنوعی روانه بازار شده و بدین منظور طراحی شده که رنگ پوست را تصحیح کرده و در نهایت جلوهای صاف و یکدست به پوست دهد. آیا میخواهید رنگ پوست خود را تصحیح کنید؟ آیا تمایل دارید به عنوان مشاور یا نماینده فروش شرکت اوریفلیم فعالیت کنید؟ اگر پوست روشن دارید رنگ های بیش از حد روشن استفاده نکنید. نوع یک که پوست های خیلی روشن و سفید، مثل پوست اروپایی هاست تا نوع شش که پوست های خیلی تیره مثل نژاد آفریقایی هاست. قیمت محصولات لانکوم با توجه به لوکس بودن این برند، قیمت محصولات لانکوم نسبت به خیلی از برندهای دیگر گرانتر است. ستاره | سرویس آرایش و زیبایی – مصرف کنندگان لوازم آرایشی این روزها بیش از پیش به مواد اولیه لوازم آرایشی خود توجه کرده و ترجیح میدهند از لوازم آرایشی استفاده کنند که مواد اولیه آن بر پایه مواد ارگانیک و گیاهی باشد.

محصولات زیبایی باید حاوی مواد طبیعی نیز باشند و برای پوست شما مناسب باشند. رژگونه تراکوتای نیوول براق و دارای اکلیل که برای برجسته کردن استخوان گونه در قسمت بالای گونه کاربرددارد تا گونه برجسته نشان داده شود. این نوع رژگونه را می توانید به کمک براش روی گونه بزنید و سپس با انگشت فید کنید. شون نیز دارای دو نوع از این محصول فوق العاده با اپلیکاتورهای متفاوت است که در ادامه معرفی خواهند شد. مقداری از رژ لب را روی دستتان بکشید و قطعهای طلا را به مدت دو دقیقه به صورت دورانی روی دست خود حرکت دهید، اگر رنگ رژ روی دستتان تیره شد یعنی دارای سرب است. مهم آن است که انتظارات خود از کرم پودر را بشناسید و بدانید بر چه اساسی دست به خرید کرم پودر می زنید. شما کدام مدل کرم پودر میبلین را به دیگران هم پیشنهاد میکنید؟ مدل آرایش ساده همیشه گزینه مناسبی است برای روز مره و سعی کنید تنها در مراسم هایی مثل عروسی و جشن عقد و این گونه مراسم ها آرایش غلیظ و پر رنگ انجام دهید چون اگر همیشه به صورت یک نواخت باشید این از جذابیت شما می کاهد. یک آرایش ساده همیشه زیبایی خاصی را به همراه دارد.

کرم پودر سوپراستی میبلین ۲۴ ساعته ، با بافت بسیار ساده و سبک می تواند ٢۴ ساعت بر روی پوست شما دوام بیاورد حال میتوانیداز کرم پودر سوپراستی میبلین یک رنگ بسیار جذاب را برای پوست خود انتخاب کنید و به خاطر جذب بسیار بالای این کرم پودر سوپراستی میبلین یک روز تمام را از رنگ و پوشش حرفهای آن لذت ببرید. کرم پودر سوپر استی ٢۴ ساعته میبلین ، با تکنولوژی میکروفلکس به کار رفته در ساختارش باعث میشود صورت شما عرق نکند و همین امر سبب میشود پودرهای به کار رفته بر روی صورت دوام بیاورند و با عرق صورت به پایین نیایند. یکی از محصولات اوریفلیم، مربوط به محصولات ضد پیری است که با استفاده از تکنولوژی جنستئین سویا تولید شده است. کرم پودر میبلین سری Super Stay، از بهترین مارک های کرم پودر است، این محصول دو ویژگی مهم دارد که این محصول را به یکی از بهترین کرم پودرها تبدیل کرده است. کرم پودر لورآل سری مات Infallible، سازگار با انواع پوست میباشد. از یک سایه چشم براق یا مات در سراسر پلک ها استفاده کنید.

ایوروشه فرم جدیدی از زیبایی را ارائه داد که در آن بیشترین احترام را برای زنان و طبیعت قائل بود. در سال ۱۳۷۶ گروه لابراتور داروهای گیاهی طبیعت زنده تأسیس شد و در حال حاضر تولید کننده یکی از شناخته شدهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی با برند “سینره” است. لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ تاسیس شد و بعد از موفقیت های چشمگیر محصولات بهداشتی سینره، اکنون محصولات آرایشی این لی را تولید و عرضه کرد. خاطرتان هست که گفتیم لابراتوار داروهای گیاهی طبیعت زنده به غیر از برند سینره یک برند لوازم آرایشی نیز دارد؟ با آوردن نام سوئد نمی توانید طبیعت زیبایش را نادیده بگیرید؛ جنگل های وسیع، زمین های بکر، آب های زلال و آسمان های صاف. خرد طبیعت را با بالاترینهای را دانش در هم آمیختهایم. محصولات میبلین نیز در عرصه آرایشی هستند و سعی دارد با استفاده از ترکیبات گیاهی برای پوست شما زیبایی، سلامت و شادابی را به ارمغان بیاورند.

بنابراین به عنوان مصرف کننده میتوانید تمامی لوازم بهداشتی و آرایشی که برای سلامت و زیبایی شما ضروری هستند را از این برند خریداری کنید. سایت اکلیلی کار خود را در سال ۹۴ به عنوان فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی آغاز کرده است. برند نارس با هدف شاد کردن خانم ها کار خود را آغاز کرد. برند استی لادر از سال ۱۹۴۶ فعالیت خود را آغاز کرد و حال تبدیل به یکی از بهترین شرکت های معتبر و مشهور جهان شده است. شرکت لانکوم در سال ۱۹۳۵ تاسیس شد اما ۱۱ سال بعد توسط غول آرایشی اروپا یعنی l’oreal خریداری شد. از زمان تاسیس این برند که سال ۱۹۸۴ بوده است تاکنون این برند موفقیت های مدامی را از آن خود کرد. دلیل اصلی موفقیت برند چارم کالر در چیست ؟ یکی از مشهورترین برندها در سرتاسر جهان برند لوازم آرایشی آمریکایی کاور گرل است که موفقیت خود را علاوه بر کیفیت محصولاتش مدیون تبلیغات چهره های مشهوری مانند کریستی برینکلی و تیرا بانکس است . امروزه یکی از دغدغههای خانمها آرایش کردن و استفاده از محصولات یک برند آرایشی معتبر با کیفیت مناسب برای زیبا کردن چهره خود است و در عین حال برندهای معتبر متفاوتی هستند که بتوانند این نیاز را فراهم کنند، اما جدیدا محصولات یک برند جدید با ظاهر شیک و لوکس در بین دیگر محصولات آرایشی چشمها را به خود دوخته و توانسته به سرعت وارد رقابت با دیگر محصولات برندها شود.

ناخن زیبا و مرتب از ویژگی های همیشگی یک خانم شیک و متشخص است. به خاطر همین هست که محبوبیتش روز به روز داره بیشتر میشه البته اینبه این معنی نیست که ظاهر محصولاتش زشت و بی کیفت طارحیو تولید میشن نه برعکس یه ظاهر شیک و معمولی و و یه کیفیت عالی میشه خلاصه ای از عقبه این کمپانی… از اونجا که خیلی از دوستان سوال میکنند که آیا این محصولات اصل هستند میخوام یه سایت را بهتون معرفی کنم که میتونید از اونجا اطمینان پیدا کنید که محصولات شما اصل هستند یا خیر . بر روی محصول اصل این کلمه تقریبا بنفش و فونت آن بولدتر (ضخیمتر) است. تنها در ایالت متحدهی آمریکا تقریبا ۱۲۵۰۰ مادهی شیمیایی منحصر به فرد برای تولید محصولات مراقبت شخصی مورد تایید قرار گرفته است و استفاده میشود. میکاپ روی فرم ها تاکید نمی کند و فقط به صورت رنگ می دهد اما گریم، آرایش صورت با استفاده از تکنیک های سایه و روشن برای رفع عیوب صورت فرد می باشد که توسط میکاپ آرتیست و گریمور حرفه ای پیاده میشود. کمتر کسی پیدا می شود که از دریافت لوازم بهداشتی و آرایشی به عنوان هدیه لذت نبرد، البته لوازم آرایشی که متناسب با روحیه و سلیقه فرد دریافت کننده باشد.

به عنوان مثال، کانسیلر برای پوست خشک، باید به عنوان یک مرطوب کننده عمل کند. در واقع میتوان بهترین کرم پودرها را برای تقویت پوست صورت در برند بورژوا جستجو کرد. سال ۱۸۷۹ از پودر برن جاوه جهت سبک نمودن ترکیب پودر و نرم نمودن پوست استفاده می شد که بسیار مورد علاقه بانوان واقع شد. در واقع بی بی کرمها مثل کرم پودرهای آرایشی؛ اما سبکتر و برای پوست مفیدتر هستند. CC کرم: سی سی کرم نیز همانند بی بی کرم است و همان محتویات را دارد با اینکه تفاوت که پوشش دهی آن بالاتر است. وجود بیش از ۳۰ نوع محصول در هیدرودرم آن را به یکی از کامل ترین برند های محصولات مراقبت از پوست و مو تبدیل کرده که شامل انواع شامپوها، ضد آفتاب، تونر ها، لوسیون، آرایش پاک کن و محصولات محرک رشد ناخن بوده و محبوبیت زیادی در محصولات ضد اکنه و مراقبت از پوست را دارد و تمامی محصولات آن با نمونه های خارجی از نظر کیفیت رقابت می کند.

صرف نظر از این که در کدام قاره زندگی می کنید، این احتمال وجود دارد که شما یا شخصی که برای شما شناخته شده است از عطر و ادکلن های اوریفلیم و یا یکی از محصولات آن استفاده کرده باشید. بنابراین سعی کنید خطوط را کاملا محو کنید، و اثری از آن ها باقی نگذارید. اگر در خانه آرایش نمیکنید البته این مقدار برای مدت بیشتری برایتان باقی میماند. این کرم پودر برای پوشش پوست خشک شما در زمستان یک انتخاب ایده آل است. این کرم پودر با پایه آبی که دارد برای پوست خشک یک گزینه ایده آل است. و ایده آل برای افرادی هستند که نیاز به پوشاندن لکه های سطح پوست در طول روز دارند. استفاده از محصولات آرایشی رنگ پوست (کرم پودرها) برای یکدست کردن سطح پوست، به نوعی پایه و زیرساز هر نوع آرایشی به حساب میآیند. روش های کسب درامد از طریق برند اوریفلیم، به صورت فروش مستقیم که به نوعی کامل کننده شبکه های توزیع کالا در سیستم های اقتصادی می باشد. البته این روز ها همه ی مشکلات به نوعی حل می شود و با یک آرایش درست می تواند نواقص صورت را محو کرد.

البته کانسیلرهای مایع برای همه افراد مناسب است و همه کاره به نظر می رسند. برای روزهای گرم تابستان خرید کرم پور میبیلین سوپر استی را پیشنهاد میدهیم. کرمپودر ۲۴ ساعته سوپر استی میبلین، با تکنولوژی میکروفلکس به کار رفته در ساختارش باعث میشود صورت شما عرق نکند و همین امر سبب میشود پودرهای به کار رفته بر روی صورت دوام بیاورند و با عرق صورت به پایین نیایند. مزیت بعدی این کرم این است که با استفاده از تکنولوژی Micro-power تا حد زیادی برق پوست را کنترل میکند که از جمله مشکلات خانمهایی با پوست چرب است. برای پوست های مختلط تا چرب پیشنهاد می گردد. این تنوع محصولات باعث شده که این برند جایگاه ویژهای در بازار برای خود باز کند. رژگونه های مرواریدی نیز چند سالیست که به بازار عرضه شده و توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. که کمپانی های معروف لوازم آرایشی نوع جدیدی از فوندیشین های رقیق را به بازار عرضه می کنند.

نمایندگی اوریفلیم در شرق تهران ، این شرکت با به کارگیری بیش از صد دانشمند و با آزمایش های بالینی بر روی افراد داوطلب و نیز سازمان های نظارتی توانسته است محصولات خود را با بهترین درجه کیفی و با بالاترین استانداردها به بازار جهانی عرضه کند. این شرکت در تولید بهترین نمونه های لوازم آرایش تا به حال شکست نخورده است. ما دو محصول از این برند را مورد بررسی قرار داده تا شاید به شما کاربران کمکی کرده باشیم. این کارشناس میتواند روش صحیح آرایش کردن و این که کدام نوع لوازم آرایشی با کدام رنگ مناسب شما است به شما مشورت داده و به سوالات شما پاسخ دهد. همچنین می توانید سوالات و ایده و تجربیات خود را در خصوص آرایش ساده دخترانه برای ما در بخش نظرات بنویسید. این کانسیلر دارای یک قلم یا به عبارتی یک اپلیکاتور است که حالتی بسیار نرم دارد و استفاده از کانسیلر را بسیار ساده نموده است. ضخامت لایه ایجاد شده بر پوست به واسطه بهره گیری از اپلیکاتور پیشرفته، بسیار مناسب بوده و چهره ای بی نقص را برای هر رنگ پوستی به ارمغان می آورد.

به نظر میرسد از آنجا که پوشش دهی این محصول بالاست، بهتر است به صورت روزانه و مداوم مورد استفاده قرار نگیرد و فقط برای مراسم یا مکانهایی که لازم است پوستتان بی عیب و نقص دیده شود، مصرف شود. امروزه داشتن چهرهای زیبا برای دخترخانمها و خانمها از اهمیت بالایی برخوردار است اما ممکن است شما هم مانند دیگر خانمها از آسیبهای لوازم آرایش به پوست خود آگاه بوده و ترجیح دهید زیاد از لوازم آرایش استفاده نکنید. و تولیدات این شرکت از تنوع بالایی برخوردار میباشد. ارگانیک و گیاهی بودن محصولات این شرکت بهمراه احترام به محیط زیست توسط این شرکت باعث افزایش محبوبیت محصولات اوریفلیم گردیده است. این کرمپودر در ۳۰ سایه رنگ موجود است و ۸۵ درصد از کاربران آمازون از آن رضایت داشتهاند؛ البته در بین کاربران ایرانی هم محبوبیت دارد. می توان گفت سینره، بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی را دارد، که مواد سازنده آن منشا گیاهی بوده اگر شما هم از محصولات این برند استفاده کرده اید حتما با ما، هم نظرید زیرا کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب باعث محبوبیت این برند شده است. این استیک با بافت سبک و کرمی که دارد با ماندگاری بالا تمام نواقص پوست را پوشش داده و نمای نهایی مات و طبیعی به چهره می بخشد.

کرم پودر مات کننده این لی محصولی از برند ایرانی این لی است. کرمپودر این لی از ماندگاری مناسبی برخوردار است و جلوهای مات را روی پوستتان نشان میدهد. در فرمول این کرمپودر، پودرهای ریز در حد میکرو به کار رفته است که جاذب خوبی برای چربی اضافی پوست است و صورتی مات و بدون منافذ بزرگ را از شما به نمایش میگذارد. این محصول فاقد چربی است و باعث ایجاد جوش روی پوست نمیشود و تمام عیوب پوست را پوشش میدهد . عمده فروش لوازم آرایشی زیبران فروش عمده براش در سایزهای مختف را انجام میدهد. این برند کرم پودر با تمام استانداردهایی که دارد اما در ترکیبات کرم پودر خود از SPF استفاده نکرده است. یکی از ویژگی های جالب توجه کرم پودر نیکس NYX ، بافت مایع، سبک و لطیف آن است که اجازه میدهد پوست شما حتی با وجود آرایش هم تنفس داشته باشد و سلامت و شادابی آن حفظ شود. خوشبختانه برندهای فوق العاده ای از لوازم آرایش در جهان وجود دارند که نگرانی های شما را برطرف خواهند کرد. به کمک این محصول میتوانید ایرادات و عیوب ابروها را برطرف کرده و آرایش روزانه خود را کامل سازید.

این برند به افراد کمک میکند تا جلوههایی جذاب و متفاوتتر داشته باشند. چهره ای جذاب را برای شما خواهد ساخت . ویژگی های این محصول: پوشانندگی بالا، ماندگاری بالا، بافت نرم و سبک، فاقد چربی، کیفیت ساخت بالا، ایجاد جلوهای طبیعی و مات، جلوه رنگ بسیار زیبا، ارزش خرید بالا به نسبت قیمت. رژگونه های پودری معمولا ماندگاری کمی دارند. علاوه بر آن، در مراسم عروسی میهمانان معمولا با عروس و داماد عکس های یادگاری زیادی می گیرند و اگر کرم پودر عروس فاقد چربی نباشد، صورت او در عکس ها برق می زند. این محصول قابلیت آبرسانی دارد و از خشک و کدر شدن پوست جلوگیری میکند و فاقد چربی است. از طرفی پوست بدن باید در مقابل اشعه های خورشید محفوظ بماند.هرچه پوست شما بیشتر در مقابل اشعه های خورشید قرار بگیرد لکه های پوستی شما بیشتر خواهد شد.سلول های ملانین در پوست باعث تیره شدن پوست در اثر نور خورشید میشوند.

کرم پودر درما گابرینی به پوست شما جلا و درخشندگی خاصی می دهد و پوست شما از اشعه های خورشید حفظ میکند.این محصول برای افرادی که پس از ضدآفتاب از کرم پودر استفاده میکنند،بسیار مناسب است و نیاز آن ها را به کرم پودر مرتفع میکند. در صورتی که پوستتان پر از لکهای تیره و جای جوش است، باید کرمپودری را انتخاب کنید که پوشش و کاور بالایی داشته باشد که کرم پودر گابرینی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. کانسیلر غلظت بالایی دارد و میتواند به خوبی لکها، جای جوش، سیاهی دور چشم و هر چیزی که شما میخواهید آن را بپوشانید را پوشش دهد. اگر میخواهید مجبور به تصحیح رنگ نشوید، با رنگ طبیعی پوست خود نجنگید. برای این منظور حتما کانسیلری روشن تر از رنگ پوست خود استفاده کنید تا نقاط تیره پوست را به خوبی تصحیح نماید. کرم پودری را تصور کنید که تنها در عرض چهار هفته بافت پوست شما را تصحیح نموده و بهبود بخشد.

این فروشگاه اینترنتی اورجینال ترین برندهای بازار را با قیمتی مناسب در محل زندگی شما تحویل میدهد. سینره تمرکز خود را بر روی تولید لوازم بهداشتی و درمانی مراقبت از پوست و مو گذاشته و در این راستا محصولات متنوعی را برای انواع پوست و مو تولید و به بازار عرضه کرده است. محصولات میبلین که با کیفیت و مرغوب هستند را استفاده کنیم تا بهترین آرایش را برای خود به ارمغان بیاوریم. باید از برندهای معتبر و استاندارد انجام شود، چرا که زیبایی و سلامتی یکی از بهترین نعمت هایی است که در اختیار ما قرار داده شده است و وظیفه لوازم آرایش برجسته کردن این زیبایی است نه اینکه با استفاده از لوازم بهداشتی و آرایش نامرغوب خدشه ای به آن ها وارد کرده و خودمان را از این نعمت محروم کنیم. اکثر برندهای آرایشی که وارد ایران میشوند دارای محصولات تقلبی نیز بوده و یا اینکه محصولات درجه ۲ و ۳ نیز دارند در حالی که تولیدات اوریفلیم محصول تقلبی نداشته و اصل میباشد.

پیمایش به بالا