انتخاب بهترین کرم پودر برای پوست‌های مختلف؛ معرفی ۱۳ کرم پودر مناسب

رژگونه ها یکی از اجزای اصلی آرایشی هستند که باعث شکل و فرم دادن به صورت شما می شود. کرم پودر ایوروشه comfort تنها کرمپودر کاسهای این کارخانه بزرگ تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است که با کیفیتی بسیار مثلا زدنی تولید شده. این کرمپودر آببنیان، حاوی ویتامین های ای (E) و ث است که از پوست دربرابر رادیکال های آزاد محافظت میکند. روغن جوانه گندم استفاده شده در آن اثر آنتیاکسیدانی دارد که به جوانی و شادابی پوست کمک میکند. خط چشم ماژیکی نیکس NYX به شما کمک میکند هر نوع خط چشم را بهآسانی بکشید. ۲. حجم ۳۵میلی لیتر این مقدارحجم در مقایسه با کیفیت و قیمت این نوع کرم پودرکاملا مناسب و عالی می باشد . اگر برای پوست چربتان به دنبال یک کرم پودر با بافت عالی هستید، میتوانید کرم پودر ایزادورا مدل Natural Matt شماره ۲۰ حجم ۳۵ میلی لیتر را امتحان کنید. مدل آرایش ساده :: اکثر خانم ها به دنبال نمونه آرایش های ساده ای برای مهمانی ها و بیرون منزل می باشند در ادامه می توانید این گونه آرایش های ملایم و ملیح را مشاهده نمایید. وجود بیش از ۳۰ نوع محصول در هیدرودرم آن را به یکی از کامل ترین برند های محصولات مراقبت از پوست و مو تبدیل کرده که شامل انواع شامپوها، ضد آفتاب، تونر ها، لوسیون، آرایش پاک کن و محصولات محرک رشد ناخن بوده و محبوبیت زیادی در محصولات ضد اکنه و مراقبت از پوست را دارد و تمامی محصولات آن با نمونه های خارجی از نظر کیفیت رقابت می کند.

در نمونه اصلی، نوشته پشت شیشه نیز تا لبه بالایی فاصله دارد. کرم پودر مایع هم در بسته بندی شیشه ای و هم تیوبی وارد بازار رقابت شده است. بزرگترین نماینده رسمی اوریفلیم در اصفهان ، با داشتن گواهی ارگانیک از اروپا، محصولات اوریفلیم را بدون واسطه به کشور وارد می کند. برند لورآل تمام سهام و کارخانه برند لانکوم را خریداری کرده و بدون اینکه آن را با برند تولیدی خود ادغام کند با همین نام این برند را گسترش داده و قدرتمند ساخت. برند لانکوم بیش از ۸۰ سال است که بهترین محصولات آرایشی را روانه بازار و در نتیجه طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می کند. رژگونه هلویی یکی از انواع رنگ های رژگونه است که بسیار پرطرفدار می باشد. مثلا رژگونه هلویی می تواند انتخاب خوبی برای این فصل ها باشد. رژگونه هلویی از آن دسته رژگونه هاس است که کاربرد بسیاری در آرایشگاه برای آرایش عروس دارد. بورژوآ در فرمولاسیون این نوع کرمپودر از میوههای طبیعی نظیر سیب، زردآلو و طالبی استفاده کرده است که هر کدام اثرات مفیدی را روی پوست اعمال میکند بهعبارتی تامینکننده نیاز پوست هستند.

چطور کانسیلر را بر اساس نوع پوست خود انتخاب کنیم؟ چطور از شر تیرگی زیر چشم خلاص شویم؟ چگونه میتواینم از اصل بودن لوازم آرایش مطمئن شویم؟ برای آرایش چشم ها به صورت ساده می توانید از سایه چشم مات استفاده نمایید همچنین برای اینکه چشم هایتان خوش حالت به نظر برسند بهتر است از مدل خط چشمی باریک برای فرم دادن به آن ها استفاده نمایید. اگرچه مدل های متنوع و زیادی برای آرایش صورت وجود داره اما بهتره برای موقعیت های خاص مثل نوروز، عید دیدنی و مهمانی ها از انواع آرایش ملایم، لایت و دخترانه استفاده کنید تا چهره ای طبیعی تر و جذاب تر داشت هباشید. در عید دیدنی های امسال میتوانید از این آرایش ساده و طبیعی استفاده کنید. اگر به طور معمول مقدار کالری کمی مصرف می کنید (مثلا: کمتر از ۸۰۰ کالری در روز) این محصول را با مراقبت های پزشکی مصرف کنید.با وجود این که گارسینیا مطمئن است. این کرم پودر ممکن است بعد از گذشت مدتی کمی تیرهتر شود، بنابراین بهتر است رنگی را انتخاب کنید که یک درجه روشنتر از رنگ طبیعی پوستتان باشد تا بعد از اکسید شدن به رنگ واقعی پوستتان برسد، اما پس از اکسید شدن به رنگ نارنجی درنیامده و تغییر رنگ پیدا نمیکند.

با استفاده از کرم پودر قرار نیست رنگ پوست خود را تغییر دهید بلکه میخواهید رنگی یکدست در سطح پوست صورت خود ایجاد کنید. فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی مدیاژ محصولات باکیفیت این برند را در دسترس علاقهمندان قرار داده است تا با خیالی آسوده آن را خریداری کنند. مخصوصاً اگر قصد خرید اینترنتی لوازم آرایشی رو دارید از جایی خرید کنید که مطمئن باشید به شما محصول اصل و باکیفیت ارائه میکنند. تنوع بالای محصولات اوریفلیم که به بیش از ۸۰۰ محصول می رسد و همه نوع نیاز مصرف کنندگان را برآورده کرده و برای هر نیازی محصولی ارائه می دهد. محصولات بهداشتی این برند با کیفیت بالا و سازگار با پوست انسان ساخته شده و مخصوص هر سه نوع پوست خشک، نرمال و چرب محصولات متنوعی داشته که مورد تایید پزشکان می باشد. از برندهای آرایشی بسیار متنوعی که امروز در بازار به چشم میخورد، برای شما لیستی از بهترینها را آماده کردایم. موقعی که فونداسیون های این سری Can’t Stop Won’t Stop اومدن، خیلی سریع بعدش کانسیلرهایی با کاور دهی کامل آکنه هم به بازار ارائه شدن. کرم پودر Teint Idole Ultra دارای ماندگاری ۲۴ ساعته است.تا حدودی بی نیاز از شارژ کردن مجدد کرم پودر بر روی پوست خواهد شد.این کرم پودر پوششی بسیار عالی در تمامی بخش های پوست صورت دارد و اصلا در پوست احساس سنگینی و چربی وجود ندارد.لازم به ذکر که این کرم پودر به دلیل داشتن ph طبیعی پوست به صورت ۲۴ ساعته ماندگاری دارد.در ترکیبات این محصول منحصر به فرد به خاطر داشتن SFP 15 از اشعه ها و رادیکال های مضر نور آفتاب از پوست صورت محافظت می نماید.جذب شدن سریع در پوست، پوشش کامل عیب و نواقص پوست، ایجاد پوست مخملی، بدون هیچ رایحه ای، مناسب برای همه نوع پوست حتی بسیار حساس و چرب، محافظت کننده از رادیکال های آزاد آفتاب SPF 15، مناسب همه سنین، فاقد چربی.

اگر فکر می کنید با استفاده از این نوع کرم پودر ها رنگ پریده می شوید و می خواهید مقداری سرخی به پوست تان بدهید، به جای کرم پودر این کار را با رژ گونه انجام دهید. یک سایه طبیعی و درخشان را رو پلک چشم خود بزنید و یک سایه اندکی تیرهتر را برای ملایم کردن خط روی پلک و چینهای موجود استفاده کنید. با توجه به فرم چشم و پلک های هر فرد از تکنیک های خاص برای همان نوع برای کشیدن خط چشم باید استفاده نمود. آرایش کردن یکی از علاقهمندیهای هر خانمی است و استفاده از کرمپودر جزو رایجترین نوع آرایش است چرا که رنگ طبیعی به پوست میدهد. بهترین روش برای تعیین این مسئله، این است که به یک فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی بروید و از فروشنده یا کارشناس آرایشی بخواهید برای تان مشخص کند پوست تان چه نمره ای دارد. اما برخی از مواد آرایشی نامرغوب سبب آسیب به پوست و از بین رفتن زیبایی می شود بنابراین اینکه چه لوازم آرایشی انتخاب کنیم بسیار پر اهمیت است اما با ازدیاد محصولات و مارک ها تقریبا یافتن بهترین برند محصولات ارایشی دشوار است. آبرسانی و مرطوب کردن پوست، در کاهش پیری و آسیب پذیری پوست بانوان به خصوص در مناطق خشک کشور اهمیت بسیار دارد که باید به آن توجه داشت.

در صورتی که پوستتان پر از لکهای تیره و جای جوش است، باید کرمپودری را انتخاب کنید که پوشش و کاور بالایی داشته باشد که کرم پودر گابرینی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. بازی با رنگ های پالت به شما کمک می کند تا رنگ مناسب پوست خود را پیدا کنید. یکی دیگر از فونداسیون هایی که برای پوست های خشک بسیار مناسب است، بافت کرمی و سبکی دارد که هم به ملایمت به پوست آبرسانی می کند و هم چرب و روغنی نیست. کرم پودر سوپراستی میبلین ۲۴ ساعته ، با بافت بسیار ساده و سبک می تواند ٢۴ ساعت بر روی پوست شما دوام بیاورد حال میتوانیداز کرم پودر سوپراستی میبلین یک رنگ بسیار جذاب را برای پوست خود انتخاب کنید و به خاطر جذب بسیار بالای این کرم پودر سوپراستی میبلین یک روز تمام را از رنگ و پوشش حرفهای آن لذت ببرید. در حال حاضر این برند یکی از بهترین محصولات آرایشی زیبایی را برای زنان تولید می کند. برای داشتن بهترین مارک کرم روشن کننده توصیه می کنم بر روی این لینک کلیک کرده و آن را مطالعه کنید. راز یک آرایش خوب این است که بدانید کدام بخش صورتتان را باید آرایش کنید تا تمام ایرادهای احتمالی آن را محو کنید.

در نظر داشته باشید که برنزه کننده اگر به درستی استفاده نشود میتواند روی صورت خیلی بد به نظر برسد؛ بخصوص اگر پوستی روشن دارید. در صورتی که پوست چرب دارید از مرطوب کنندههای بدون چربی استفاده کنید. ایزادورا از آن برندهاست که در زمینه تولید فرمول کرم پودر مات، حرفهای عمل کرده است. از وظایف نماینده رسمی اوریفلیم، شناخت هر یک از محصولات و کاربرد آن است که در جلسات مشاوره خرید محصولات اوریفلیم کاربرد دارد. اما ۴ دلیل شگفتانگیز که تقریبا شما را قانع میکند که از محصولات دارای تست حیوانی استفاده نکنید، را در زیر ذکر میکنیم تا شما هم اگر حامی حیوانات هستید از این پس در خرید لوازم آرایش بیشتر دقت نمایید. آمارها نشان میدهد که کشورهای فرانسه و انگلیس هنوز هم از سردمداران آزمایشات حیوانی در جهان به شمار میروند. که همگی مناسب پوست حساس کودکان می باشد. لوازم آرایش چشم و ابرو : این دسته از ابزار آرایش اعم از ریمل، خط چشم، فر مژه و ژل های ابرو جزو حساس ترین ابزار آرایشی محسوب می شوند. داشتن مژههایی فر چشمها را زیباتر میکند.

فر بودن مژهها تاثیر زیادی در بشاش بودن چشمها دارد. قبل از خرید به ترکیبات استفاده شده در محصول نگاه کنید.در لوازم آرایش نامرغوب مادهای به نام آفلاتوکسین B وجود دارد که باعث بروز انواع سرطان میشود. محصولات آرایشی اوریفلیم، ارگانیک بوده و عاری از هرگونه مواد شیمیایی نیز می باشد و همچنین این شرکت، برای آزمایش محصولات خود بجای استفاده از حیوانات، از روش ها و تکنولوژی های خاصی استفاده کرده است؛ که با این کار توانسته، طرفداران خود، به خصوص افرادی که به محیط زیست و حیوانات اهمیت می دهند، را چند برابر کند. اما از این رو باید به این موضوع اشاره کرد که پوست هر فرد جنس خاصی دارد، یعنی جنس پوست برخی از افراد خشک و برخی چرب و برخی یگر معمولی است. توجه داشته باشید که اگر از کرم پودرهای براق استفاده میکنید، مابقی آرایش باید بسیار نامحسوس باشد. با نازکترین فلم مو با استفاده از پودرهای فشرده به رنگ دودی و مشکی مات، خطی باریک ونازک لابلای مژه های بالا که گاهی عرض آن نیم سانت بیشتر نیست به اندازه خود چشم بکشید و سعی کنید این خط از چشم بیرون نزند. تستهایی که در آزمایشگاههای این شرکتها انجام میشوند برای حیوانات بسیار دردناک بوده و در بسیاری از موارد منجر به مرگ آنها میشود.

نقاط مهم بدن برای اسپری کردن بدن معمولاً سینه، گردن و داخل مچ دست می باشد. کرم پودر لورال مدل ترو مچ مایع و مات بوده که دارای ماندگاری طولانی مدت بوده و با تعریق صورت از چهره شما پاک نمیشود؛ چرا که کرم پودر لورال دارای خاصیت ضد تعریق بوده و برای انواع پوست مناسب میباشد. براش آرایشی اوریف لیم مدل Precision Eo5 وسیله ایست که شما را نسبت به خرید محصولات مشابه بی نیاز خواهد کرد. که مقدار پوشانندگی به مقدار رنگدانه های موجود در محصول بستگی دارد. کرم پودر ۲۴ ساعته میبلین مدل (Super Stay) حاوی رنگدانههای قوی است که تاثیر زیادی روی ماندگاری محصول دارند. کرم پودر سوپر استی میبلین دارای بافت سبک و فاقد چربی است که این ویژگیها آن را برای همه مدل پوست مناسب است. کرم پودر درما گابرینی مناسب استفاده روزانه است و بافت سبک و راحتی دارد و به هیچ عنوان پوستتان را خسته نمیکند. این کرم پودر در عین پوشانندگی بالا از بافت بسیار نرم و سبک برخوردار بوده و در استفادهی بلند مدت به هیچ عنوان پوست را اذیت نمیکند. این محصول همچنین سطح پوست را با بافت انعطاف پذیر و آرامش بخش خود می پوشاند به طوریکه این پوشش در تمام مدت روز به خوبی بر روی پوست باقی می ماند و علاوه بر ظاهری بی عیب و نقص، آرامش را نیز به پوست شما هدیه می کند.

به طور ساده تر خط چشم میتواند حالت چشم را اصلاح و تکمیل می کند. محصولات کالیستا شاید تنوع برندهای دیگر را نداشته باشد اما این برند در ابتدای کار است و به زودی سبد محصولات خود را تکمیل خواهد کرد. کالیستا به معنی زیباترین بوده و دنیای رنگی و شاد این برند شما را مجذوب خود می کند. میکاپ روی فرم ها تاکید نمی کند و فقط به صورت رنگ می دهد اما گریم، آرایش صورت با استفاده از تکنیک های سایه و روشن برای رفع عیوب صورت فرد می باشد که توسط میکاپ آرتیست و گریمور حرفه ای پیاده میشود. امروزه در بازار انواع براش وجود دارد، همه خانمها به آنها نیاز دارند، البته خانمهایی که علاقه دارند آرایش کامل و زیبایی داشته باشند. امروزه داشتن چهرهای زیبا برای دخترخانمها و خانمها از اهمیت بالایی برخوردار است اما ممکن است شما هم مانند دیگر خانمها از آسیبهای لوازم آرایش به پوست خود آگاه بوده و ترجیح دهید زیاد از لوازم آرایش استفاده نکنید. پس خرید لوازم آرایشی با کیفیت بالا، اهمیت زیادی داره. از جمله دلایل بسیاری که باید نام کلارینز را به عنوان یک برند لوازم آرایشی بشناسیم، ارزشها و اشتیاق مایه گذاشته شده در اهداف این برند است.

در حالی که بعضی شرکتها، گاهی اوقات فقط برای کسب درآمد و پول درآوردن بیشتر پا به عرصه ی این صنعت میگذارند، ارائه زیبایی برتر به زنان همه جای دنیا، جزو اهداف واقعی برند کلارینز است. محصولات نمایندگی اوریفلیم در اصفهان، به صورت گیاهی و ارگانیک می باشد که بیشتر در زمینه مراقبت از پوست تولید می شود. نمایندگی اوریفلیم در شرق تهران ، این شرکت با به کارگیری بیش از صد دانشمند و با آزمایش های بالینی بر روی افراد داوطلب و نیز سازمان های نظارتی توانسته است محصولات خود را با بهترین درجه کیفی و با بالاترین استانداردها به بازار جهانی عرضه کند. کرم­ پودر ایوروشه Zero Defuat همانطور که از نامش پیداست بهترین گزینه برای داشتن پوستی یک دست و طبیعی است و به پوست شما آرامش می­بخشد. این کرم که نتیجه ۸ سال تحقیق محققان این کمپانی مشهور است، فاقد چربی و هر گونه ماده شیمیایی است. همانطور که گفته شد رنگدانههای به کار رفته در این محصول بسیار زیاد هستند و در نتیجه یک لایه از این کرمپودر بدون نیاز به کانسیلر یا محصول دیگری، همه عیب و ایرادات را پوشانده و برای مدتی طولانی جلوهای فوقالعاده به پوست خواهد داد.

یک نکته بسیار جالب در مورد این نوع کرم پودر میبلین این است که بر پایه آب تولید شده است، نه روغن. فراموش نکنید که به “پالت سایه” جالب توجه این برند هم توجه کنید تا در طول هفته هر زمان که خواستید ظاهری نو و ویژه خلق کنید. کرم پودری را تصور کنید که تنها در عرض چهار هفته بافت پوست شما را تصحیح نموده و بهبود بخشد. هدیه دادن یکجور زیبایی از نوع فرانسوی به شما در حالیکه ظاهر شما مناسب یک شب مهم باشد و یا حتی برای تعطیلات آخر هفته در اروپا نیز شیک به نظر برسد. بنابراین به جز انتخاب یک کرم پودر با بافت سبک، میزان پوشانندگی و نوع کرم پودر که متناسب با جنس پوست شما باشد یک نکته کلیدی برای خرید بهترین کرم پودر برای صورت شما ست. کرم دریم ولوت میبلین نیز دارای فرمولاسیون ترکیبی ژل و پودری است که بافت بسیار سبک و نرم آن از ماسیدگی کرم بر روی پوست -که همه میدانیم یکی از بزرگترین معایب مصرف کرم پودر است- جلوگیری میکند.

کرم پودر مناسب برای پوست مختلط: افرادی که بخشی از پوست آنها چرب و بخش دیگری از پوست آنها خشک میباشد دارای پوست مختلط هستند. کرم پودر سوپر استی میبلین با پوشش زیاد و دوام ۲۴ ساعته شما را به یک آرایشگر حرفه ای برای خودآرایی تبدیل خواهید کرد. اگر جزو کسایی باشین که زیاد میکاپ میکنن. محبوبیت محصولات ارویفلیم علاوه بر کیفیت بالا، به دلیل قیمت های مناسب است که موجب افزایش مصرف کنندگان این محصول شده است. به همین دلیل نیز این برند معتقد است که کلیه محصولاتش فاقد سرب و پارابن هستند و افراد با پوستهای مختلف میتوانند از لوازم آرایشی تولیدی این مجموعه استفاده کنند. کانسیلر فیت می محصولی از برند میبلین است که به خاطر پوشش دهی کامل و بینقص خود در مدت کوتاه بسیار محبوب شده است . تنوع لوازم آرایشی بهداشتی این برند بسیار زیاد بوده از محصولات محبوب برند سی گل می توان روشن کننده ها، جوان کننده ها، ضد آفتاب ها، پاک کننده ها و … محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم از عصاره میوه ها، گل ها و گیاهان تولید می شوند.

میوهها، گلها و گیاهان تولید شدهاند . برندهای این فهرست براساس تجربههای شخصی، نوع مواد اولیه تشکیل دهنده، بسته بندی و ارزشها و اهداف شرکت مورد نظر از تولید لوازم آرایش انتخاب شدهاند. خوشبختانه محصولات میبلین برای تمامی انواع پوست تولید شدهاند و کمک میکنند که پوست در بهترین حالت باشد. اگر از برندهایی که در اینجا به شما معرفی می کنیم استفاده کنید، هیچوقت پشیمان نخواهید شد. امیدوارم تا به اینجا از مقاله استفاده کرده باشید، ادامه مقاله را در بخش دوم مقاله آینده دنبال نمایید. پس خواندن مقاله زیر را از دست ندهید؛ تا بتوانید هنگام استفاده از کرم پودر پوستی نرم و لطیف داشته باشید. ویژگیهای کرم پودر Studio fix مک پوشانندگی بالا ماندگاری بسیار خوب سبک بودن حذف چربیهای پوست نرمکننده و لطیف کننده پوست بافت مخملی حالتدهی مات به چهره دارای پودر مخصوص تنفس پوست معرفی کالا کرم پودر Studio fix مک ازجمله محصولاتی که برند مک در تولید آن بسیار موفق عمل کرده است، کرم پودر Studio fix میباشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است این محصول از پوشانندگی بسیار بالایی برخوردار است و از همه مهمتر، ویژگی ماندگاری طولانیمدت آن باعث شده تا رضایت مصرفکنندگان آن بسیار افزایش یابد.

یکی از ویژگیهای این کرم پودر دارا بودن پد جهت فید کردن است که در انتهای محصول قرار دارد و کار کردن با آن را آسانتر و لذت بخشتر کرده است. از ویژگیهای دیگر این کرم پودر میتوان به آبرسانی، ماندگاری بالا و پوشش متوسط اشاره کرد. نام “اوریفلیم” به پرچم سلطنتی قرون وسطایی فرانسه که در میدان نبرد ناخوشایند بود، اشاره دارد و به صورت “شعله طلایی” ترجمه می شود. لوسیون دارای روغن نیز میتواند باعث شود که پوست شما جوش بزند. برخی با داشتن پوستی صاف و بدون هیچ جوش یا کک و مک می توانند تنها با آرایش ساده چشم و ابرو و یک رژ چهره ی خود را آراسته تر کنند ولی برای کسانی که صورت پر جوش و کک و مک دار دارند انتخاب کرم مناسب برای پوشاند ان بسیار مهم است تا آرایش که روی صورت انجام می دهید خود را نشان دهد و در کل چهرهی شما آراسته تر شود. ولی این وسیله قدرمند اگر از مواد خوب ساخته نشده باشد و شما تسلط کافی برای استفاده از خط چشم نداشته و نسبت به خط چشم مناسب چشمان خود بی توجه باشید، ظاهر شما را نا موجه و غیر زیبا خواهد کرد. محصولات زیبایی باید حاوی مواد طبیعی نیز باشند و برای پوست شما مناسب باشند.

علت این امر هم تطابق مواد تشکیل دهنده و محصول نهایی با آب و هوا و شرایط اقلیمی ایران است که میتواند تأثیر بهتر و سریعتری بر روی پوست افراد داشته باشد. راه حل دیگر این است که مقداری از پودرهای روشن کننده (پودرهای سفید یا بیرنگ) را به کرم پودر اضافه کنید. احتمالا شما آنیکا را با انواع عطر و بادی اسپلش های محبوبش به یاد می آورید ولی این برند، تولیدات خود را گسترش داده و در حال حاضر لوازم آرایشی صورت، محصولات مراقبت از پوست و کیت رنگ مو را به کالاهای خود اضافه کرده است. این محصولات در حال حاضر در بیش از ۶۰ کشور جهان به فروش می رسد. • گیاهانی که در تهیه محصولات اوریف لیم استفاده شده اند در خاک سوئد رشد یافته اند و از آنجا که این گیاهان به دلیل آب و هوای خاص این کشور باید دوران طولانی سرما و تاریکی را پشت سر بگذارند لذا منابع غنی از ویتامین ها و اسیدهای مفید هستند که نقش بسزایی در سلامت پوست و موی ما ایفا میکنند. همچنین محصولات این برند در ۵ کشور سوئد، چین، روسیه، هند لهستان تولید میشوند و میتوانید برای خرید این محصولات به سایت مدیاژ سر بزنید.

همچنین بسیاری از برندهای آرایشی کرولتی فری از مواد اولیه که خطری برای انسان ندارند، استفاده میکنند، بنابراین محصول نهایی معمولا طبیعی است. یکی از مشهورترین برندها در سرتاسر جهان برند لوازم آرایشی آمریکایی کاور گرل است که موفقیت خود را علاوه بر کیفیت محصولاتش مدیون تبلیغات چهره های مشهوری مانند کریستی برینکلی و تیرا بانکس است . اگر به دنبال محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال متنوع هستید، حتما به برند سفورا سری بزنید. کرم پودر چارم کالر ضد پیری کاور بینهایت بالایی دارد و در عین حال بسیار سبک و لطیف است. کرم پودر ایزادورا مدل Natural Matt دارای بافت فوق العاده لطیف و سبک میباشد که به خوبی روی پوست میخوابد و همانطور که از نامش پیداست جلوه ای مات و طبیعی به صورت میبخشد. برای مثال کرم پودرهای لاین Black Diamond در دو مدل مات و نیمه مات تولید شده که مدل مات ان برای کسانی که دارای پوست چرب و مستعد اکنه هستند بسیار مناسب می باشد.

این کرم پودر میبلین دارای فرمولاسیون ترکیبی ژل و پودری است که پوشانندگی بالا با ظاهری مات و پوستی مخملی و زیبا را به شما هدیه میدهد. این کرم به پوست نمایی مات می دهد و برای ارایش های مات گزینه مناسبی است. این برند در سال ۱۹۸۳ توسط شرکت INVIMA AB در کشور سوئد به بازار معرفی شد و به سرعت به یکی از بندهای موفق و رو به رشد محصولات آرایشی در سطح جهانی تبدیل شد.ایزدورا با استفاده از بهترین مواد خام موجود توانسته محصولات آرایشی تولید کند که عاری از هرگونه رایحه و مناسب برای انواع پوست،حتی پوستهای حساس باشند.خرید اینترنتی محصولات ایزدورا را می توانید با خیالی راحت از فروشگاه اینترنتی مرسده شاپ تجربه کنید. در ادامه به معرفی ۶ برند کانسیلر اقتصادی و قابل خرید که کاوردهی کامل دارن می پردازیم، با زیبامون دات کام همراه باشین! تاکنون در مورد انتخاب فونداسیون (کرم پودر) مناسب که با رنگ پوست و جنس پوستتان هماهنگی داشته باشد و نحوه ی زدن آن به صورت و انتخاب براش مناسب برای آن، مطالب خیلی زیادی را در وب سایت زیبامون دات کام خوانده اید. هر محصول جهت سنین خاص و پوستهای متفاوتی تهیه شده است که با توجه به این مشخصات میتوانید بهترین نتیجه را بر روی پوست خود ببینید.

در حال حاضر، محصولات میبلین یکی از بهترین گزینههای پیشروی خانمها برای خرید کرم پودر با قیمت مناسب و بهصرفه است. کرم پودر را با اسفنج یا انگشت روی پوست به آرامی بمالید، تا پوست شما روشن شده و در عین حال طبیعی به نظر برسد. همانطور که می دانید تونر آخرین مرحله از پاکسازی پوست است و همه آلودگی های پوست صورت را از منافذ پوست براحتی پاک می کند نحوه استفاده از این تونر نیز مانند دیگر تونرها است بعد از شستن پوست با صابون یا شامپویی ملایم و خشک نمودن آن کافی است چند قطره از این ترکیب معجزه آسا را بر روی اسفنج و یا پنبه بریزید بر روی پوست صورت یا گردنتان به آرامی بکشید. اما قبل از خرید و استفاده از هر کرم پودری برای ایجاد زیرسازی و یکدست نمودن صورت، می بایست نوع پوست خود را بدانیم تا به صورت خود آسیبی نرسانید. مشخصه اصلی مارک کرم پودر دوسه ظرافت و نرم بودن نوع طراحی کرم هست. خالی از لطف نیست که بدانید این کرم پودر حاصل تلاش و تحقیقات ۸ ساله محققان کمپانی لانکوم هست ! این برند سوئیسی می باشد ولی در ایران کارخانه داشته و تمامی محصولات در ایران تولید می شود که از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند.

۲. از نظر من کیفیت نسبتا قابل قبولی داره ولی باید بیشتر امتحان کنم ولی در این مدت کوتاه عالی بود. آقای دکتر من حدود ۲ ماه پیش دچار سوختیگی شدم که نوع سوختگی عمیق بود . برای آن که بتوانید از نوع بسته بندی و بسته کرم پودر ویولت اطمینان پیدا کنید، بهتر است خرید خود را از فروشگاههای معتبر در این زمینه انجام دهید. لوازم آرایشی زنانه و دخترانه به قدری متنوع هستند که اگر تمام آنها را لیست کنیم بازهم ممکن است یکی از آنها از قلم بیفتد، ولی کامل ترین ست لوازم آرایشی پک لوازم آرایشی عروس است. همچنین این نوع کرم پودرها گزینه مطلوبی برای مات کردن براقی (درخشش) پوست هستند ولی همانطور که اشاره شد ماندگاری زیادی ندارند. خرید رژلب مایع یا جامد با توجه به نوع سلیقه، می تواند متفاوت باشد که حتی خرید پالت های رژلب هم می تواند انتخاب مناسبی برای عروس خانم هایی که به رنگ لب بیش از اندازه توجه دارند، باشد.

این محصول لورال حاوی ترکیبات آبرسان است که از خشکی پوست جلوگیری کرده و آن را نرم و درخشان میکند. برای جلوگیری از این منظور حتما قبل از خرید از آن نمایندگی، از اعتبار و اطمینان آن مطمعن شوید و سپس اقدام به خرید کنید. اگر پوستی تیره با تناژ گرم دارید بهتر است از رژگونه های با رنگ نارنجی استفاده کنید. همچنین پنکک این مدل نیزدر رنگهای زیر موجود است که به عنوان مکمل آن استفاده میشود و تمامی خواص کرم پودر را دارد. آرایش صورت تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل آرایش صورت خود حساسیت لازم را به خرج دهید تا عیب های موجود در صورتتان کمتر به نظر برسد. بنابراین در صورتی که پوست خشکی دارید لازم است قبل از مصرف حتما آبرسانی مناسب به پوست را انجام دهید. استفاده از این کرم باعث میشود، پوست شما پوششی یکدست و با مدت زمانی بالا داشته باشد که آرایش شما را زیباتر و پایدارتر میکند. ما برای حمایت از تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی و برندهای ایرانی این مقاله را تدوین کردهایم تا با بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی آشنا شده و از این لحظه به بعد از محصولاتی که به شما معرفی میکنیم، استفاده کنید.

برترین ها: زمانی که صحبت از لوازم آرایش می شود، کیفیت در اولویت قرار می گیرد. درنتیجه خرید از برندهای معتبر برای ما در اولویت قرار میگیره. در سال ۱۹۷۱ میبیلین، ریمل دیگری به بازار عرضه کرد که قابل توجهترین و جزو اولین محصولات زیبایی آرایشی مدرن برای چشم بود. دقت کنید که مورد انتخابی شما یک درجه از پوستتان روشن تر باشد تا بهتر بتواند هر گونه لک، کک و مک و جای جوش را پنهان نماید. از قانون پنج دقیقه تبعیت کنید: اگر زمان آرایش خود را در صبح به پنج دقیقه محدود کنید هم در وقت خود صرفهجویی خواهید کرد و هم این محدودیت مانع از آن خواهد شد که در استفاده از لوازم آرایشی زیادهروی کنید. با اطمینان میتوان گفت که این کرم پودر با تمامی پوستها همخوانی دارد و به علت آبرسانی بالا برای تمام فصول مناسب است. محصولات ژنوبایوتیک به طور تخصصی برای پوست تولید شده که شامل محصولات ضد آفتاب مخصوص انواع پوست، ژل ضد اکنه ژنوبایوتیک، کرم براق کننده ژنوبایوتیک (شاین بدن ژنوبایوتیک)، میسلار واتر و … یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست، مو وناخن ایرانی، هیدرودرم بوده که از تولیدات درخشان آزمایشگاه پارس حیان می باشد که یکی از بزرگترین لابراتوار تولید کننده لوازم آرایشی بهداشتی در خاورمیانه است.

حال این سوال پیش میآید که کدام برند از لوازم آرایش برای زن امروزی، بهترین خواهد بود؟ حال که از کرم پودر نارس صحبت شد و قصد خرید دارید. این مداد سه گاره ساخت برند ویولت می باشد که از بهترین برند های تولید کننده لوازم آرایشی دمی باشد که در بازار جهانی از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است . این جا همان جایی است که باید صرفهجویی را کنار گذاشته و سراغ بهترین برند بروید؛ در غیر این صورت باید مبلغ خیلی بیشتری را بابت درمان پوستتان صرف کنید. برند سی گل یکی از خطوط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی لابراتوار اخوی است که در سال ۱۳۶۹ تأسیس شده است. محصولات این برند هیچ گونه حساسیتی در پوست ایجاد نمی کنند و از این رو توصیه بسیاری از متخصصان پوست این برند است. توجه: این محصول خاصیت ضد آفتاب و ضد آب نداشته و مورد تایید متخصصان چشم است. این کد به شما این اطلاعات رو میده که این محصول تو کدوم کارخونه تولید شده و چه سالی تولید شده و چقدر وقت دارید استفادش کنید. همچنین دارای مواد آبرسان است که باعث میشود بهترین کرم پودر برای پوستهای نرمال و خشک به شمار بیاید.

دکتر بیوتی به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی با ارائه ی محصولات برندهای معتبر و با کیفیت و تضمین اصلبودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاههای معتبر جهان، به یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران تبدیل شود. توماس ویلیامز از سال ۱۹۱۵ این برند را تأسیس گرده و هم اکنون به یکی از برندهای معتبر جهانی تبدیل شده است. کمپانی میبلین توسط یک کارآفرین ۱۹ ساله به نام توماس لایل ویلیامز در سال ۱۹۱۵ ایجاد شد. گروه اوریفلیم دیجی فعال در ارائه ی محصولات آرایشی و بهداشتی از کمپانی دوستداشتنی اوریفلیم سوئد ، با بیش از ۱۵ سال سابقه در ارائه محصولات با کیفیت و با اصالت از دومین برند معتبر جهانی مشغول به فعالیت است. اصالت کالا و بهترین قیمت بازار شعار و هدف کلی ماست و رضایت مشتری در همه موارد مد نظر ما خواهد بود. در ادامه به معرفی برخی از برندهای موفق و شناخته شده میپردازیم که بهترین مارک لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی را تولید میکنند. یکی دیگر از کرم پودرهای خوب این برند که روی پوست خشک کارایی بسیار خوبی دارد مدل comfort cream beige300 نام دارد و در محفظهی کاسهای عرضه میشود. مدل آرایش و میکاپ را چگونه انتخاب کنم؟

انتخاب یک کرم پودر مناسب برای مصرف روزانه، که آسیب کمتری را به پوست وارد کند و در عین حال نیز بهترین نتیجه را برای داشتن یک آرایش بی نقص به ارمغان بیاورد، بسیار حائز اهمیت است. ولی اگر لوازم آرایش ایرانی انتخاب کرده دیگر نگران اصل بودن آن ها نخواهید بود، از طرفی در حال حاضر بهترین مارک های لوازم آرایشی ساخت ایران توسط شرکت های تولید کننده مطرح عرضه شده که نسبت به مشابه خارجی شان قیمت بسیار کمتری داشته و همچنین سازگاری بیشتری با شرایط اقلیمی و آب و هوایی ایران دارند. شاید باورتان نشود ولی کیفیت محصولات مای در حد استاندارد های بین المللی بوده و توانسته استاندارد ISO22726 را که از معتبرترین استاندارد های لوازم ارایشی می باشد را به دست آورد. اولین محصول از محصولات میبلین که قصد معرفی آن به شما داریم موس میبلین است. کانسیلر آنتی ایج در اروپا طرفداران بیشتری نسبت به مدل ایج ریوایند آن دارد. کرم پودر «لورآل» (Loreal) سری (Infallible 24H Matte) مدل(Rose Natural) کرم پودری مایع و مات است و ۳۵ میلیلیتر حجم دارد. کرم پودر LOreal Infallible Matte Foundation 24H برای پوستهای چرب بسیار مناسب میباشد، زیرا چربی پوست را کنترل می کند و مانع از ایجاد براقی پوست پس از استفاده از این کرم می شود.

از این گذشته یک کرم پودر خوب می تواند SPF هم داشته باشد که در کنار ضدآفتاب بتواند از پوستتان محافظت کند. سری Infallible 24H Matte همانطور که از اسمش پیداست ماندگاری ۲۴ ساعته دارد و با پوششدهی عالی، ترک و ماسیدگی روی پوست بهوجود نمیآورد. این کرم پودر پوششدهی بالا داشته و عدم ایجاد ماسیدگی و ترک روی پوست از دیگر ویژگی های آن است. دیگر ویژگی بارز آن بافت سبک است. اکثر کرم های ۲۴ ساعته به صورت پودری و یا کرم های سنگین تولید میشوند که استفاده طولانی مدت از این محصولات سبب آسیب رساندن به پوست میشود.کرم پودر سوپر استی میبلین ۲۴ ساعته با بافت بسیار ساده و سبک می تواند ۲۴ ساعت بر روی پوست شما باقی بماند و با این کرمپودر یک روز تمام را با پوششی حرفه ای سپری کنید. آنها اساسا فرمول شیمیایی با نام تجاری جدید و این نکته که در کوتاه مدت و بلند مدت تاثیرشان روی انسانها افشا نمیشود، هستند.

تنها در ایالت متحدهی آمریکا تقریبا ۱۲۵۰۰ مادهی شیمیایی منحصر به فرد برای تولید محصولات مراقبت شخصی مورد تایید قرار گرفته است و استفاده میشود. پوشانندگی محصول باعث شده تا لکههای پوست و ناهماهنگیهای رنگی آن پوشانده شود و پوست را برای مراحل بعدی میکاپ که شامل رژ گونه و کانتور است آماده کند. ضمن این که فرمولاسیون کرم پودر لانکوم کاملا گیاهی و فاقد حساسیت است. کرم پودر لانکوم با پوشانندگی بالا بافتی مخملی به پوست صورت میدهد و با ماندگاری به مدت ۲۴ ساعت نیازی به تجدید آرایش ندارد. ۴- به صورت پودر بزنید حتی در صورت تمایل میتوانید از پودرهای برنزه برای کمی تیرهتر کردن آرایش استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر میخواهید لک های بیشتری را روی پوست صورت خود، پوشش دهید، میبایست کرم پودر خود را یک شماره تیره تر از رنگ پوست خود انتخاب کنید. کانسیلرها از عناصر جادویی مورد استفاده در آرایش صورت هستند که در مخفی کردن تیرگی، کبودی، لک و جوش ها، بسیار موثرند و بلافاصله بعد از استفاده، ظاهری صاف و روشن و بی نقص بر روی پوست صورت ایجاد می کنند. اوریف لیم به دلیل حمایت از محیط زیست و سلامت مصرف کننده در بسته بندی های محصولات و حتی کاغذ های کاتالوگ ها، تا جای ممکن ازpvc استفاده نکرده و از محصولات قابل بازیافت و بازمانده چوبهای جنگلهای تحت کنترل بهره برده است.

این شرکت در بستهبندی خود از مواد تجزیهپذیر استفاده کرده و برای ساخت کاغذ کاتالوگهای خود از کاغذهای بازیافتی و بازمانده چوب جنگلهای تحت کنترل خود استفاده مینماید. با اینکه خیلی کم پیش میآید که لازم باشد آرایش برای این مدت زمان طولانی روی پوست بماند اما در صورتی که نیاز است برای مراسمی طولانی آماده شوید و یا قرار است یک روز کاری طولانی و خسته کننده داشته باشید، با این محصول خیالتان راحت خواهد بود. شرکت های آرایشی و بهداشتی زیادی در سرتاسر دنیا به تولید لوازم آرایشی پرداخته اند و در سطح دنیا برندهای معروف و متعددی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد که به زیبایی بانوان کمک می کنند . این کانسیلر با دارا بودن ویتامین E و روغن آرگان به جوانی و لطافت پوست شما کمک بسیاری میکند. شما حتی می توانید از یک کرم مرطوب کننده برنزه یا رنگی استفاده کنید و دیگر کرم پودر نزنید. هنگام خرید پنکیک حتما به داشتن مجوز بهداشتی روی آن دقت کنید. بعد از آن میتوانید با یک کرم پوشش دهنده سبک لکهها و ایرادات صورت را پوشش دهید و بقیه مراحل را به همان نحوی که گفته شد ادامه بدهید. مرطوب کننده باعث میشود که کرمهای شما بهتر روی پوستتان بنشیند.

بهتر است در کنار استفاده از کرم های روشن کننده پوست از بهترین کرم ضد آفتاب و بهترین کرم پودر نیز استفاده کنید. کد ۱۶ رقمی که بعد از خراشیدن برچسب نمایان میشود را ارسال کنید و منتظر پیامک تائید باشید. بنابراین به عنوان مصرف کننده میتوانید تمامی لوازم بهداشتی و آرایشی که برای سلامت و زیبایی شما ضروری هستند را از این برند خریداری کنید. برای استفاده از کرم پودر میبلین اصل باید به نوع پوست خود دقت کنید. انتخاب بهترین کرم پودر همیشه کاری دشوار است، اولین قدم برای یک کرم پودر خوب این است که نوع پوست خود را مشخص کنید، که آیا پوستی چرب، خشک، حساس و یا ترکیبی دارید. با درک اینکه خرید اجناس اورجینال آرایشی – بهداشتی و عطر و ادکلن کاری دشوار شده و به چالشی پیش روی بانوان ایرانی تبدیل شده، با ایمانی که به تخصص و تجربه خودمان داریم، پا به عرصه گذاشتیم و میدانیم که در این راه ثابت قدم خواهیم بود. این روزها کمتر کسی پیدا می شود که نام عطر و ادکلن های اوریفلیم را شنیده باشد ولی آن ها را نشناسد.

سایه های چشم این برند پیگمنت و یا رنگ دهی زیادی داشته ولی پودری می باشند پس اگر مبتدی هستید با دقت بیشتری از آن استفاده کنید. پیشانی و بینی معمولا از مناطقی هستند که کمی براقتر هستند به همین دلیل برای گرفتن این براقی باید از پودرهای مات استفاده کنید. گرفتن نمایندگی اوریفلیم در اصفهان ، یکی از فعالیت های جذاب کمپانی اوریفلیم به شمار می آید. کمپانی لانکوم یک شرکت فرانسوی است که توسط Armand Petitjean تاسیس شد. این برند که تولیدات خود را با الهام از خانمهای با اعتماد به نفس بالا و کامل طراحی میکند، بافت و شکل منحصر بفرد و خلاقانهای به محصولات خود میدهد. این کرم پودر میبلین بافت نرم و سبکی دارد که پوست را سنگین نمیکند که یک امتیاز فوق العاده برای یک کرم پودر محسوب میشود. چرا که علاوه بر سازگاری بیشتر با نوع پوست یک فرد ایرانی قیمت بسیار مناسبتری نسبت به تمامی برندهای خارجی نیز دارند. وقتی که نگاهی به نقد و بررسی های سایت میک آپ الی می انداختم متوجه نکته مهمی در رابطه با این محصول شدم که آن هم میزان تغییرات این کرم پودر نسبت به نوع پوست های مختلف است.

میبلین یک مارک جهانی لوازم آرایش است که به به بیش از ۱۲۰ کشور در سراسر جهان صادر میشود. متاسفانه در حال حاضر بیشتر برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی موجود در ایران از کانال های غیر رسمی و به طور غیر قانونی وارد کشور شده و نمی توان در مورد اصالت و کیفیت آن ها اطمینان حاصل کرد، مگر تعداد کمی از این برندها که در ایران نمایندگی دارند. اگر تا به حال از محصولات این برند خرید و استفاده نداشتهاید، بی معطلی برای اقدام فکر کنید. البته توجه کنید محو کردن رمز زیبایی و طبیعی شدن میکاپ شماست! مرطوب کردن پوست باعث میشود کرم پودر و لوازم آرایشی روی پوست مصنوعی به نظر نرسند. رنگ هایی که بسیار تیره هستند به صورت تان حالت رنگ و رو رفته و مصنوعی می دهند. ۱. شاخصهای که باعث میشود این محصول مطلوب و بیعیب و نقص باشد این است که پخش نشود. ۱. برای تشخیص درست تناژ پوستی خود به وبسایت برند مورد نظرتان مراجعه کنید و به رنگهای کاتولوگ محصول مورد نظر نگاه کنید.

مقداری از آن را روی محل می گذاریم و با یک اسفنج محو کنید. خرید محصولات اوریفلیم در اصفهان ، یکی از فعالیت هایی است که امروزه افراد زیادی به انجام آن می پردازند. اگر تا به حال نام این برند را نشنیده اید، حال زمان آن است که آن را به تجربه خود بیافزایید. محصولات آرایشی و بهداشتی آموتیا یک برند ترک است که چند سال پیش توسط یک شرکت ایرانی خریداری شده و در حال حاضر نیز محصولات خود را تحت لیسانس ایتالیا در ایران تولید میکند. در آخر یادتان باشد که رنگ موها و رژ لب تان هم باید با رنگ رژگونه تان هماهنگ باشد. در غیر این صورت نه تنها براقی پوست شما را تشدید می کند بلکه باید خودتان را برای زدن جوش های بدتر آماده کنید. ۳. زدن کرم پودر روی پوست: شما باید کرم پودری را انتخاب کنید که متناسب با نوع پوست شما باشد. حالت پایه محصول: چرب نوع بسته بندی:کاسه ای حجم خالص: ۲۰گرم کیفیت خواب روی پوست: بالا .

این کرم پودر لانکوم بافتی بر پایه آب، سبک و مخملی دارد و براحتی روی صورت می نشیند. این شرکت توسط دکتر نصرالله اخوی با بیش از سه دهه سابقه درخشان در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی تاسیس شده و با نام تجاری سی گل فعالیت خود را آغاز کرده همچنین موسس این شرکت به عنوان متخصص بین المللی با برندهای معروف آرایشی مانند ویشی، لانکوم و لورآل همکاری داشته و در نهایت تجربیات چندین ساله خود را با نام های تجاری سی گل، پریم، فریس و فارمد در لابراتوار اخوی تولید و معرفی کرده است. اوریف لیم با الهام گرفته شده از سادگی زیبایی زنان سوئدی و با تاکید بر فرمول ها و مواد تشکیل دهندۀ طبیعی، برای تقریباً چهار دهه محصولات کاملاً طبیعی ارائه کرده است. محصولات هیدرودرم به سه دسته ی لیدی، آقایان و کودکان تقسیم شده، به طور کلی هیدرودرم لیدی به طور تخصصی برای بانوان در دوران بارداری و شیردهی می باشد و هیدرودرم آقایان به صورت ویژه ای محصولات پوست و مو مختص آقایان را دارد و در آخر هیدرودرم کودکان بر پایه نیازهای مراقبتی و مشکلات پوستی کودک تولید شده است.

برای تمام نیازهای پوست و مو و ناخن و … در پایان پیشنهاد میکنیم برای خرید هر کدام از این محصولات به فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی سری بزنید. اگر پوست روغنی داشته باشید، به مات پایان دهید اگر پوست خشک دارید، یک فرمول مبتنی بر روغن را انتخاب کنید. این کرم پودر برای انواع پوستهای خشک، چرب و مختلط قابل استفاده خواهد بود و در پایان پوششی نیمه مات به چهره خواهد داد. برای رژ لب، شامپو یا بسیاری از محصولات آرایشی بهداشتی که در بازار رواج دارد هزاران حیوان تحت انجام آزمایشات وحشیانه قرار میگیرند و متاسفانه در آخر همگی کشته میشوند! پرایمر میکاپ فوراور در رنگهای متنوعی روانه بازار شده و بدین منظور طراحی شده که رنگ پوست را تصحیح کرده و در نهایت جلوهای صاف و یکدست به پوست دهد. این کرم پودر مدلهای متنوعی دارد که تمام آنها از پوشانندگی خوبی برخوردار هستند. سینره تمرکز خود را بر روی تولید لوازم بهداشتی و درمانی مراقبت از پوست و مو گذاشته و در این راستا محصولات متنوعی را برای انواع پوست و مو تولید و به بازار عرضه کرده است.

امروزه برای بسیاری از مدلها و افراد مشهور، نوتروژنا انتخاب شماره یک است. لورآل با سابقه ای یکصد ساله در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی جزو برندهای محبوبی است که امروزه محصولات خود را در بیش از ۱۵۰ کشور جهان عرضه میکند و حائز رتبه اول جهانی در این صنعت است. این کانسیلر در بازار با نام میبلین اروپایی شناخته میشود که برای پوشانندگی و از بین بردن تدریجی خطوط اطراف چشم و لب بسیار مناسب بوده. قبل از شروع هر آرایش باید صورت خود را بشویید، ابتدا نوع پوست خود را بشناسید و محصول مناسب برای شستشوی پوست را بر اساس آن انتخاب کنید. کرم پودر میبلین بهترین پوشانندگی را با توجه به نوع پوست شما داشته و بافت بسیار سبک و فاقد چربی کرم پودر میبلین مناسب برای انواع پوستها بوده و باعث بسته شدن منافذ پوست نمیشود. اما کرمپودر ۲۴ ساعته Super Stay میبلین با بافت بسیار ساده و سبک می تواند ۲۴ ساعت بر روی پوست شما باقی بماند و با این کرمپودر یک روز تمام را با پوششی حرفه ای سپری کنید. کرم پودر میبلین super stay به منافذ نچسبیده و نیازی هم به پرایمر، کانسیلر و پودر دیگری نخواهد داشت. شما با خرید کرم پودر اسنس و استفاده از آن در کیف لوازم آرایشی خود دیگر به هیچ گونه کرم پودر و یا پنکیک دیگری نیاز پیدا نخواهید کرد.

محصولات میبلین دارای مواد اولیه گیاهی در خود هستند و این فرصت را برای ما محیا میکنند که بدون هیچ نگرانی و ترس آسیب دیدن پوست از آنها استفاده کنیم و تمام نیازهای خود را نسبت به آرایش کردن خود محیا کنیم. درست است که بانوان به خودی خود زیبا خلق شده اند. محصولات زیبایی لوکس برند شنل به اندازه لباسهایی که طراحی و تولید این برند است، به روز و زیبا است. دیدگاه برند “رولون” افسونگر بودن، هیجان و نوآوری است که از طریق محصولات با کیفیت و قیمتهای مقرون به صرفه، این شعار خود را دنبال میکند و این همان چیزی است که از این شرکت میتوان انتظار داشت. کیفیت استثنایی، رنگدانههای غنی و قیمتهای مقرون به صرفه همه از ویژگیهایی هستند که به شناخته شدن NYX به عنوان یکی از رو به رشدترین برندهای محصولات زیبایی کمک کردهاند. در اپلیکیشن کمدا تمامی این محصولات را با قیمتهای باورنکردنی پیدا میکنید. روی این استوانه نام محصول و نشان تجاری زیبای میبلین را مشاهده میکنید. در شهریور ۱۳۸۹ نیروی انتظامی دفتر اوریف لیم در ایران را که با نام تجاری اوریف لیم پرشیا فعالیت می کرد بنا به دلایلی که فعالیت هرمی نامیده شد پلمپ نمود اما این امر باعث کاهش تمایل مصرف کنندگان ایرانی به این برند نشده و روز به روز گرایش مصرف کنندگان به محصولات این شرکت بیشتر شده و همچنان جزء برندهای محبوب لوازم آرایش در ایران به حساب می آید.

کرم پودری که توسط شرکت میبلین «Maybelline» تولید شده به صورت استیکی ضد چروک بوده و همچنین فاقد چربی است. کافیست از محل فلش دور کرم آن را بچرخانید تا کرم روی سطح پد قرار گیرد و سپس روی صورتتان استفاده نمائید.برای نتیجه بهتر محصول را با پد قرار داده شده در قسمت بالایی،به طور مستقیم به صورت بمالید.این پد کاملا آنتی باکتریال است. نتیجه بسیاری از این آزمایشهای غیر انسانی است. این محصول مناسب انواع پوست است و عیوب پوستی را به طور کامل پوشش می دهد. به طور دقیق تر، کرم پودر نوعی محصول آرایشی است که به صورت (و گاهی اوقات گردن، سینه و بدن) اعمال می شود تا پوست یکنواخت تر شود. میبلین از جمله برندهای کمپانی لورال است که سابقه درخشانی در دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی دارد. برند اوریفلیم یکی از بهترین و باکیفیت ترین کمپانی های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان است که طرفداران بسیاری دارد . طراحی این محصول به صورت استیکی است و روی سر خود، یک پد آنتی باکتریال دارد که با چرخاندن آن، کرم روی سطح پد قرار می گیرد. از آنجایی که این گیاهان باید زمستان سرد و تاریکی را پشت سر بگذارند اکثراً دارای ویتامین ها و اسیدهای مختلف و سرشاری هستند.

کانسیلر دو سر نیکس برای زیرسازی و فرم دهی به صورت مورد استفاده قرار میگیرد. به دلیل پایه روغنی این نوع محصول بهترین کرم پودر برای پوستهای خشک به حساب میآیند. اما قبل از انتخاب کرم پودر باید به خوبی نوع پوست خود را بشناسید تا کرم پودری که خریداری میکنید باعث ماسیدگی آرایش یا خشکی پوست صورت شما نشود. همچنین میتوانید یک مثلث روی استخوان گونه بکشید و آن را با برس رژ گونه به سمت پایین پخش کنید و قسمتی که به سمت گوشه بیرونی صورت وخط فک است را کمی تیرهتر کنید. برای پوشاندن نواقص و آماده سازی پوست برای آرایش از پرایمر استفاده کنید. پنکک برای پوست چرب: اگر پوست چرب دارید و مستعد آکنه هستید بهتر است از پنکک به جای کرم پودر استفاده کنید، چرا که پنکک با ساختار خشک و پودری نسبت به کرم پودر چربی کمتری داشته و مانع انسداد منافذ تنفسی پوست می شود. اما به شما این اطمینان را میدهیم که با یکبار صرف هزینه برای مدت طولانی و با خیال راحت از محصولات دوسه استفاده خواهید کرد. ماانواع عطر و ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت را بررسی و دسته بندی کرده و سپس بهترین پیشنهاد خرید کالاها را در اختیار کاربران قرار میدهیم.

در ادامه میتوانید با ۹ مورد از بهترین برند لوازم آرایش گیاهی در جهان آشنا شوید. لازم به ذکر است که این برند موفق به دریافت گواهینامههای معتبری مانند HALAL، ISO و SASO شده است. آبرسانی این کرم دو برابر کرم پودرهای دیگر این برند است که فاکتور تاثیرگذاری برای انتخاب این کرم پودر در بین مصرفکنندگان است. ویژگی دیگر این کرم پودر قابلیت پوشش تمامی چین و چروکها است و برای انواع پوست طراحی شده است. این نوع از کرم پودر قابلیت بسیاری برای زیباتر کردن فوق العاده طبیعی چهره دارد. ابتدا، باید نوع پوست را در نظر گرفت. این محصولات در قالب مجموعهای از محصولات رنگارنگ و جذاب، با بهره گیری از رنگ بندی و طراحی استثنایی به بازار عرضه میشود. به علاوه این کرم پودر دارای spf 15 میباشد و میتواند تا حدودی هم از پوست در برابر اشعههای مضر آفتاب محافظت کند. همچنین، این محصول دارای فیلتر SPF20 بوده و از پوست در برابر اثرات مخرب آفتاب و رادیکال های آزاد محافظت می کند و نیز دربرگیرنده مواد فعال موجود در سرمهای ویزیونر (Visionnaire) برند لانکوم است. کرم پودر بورژوآ با داشتن فرمولاسیون ویژه خود پوست شما را در برابر انواع آلودگی های محیطی حفظ کرده و با داشتن فیلتر UV (SPF) از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب نگه داری می ­کند.

چون این کرم پودر حالت تیوپی ندارد و داخل ظرف شیشهای در داری تولید شده، حتما باید بعد از استفاده برای جلوگیری از خشک شدن، در آن را محکم ببندید تا مدت طولانیتری برایتان بماند. اگه پوست چرب و براقی داری این کرم برات مناسبه چوب خاصیت مات کنندگی پوست رو داراست. اگر پوست چربی دارید، باید کرم پودری مات استفاده کنید و برعکس اگر پوست خشکی دارید باید در ترکیبات کرم پودرتان از مرطوبکننده استفاده شود و یا اگر از کرم پودر مات استفاده میکنید، حتماً قبل از مصرف مقداری مرطوبکننده را بر روی پوست خود ماساژ دهید. چنانچه بینی شما گوشتی و بزگ است برای اینکه بینی باریکتر و کم حجمتر شود سعی کنید فاصله بین خطوط را کاهش دهید. مدل های میکاپ صورت که برای دختران کم سن و سال قرار استفاده شود بهتر است مدلی باشد که چهره دخترانه حفظ شود و سن فرد را بیش تر نشان ندهد پس میکاپ های غلیظ و جیغ برای این رده سنی مناسب نمی باشد و معمولا میکاپ دخترانه خدمات متفاوت تری نسبت به آرایش صورت زنان دارد.

کرم پودر میبلین «Maybelline» مدل (Fit me) دارای فرمول ایده آل بری پوست های نرمال تا چرب است. کالیستا مدعی است که مواد اولیه تمامی محصولات خود را از بهترین و باکیفیتترین تولیدکنندگان برندهای آرایشی اروپایی تأمین کرده و وارد ایران میکند. مواد اولیهی تولیدات برند کالیستا از شرکتهای اروپایی از جمله کرودای سوئیس و گرین تک فرانسه تامین میگردد. تمامی این مواد اولیه در آزمایشگاهها و لابراتوارهای کالیستا تست میشوند. این برند شهرت خود را در میان لوازم ارایشی تمامی ملکه ها دارا می باشد. محصولات مراقبت از پوست اوریفلیم در اروپا مشهور و در جهان رتبه دوم را از لحاظ شهرت کسب کرده است. • اوریف لیم عضو برجسته و مورد تائید فدراسیون جهانی انجمنهای فروش مستقیم جهان ( WFDSA ) و همچنین عضو DSA اروپا می باشد. • محصولات اوریف لیم دارای استاندارد جهانی مرغوبیت کالا می باشند. نمایندگی معتبر اوریفلیم در اصفهان ، با ارائه گارانتی مرغوبیت محصولات، انواع محصولات مربوط به پوست و بدن را به فروش می رساند. نمایندگی فروش اوریفلیم در تهرانپارس ، این نمایندگی تمامی محصولات شرکت اوریفلیم را به طور کامل گردآوری کرده است و با نرخ مصوب و بدون هیچ هزینه اضافی به بازار عرضه می کند.

هیچ قانونی که برندی را مجبور به تست حیوانی، برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی بکند، وجود ندارد. برای اینکه این عطرها ماندگاری بیشتری داشته باشند و همچنین پخش بوی فوق العاده ای داشته باشند باید با توجه به بدن زن یا مردی که از آن استفاده می کند در نقاط کلیدی اسپری شود. پوشانندگی محصول باعث شده تا لکههای پوست و ناهماهنگیهای رنگی آن پوشانده شود و پوست را برای مراحل بعدی میکاپ که شامل رژگونه و کانتور است آماده کند. برند اترنیتی که در زمینه آرایشی در بازار ایران فعالیت دارد و محصولات با کیفیتی را روانه بازار کرده است، این بار خط چشم کوزه ای رویال اترنیتی را که از پرطرفدارترین و قدیمیترین خط چشم ها است به مصرف کنندگان عرضه نموده است. خط چشم گربه ای از پرطرفدارترین مدل ها در بین خانم هاست. اگر به دنبال یک محصول با کیفیت تقریبا ارزان برای پوشاندن لکهای پوستیتان هستید؛ کرم پودر ایزادورا مدل مات را به شما نوصیه میکنیم. طبیعت یکی از منابع اصلی ما است و برای آن احترام زیادی قائل ایم. در این دوره مشکلات پوستی مثل جوش بسیار شایع است و بیشتر دختران نوجوان با آن درگیرند پس اگر قبل و بعد از آرایش از پوست خود درست مراقبت نکنید ممکن است این مشکلات تشدید شود.

مرطوب کننده ها باعث جوش نشده و می توان به عنوان زیرساز یا بیس آرایش استفاده کرد. علاوه بر پوشش بی نظیر کل صورت، می توان از کانسیلر آن برای برطرف کردن رد جوش، لک و یا سیاهی دور چشم استفاده کرد. بعد از استفاده میتوانید متوجه رفع نواقص پوستی ، لک ها و چین و چروک سطحی پوست شوید. بافت این کرم پودر برای استفاده با براش فوق العاده است. این کرم پودر بافت سبکی دارد که برای استفاده روزانه مناسب بوده و جلوه ای طبیعی ایجاد می کند. محصولات این کمپانی شامل لوازم آرایشی و بهداشتی است که دارای فروش سالیانه یک میلیارد یورو می باشد. اوریفلیم یکی از کمپانی های بین المللی لوازم آرایش در دنیاست که در سال ۱۹۶۷توسط دو برادر سوئدی و همکارشان راه اندازی شد. برای اینکار اجازه دهید که به سراغ یکی از معروفترین مدلهای کرم پودر میبلین یعنی Super Stay برویم. کرم پودر اسنس مدل Stay All Day که به عنوان یکی از بهترین کرم پودرهای بازار شناخته میشود، از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و تمام روز بدون تغییر بر روی پوست ثابت میماند.

در صورتی که پوست شما چرب است انواعی از کرم پودر ها وجود دارد که میتواند پوست شما را متعادل کند که کرم پودر درما گابرینی یکی از این مدل هاست. رنگ های آرایشی،بد رنگ به نظر برسد.هدف استفاده از کرم پودر درما گابرینی یا همان زیرسازی این است که پوست حالت یکنواخت پیدا کند.استفاده از کرم پودر فقط برای این نیست که پوست شما سفیدتر شود بلکه برای یکدست کردن صورت و ایجاد حالتی طبیعی هم استفاده میشود. برای آرایش عصر و شب، به راحتی می توانید از ترکیب برانزر و رژگونه استفاده کنید. کانسیلر را دو درجه روشنتر از پوست انتخاب کنید. از اینرو این افراد گاهی ترجیح می دهند از کرم پودر استفاده نکنند یا حتما از کرم پودری استفاده کنند که تاثیری مات و مخملی بر روی پوستشان داشته باشد که البته انتخاب یک کرم پودر مات می تواند آنها را کاملا راضی کند. کرمی با پوشش دهی بالا که فاقد چربی نیز میباشد.

اکثر برند های آرایشی که وارد ایران می شوند دارای محصولات تقلبی نیز بوده و یا اینکه محصولات درجه ۲ و ۳ نیز دارند در حالی که تولیدات اوریف لیم محصول تقلبی نداشته و اصل می باشد. نماینده رسمی اوریفلیم در تهرانپارس ، محصولات مراقبتی اوریفلیم شامل محصولات ضدجوش، ژل آنتی باکتریال دست، کرم دست و بدن، کرم شب، کرم روز، کرم دور چشم، ژل شستشوی صورت و تونر، لوسیون و شامپوی بدن، دئودورانت، صابون و محصولاتی از این دست که با قیمت مناسب عرضه می شوند. این کانسیلر برای پوشاندن حلقههای تیره دور چشم، نقاط تیره و قرمزیهای سطح پوست بسیار مناسب است. برای همین جزء بهترین کرم پودرهایی است که در بازار ایران برای خرید وجود دارد. این محصول برای سایر پوست ها نیز مناسب است چرا که بافتی نرم و سبک داشته و پوشش دهی آن نیز بالا می ­باشد. چشم های قندقی(عسلی): رژگونه مناسب برای چشم های شما رنگ های هم خانواده صورتی، بنفش و ارغوانی می باشد.

رنگ مواد ریمل کاملا مشکی بوده و در آرایش روزانه و حتی میکاپ زیبایی چشمان شما را دو چندان می کند . بزرگترین نماینده رسمی اوریفلیم در اصفهان، با ارائه محصولاتی اصل با گارانتی مرغوبیت، خدمات حرفه ای و تخصصی فروش به شما متقاضیان ارائه می کند. عمده چیان بزرگترین مرکز پخش عمده لوازم آشپزخانه ، بلور و کریستال و لوازم آرایشی و بهداشتی با سرلوحه قراردارن شعار ، صداقت در گفتار و کردار با بیش از ۱۲۰۰ قلم کالای پرفروش در خدمت شما فروشندگان و بازاریابان ، از سال ۱۳۹۲ درخدمت شما عزیزان میباشد . در این بخش از دنیای مد نمناک به معرفی معروف ترین و بزرگترین برندهای آرایشی اشاره می کنیم. از زیر سازهای ایوروشه میتوان به کرم کامفورت اشاره کرد که در ۸ رنگ مختلف طراحی و روانه بازار شده است. پرفروش ترین لوازم آرایشی : استفاده از بهترین مارک لوازم آرایشی قانونی است که خانمهای زیبا همیشه در آرایش کردن رعایت میکنند.

طیف رنگهای این کرم پودر برند بورژوا شامل وانیلی روشن، وانیلی، بژ روشن، بژ، بژ تیره، برنز روشن و کاراملی است که با توجه به رنگ پوست خود میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. جالب است بدانید که هیدرودرم خط تولیدی با نام “هیدرودرم لیدی” دارد که محصولات مختص بانوان باردار و شیرده را تولید میکند. منحصر به فردترین ویژگی این برند این است که مواد شیمیایی در محصولاتش از جمله کرم پودر maybelline جایی ندارد و به هیچ عنوان روی حیوانات تست نمیشوند که نکتهای جالب برای دوستداران محیط زیست و طرفداران محصولات وگان است. کرم پودر یکی از ملزومات آرایشی است که با پوشاندن مشکلات پوستی، کمک زیادی به زیرسازی و زیبایی پوست صورت میکند، پس در انتخاب آن باید دقت کرد. این برند به افراد کمک میکند تا جلوههایی جذاب و متفاوتتر داشته باشند. برند آرایشی اوریفلیم در سال ۱۹۶۷ در سوئد تأسیس شد و محصولات زیبایی را در زیرشاخه های پوست، مو و لوازم آرایش ارائه کرد. ابزار آرایش مو از جمله برس، حالت دهنده، تقویت کننده های مو و انواع سشوار پرقدرت مارک دار جزو لوازمی هستند که علاوه بر مراقبت از موها تا حد زیادی خانم ها را از رفتن به آرایشگاه بی نیاز می کنند.

پیمایش به بالا